{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.034 visninger | Oprettet:

Hvor latterligt!!! {{forumTopicSubject}}

At
BadeTøflen BanDana *
Skal skrive TG ud for sine oprettede tråde, fordi der sidder nogle krager her på siden som har for meget tid i hverdagen!!
Få jer da et job og et liv, i stedt for, at gå så højt op i hvad andre gør.

Hun kan sgu da oprette alle de tråde hun lyster, uden jeres samtykke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor latterligt!!!
  • #1   14. feb 2014 Amen!

  • #2   14. feb 2014 MåtteG*ffer

  • #4   14. feb 2014 Det skrev DU turbo smiley

  • #5   14. feb 2014 Var det ikke det man skulle skrive..?? Jeg var endda lidt artig da jeg stavede smiley

    Skulle jo ikke risikere at du endte i fælden pga et fyord i din tråd smiley


  • #6   14. feb 2014 Er slet ikke med smiley

  • #7   14. feb 2014 Nå er den tråd nu også røget i slette-kassen smiley

    Tror bare jeg skriver det i mine indlæg fremover- så har man da ikke spildt alt for meget krudt på en tråd der med 98% sikkerhed ender i slette-kassen...

    Bøh, er heller ikke så tidskrævende og variation er jo vigtigt smiley


  • #8   14. feb 2014 Du er en meget modig kvinde Turbo smiley

  • #10   14. feb 2014 Den der endte i MåtteGn*skeri ......

  • #12   14. feb 2014
    Se til HØJRE turbo..........

    Pokkers smiley nu glemte jeg det GarderTrick IGEN smiley


  • #13   14. feb 2014 Kunne man få afvide hvad det drejer sig om?

  • #15   14. feb 2014 Tror den korte version var at det var et HG-stopord og at man kunne ende med at få kolde tæer hvis man brugte det forkert smiley

    Spørg Michael, han har vist fået varmen igen smiley


  • #17   14. feb 2014 Damn her er meget drama for tiden smiley

    Men ja, fjollet at der skal lægges låg på ellers udmærkede tråde...


  • #18   14. feb 2014 Ja Gurli skal skrive "TG-tråd" og alle andre skal skrive "ligegyldig hverdagstråd" så andre ikke kommer til at læse noget fra ens hverdag som de ikke gad at høre om smiley

  • #19   14. feb 2014 TG står foran sådan at alle os der elsker TG historier og ligegyldige tråde, hurtigt kan se, at her er. En god tråd smiley

  • #20   14. feb 2014 BAGBORDSINDIANER!

    Det mås man vist godt sige mens man har varme tæer


  • #21   14. feb 2014 Nu er det ikke tit jeg opretter tråde, men hvad skal jeg skrive foran så? Nogen forslag?

  • #22   14. feb 2014 Pointen i det hele var vidst at der skulle være en sigende overskrift. Den regel skulle gælde os alle, og der var en forespørgsel om at det også kunne inkludrere TG.

    Tænk det kan blive ved med at dukke op.


  • #24   14. feb 2014
    Prøv med Måtteg*ffer smiley


  • #26   14. feb 2014
    Ryan F.. Det der med sarkasme og ironi, det er ikke lige det nummer, vel smiley smiley

    Måtteg*ffer smiley


  • #28   14. feb 2014 Ej, hvad nu? Hvad betyder TG? (jeg er for lidt her inde efter der er kommet baby til smiley )

  • #29   14. feb 2014
    Jeg hader at fryse- og er jo majet majet mere artig end Michael H..

    *nynner videre*


  • #31   14. feb 2014 Turbo nej det er dybt seriøst smiley

    Man kan med den ene hånd løfte pegefingeren og sige der er for meget af det.
    Og med den anden hånd skrive sådan et indlæg som er fuldstændigt ligegyldigt.


  • #32   14. feb 2014 Måske er der en SKJULT agenda, planlagt af skumle suspekte kutteklædte individer?
    Måske har de sådan en hemmelig grotte, med alle mulige snedige opfindelser som de benytter alt i mens de messer:
    " måååååtttteeeeeg'*fffffffffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

    Følg med i næste afsnit af HG- historien om de forbudte ord og andre måder at fordrive kedsomhed...

    smiley


  • #33   14. feb 2014 LOL Turbo smiley

    Nu vil jeg se om jeg kan finde livet uden for HG - Der er snart X-Factor smiley


  • #35   14. feb 2014 Hvorfor er den død Isabelle?! smiley

  • #37   14. feb 2014 Isabelle- jeg bærer stadigvæk sorg over dem begge smiley

    Du må jo efterhånden være vant til at sørge over spildte muligheder og føle dig berøvet..
    Hvor længe varer den officielle sørgeperiode for SF? Godt du er sådan en der er lækker i sort, hva smiley


  • #40   14. feb 2014 Så både BrianBørge og Krumryg er døde?
    Og BrianBørge blev aflivet fordi han var ond ved Krumryg, som nu os er død? Tragisk! smiley


  • #41   14. feb 2014 Åh nej Isabelle det er jo alt for meget at bære på så kort tid, jeg føler med dig og håber på du vil komme igennem sorgen

  • #42   14. feb 2014 Er der nogen, der har været efter Tanten igen?

  • #43   14. feb 2014 Isabelle- hvis du nu bliver socialdemokrat/radikal, så kan du ifører dig den HØJESTE mode blandt SF'er...

    Mener modellen hedder en VendeKåbe smiley
    Hvilket må være enormt praktisk mht hundehår- man vender jo bare kåben og VUPTI, så er man socialkrabat og fri for hundehår smiley


    Ååååååååååååååndskuuuuuuuuuuuuuuuld Isabelle- men der er bare som om jeg ikke kan lade være smiley


  • #45   14. feb 2014 Jeg er en af dem de sætter MEGET stor pris på at TG yder det LILLE offer at skrive TG i sine overskrifter så jeg kan springe dem over.

    Der er forskel på om man opretter den sjældne hyggehverdagstråd eller om man opretter 15 inden for kort tid og dermed spammer et helt forum.

    Så jeg synes bestemt ikke det er latterligt. Martyr- og offermentaliteten der går ud på at hamre andre i hovedet ved at gøre sig selv til offer herinde synes jeg også er ret trættende i længen, så havde der nu stået at denne tråd igen skulle være en TG tråd (som emnet jo handler om uanset TS) så havde jeg haft chancen for slet ikke at se den overhovedet og HG's regler om SIGENDE overskrift ville også være overholdt ...

    Vi er 3 grupper i det her.
    En mindre grupper der tilbeder TG's tråde (mener stadigvæk at disse ville kunne nyde godt af en gruppe uden at behøve at føle sig som ofre) ...
    En gruppe der førhen nød den SJÆLDNE hyggetråd fra TG og gerne stadigvæk vil læse en af trådene sporadisk og hvis man lige er i humør.
    En gruppe der er såå træt af TG og hendes tråde at de ikke længere kan nyde HG og dermed forsvinder (medfører flere mere eller mindre ligegyldige hverdagstråde og kun meget få kvalitetstråde).

    Så hvis TG uden at føle sig som det største offer i verden skriver TG og dermed rent faktisk følger HG's regler omkring sigende overskrift i Forum så tilgodeses alle ...

    For min skyld kan hun oprette en tråd i minuttet bare hun skriver en sigende overskrift = TG i overskriften


  • #46   14. feb 2014 Kela trængte da bare til noget ekstra nussetid smiley Kloge hund smiley

  • #47   14. feb 2014 Sanne og den 4. gruppe der er fuldkommen ligeglade med hvilke tråde der bliver oprettet smiley gider man ikke læse trådene hopper man bare over.
    Jeg går f.eks tit ind under forumemner, så kan jeg selv vælge til og fra smiley


  • #48   14. feb 2014 Og så fik Sanne lige opridset Giraffen/måtten/misæren- whatever.
    Kort og præcist og helt uden fy-ord smiley

    Isabelle- troede egentlig at SF havde sendt sådan nogle ud til alle deres vælgere som et plaster på såret på ryggen af dem smiley
    De skjuler jo kniven SÅÅÅ fint smiley


  • #49   14. feb 2014 Nu er der jo altså heller ingen der har sagt at TG skal gøre det, som jeg forstod det så var det et forslag. Der er jo ingen regel om at der SKAL skrives TG foran. Det er jo altså noget TG SELV vælger at gøre. Så hvis TG ikke ønsker det, så lader hun da bare være, men så er der selvfølgelig det mindre at brokke sig over.

  • #50   14. feb 2014 Småligheden blomstrer da her på HG


  • #51   14. feb 2014 Det gror vist ret fint i måtter når det jævnligt bliver gødet og vandet smiley

  • #52   14. feb 2014 ... jeg kunne godt guffe en nougatmåtte...

  • #53   14. feb 2014 Laila: Det hedder ikke man, i denne sammenhæng .. Det hedder (I/de) kan springe trådene over.

    For de i 3. gruppe er det et kæmpe irritationsmoment. Så i stedet for at åbne tråd på tråd på tråd som omhandler den samme person, så ender det med at de springer forummet eller helt HG over, da det bliver en større opgave at skulle rode rundt i den samme persons tråde.
    Ja der er andre hverdagstråde og dem skal der også være plads til og jeg læser dem ofte og gerne, MEN gerne om andre end den samme bruger igen og igen og igen.

    Og jeg var en af dem der virkelig startede med at nyde TG's tråde og stadig gerne vil læse en sporadisk tråd.

    Og det har jo virket at TG har ydet det offer. Det har været skønt at de, der nyder trådene nemt kan finde dem og os der gerne vil være dem foruden nemt kan springe dem over.

    Jeg kan ikke se hvordan det ikke er win/win for alle, især da TG, at dem der klikker ind i trådene gerne vil være der + at vi andre så kan nyde at debattere med TG i tråde der omhandler andet end TG, uden at vi er ved at knække os bare vi ser navnet.


  • #54   14. feb 2014 Sanne super du rettede min grafikfejl, men jeg skrev nu om den 4, gruppe hvor man springer de tråde over man ikke gider/orker/vil læse


  • #55   14. feb 2014 Nogle går virkelig i for små sko altså

  • #56   14. feb 2014 jeg går i små sko... størrelse 36

  • #57   14. feb 2014 Ohhh here we go again..
    Lad nu de tråde ligge, spring dog over hvis de fylder for meget, eller luk øjnene, ingen læsetvang!

    hmm nougat.. åhh savle.. meget savl.. godt nok har jeg lige kastet en pose nostalgiske skolekridt i munden, samt sorteret ungernes disneysjov slik fri for lakridser og ædt dem også.. men nougat og helst nougatmus... uhhhhmmmm smiley


  • #58   14. feb 2014 jeg har spistt en ramme honningkager.. når jeg nu ikke havde nogen måtte at guffe i

  • #59   14. feb 2014 Nårh nogle små sko ... Str 36 smiley så er der lige en 39/40 her... Bigfoot mama smiley

  • #60   14. feb 2014 Lakridspiber og str 38 ;-P

  • #61   14. feb 2014 lille fod, bred fod, høj vrist = man køber sko når man kan passe, ikke når man mangler

    Til gengæld er det najs når der er børnepriser *G*


  • #62   14. feb 2014 eeew nougat ,her er det chokolade og chips smiley
    og nu bliver matador sat på dvd'en :))



  • #64   14. feb 2014 jeg har lidt chips fra igår... og lidt chokolde med mango og chili.. og lidt vaffelis i fryseren... og osse en pose ævleskiver

    Ingen matador her.. masterched australia - fastfood challenge idag


  • #65   14. feb 2014 Jeg har.....ost... smiley

  • #66   14. feb 2014 ost og kiks med vindruer er nu også godt smiley
    eller en god gammeldags ostemad med eller uden syltetøj smiley


  • #67   14. feb 2014 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew

    ... ost er klamt.. hvorfor tror du at nakkeost hedder noget med ost


  • #68   14. feb 2014 Det er nemlig godt, Laila smiley

    Ej MegaPixel - jeg håber, jeg har glemt dit indlæg, inden jeg skal ha'..... ost smiley


  • #69   14. feb 2014 det er nemlig rigtig godt smiley

  • #70   14. feb 2014 Ahahahahah.. yakk... smiley
    ej en ristet rugbrødsmad med ost er dælme gudespise, og måske en klat god marmelade smiley


  • #71   14. feb 2014 her har den stået på sandwich med hjemmelawede fiskedeller... nammenem

  • #72   14. feb 2014 Ja og jeg ved stadig ikke hvad det handler om!

  • #73   14. feb 2014 Jeg sætter pris på TG tråden og kigger efter den hverdag. Men er vidst gået glip af denne tråd fordi jeg valgte at købe nyt tv. smiley

  • #75   14. feb 2014 Sanne : Der er intet du er gået glip af, der er ikke sket noget , andet end hvad du kan se i denne tråd smiley Der har ikke været nogen der har brokket sig over TG i flere dage, så forstår egentlig ikke helt hvorfor der nu skal råbes op om det igen.

  • #76   14. feb 2014 minion.. den stikker sguda ikke af... den leder efter et sted at dø

  • #77   14. feb 2014 En ting er lige så sikker som amen i kirken. Ingen kommer til at bestemme hvad jeg skal skrive som overskrift, hvor mange tråde jeg må oprette på en dag og om de skal starte med MH.
    Nå man åbner en tråd så kan man se hvem opretter er, og gå ud af den igen. Nemt er det sgu.


  • #79   14. feb 2014 ja, det er sgu skide smart det system.. smiley

  • #80   14. feb 2014 hvis det ikke passer dig Rikke, så lad være med at skrive. Eller er det alligevel FOR spændende for dig ?

  • #81   14. feb 2014
    Bente har ost i måtten, vi må ikke bestemme over Michael fordi han er sådan en der truer med tæv og lakridsstjerne hvis der er nogen der taler om høje dyr med pletter og så er der noget med nougatten og mus med små sko mellem tæerne i sennepsmarker...


    Fik jeg det hele med smiley


  • #82   14. feb 2014 Michael: Ingen bestemmer noget som helst og som du selv viser så fint så går der trodsalder i den så snart nogen bare lige så stille og rolig stiller et forslag :o)

    Det var et FORSLAG/opfordring og det virkede for alle parter ... Eller åbenbart ikke for dem der ikke engang selv skriver de uoverskuelige 2 bogstaver der gør overskriften beskrivende (som en overskrift faktisk skal være iflg. HG's regler. Men åhh nej. En regel .. så skal der trods til ...)



  • #83   14. feb 2014
    Nå ja og jeg er lidt forvirret.. Blev herresur over en tråd og kastede mig straks over at bage vafler...

    Først midt i processen kommer jeg i tanke om at vrede ikke giver problemer med blodsukkeret, men blodtrykket.. Så nu har jeg nylavede vafler, pletter for øjnene ( girafsyge, perhaps?? ) og har vildt meget puls.

    Blodsukkeret har det til gengæld helt fino smiley


  • #84   14. feb 2014 Hvis nogen mener jeg har overtrådt HGS fine regler, så meld det da til en HA.

  • #85   14. feb 2014 BadeTøflen BanDana *

    Jeg håber du vil droppe de to bogstaver. Folk kan da bare gå ud af dine tråde igen, men det er nok alligevel for spændende for dem smiley


  • #86   14. feb 2014 Hg's "fine" regler har du selv accepteret da du oprettede dig.

    Og hvis din besked længere oppe var til mig, så kan jeg fortælle dig at det ikke generer mig overhovedet. smiley Svarer bare til det du skriver.


  • #87   14. feb 2014 Lol turbovovsern. Kan du ikke lave en opsumerings tråd på alle tråde, så er fredags underholdningen hjemme smiley

  • #88   14. feb 2014 Har ikke tid- æder vafler smiley

  • #89   14. feb 2014 uuhm vafler smiley

  • #90   14. feb 2014 Det var nu ikke dig Rikke, men det var heller ikke nemt at vide smiley

    Og nej jeg har ikke læst Hgs regler, og jeg gider egentlig heller ikke.


  • #91   14. feb 2014 Laila: En grafikfejl? ... Ja ja .. hvorfor ikke.
    Men hvis du mener du skrev for den 4. grupper så hedder det vi/os :o)
    "Man" beskriver en ubestemt person eller gruppe.
    Hvordan skulle jeg så vide at du rent faktisk skrev for en specifik gruppe?

    Men det er pt. flueknepperi ud fra den måde du modtager det på.

    Sanne: Hvis der havde stået TG så kunne du nemt have set tråden :o)

    Skal lige siges at jeg IKKE har set andre tråde i dag omhandlede TG da jeg jo springer dem der er markeret med TG over, så hvis denne tråd udspringer fra andre tråde så er jeg lost.

    Men hvorfor endnu engang rippe op i noget der rent faktisk fungerede, bare pga. trods?

    I don't get it.


  • #92   14. feb 2014 smiley
    Retro snack smiley


    profilbillede
  • #93   14. feb 2014 MMMMMMMM Lækkert

  • #94   14. feb 2014 Wooow.. nice turbo ... hmm hvor pokker har jeg smidt vaffeljernet hen.. det MÅ simpelthen findes frem.. det ER altså pænt lækkert..

  • #95   14. feb 2014 Hvis det kun er de 3 vafler, så er du hurtigt igennem smiley men man kan vist godt blive lidt sløv oven på vaffel æderi. Det havde nok været bedre med en nougatmåtte smiley

  • #96   14. feb 2014 Ligesom du brokker dig/ ytre din mening M, så ytre jeg bare min mening/undring .

  • #97   14. feb 2014 Denne tråd er den eneste tråd jeg har diskuteret det emne i og gider egentlig ikke mere, så det var det du har ret det hedder vi/os, men siger nu man alligevel vaner er svære at bryde smiley

    Turbo skamme sig sku du smiley


  • #98   14. feb 2014 nu skal det jo tydeligt fremgå af en overskrift hvad emnet omhandler.
    der er vist bare blevet spurgt til om man ikke på en eller anden måde kunne tydeligegøre disse emner så man kunne skippe de 2-3 emner om dagen om at man har skåret sig i fingeren og andre spændene ting.

    at man så trækker martyr kortet og skal have det til at virke som om man er blevet slagtet er jo en anden sag,. der er ingen der har sagt at der skal stå TG,
    bare om man ikke kunne gøre lidt tydeligere hvad det drejer sig om så dem der nyder de tråde kan gå derind, og dem der er ligeglade kan ladevære.

    og jo.. man kan jo bare gå ud igen, men igen hvad vil forumet være værd hvis ALLE eller bare 10 begyndte at oprette samme antal tråde om sådanne ting??

    jeg syntes det fungere fint. og jeg kan da heller ikke tro det er vildt besværligt at skrive TG i overskriften, og hvis det virker for alle hvorfor så begynde og lave ballade udad det nu??
    og hvorfor begynder DU at lave ballade udad det??

    umiddelbart er der vist nogle stykker herinde der generelt gør en dyd ud ad at misforstå hinanden og overreagere, om det er noget gammelt had er ikke til at sige men det er ihvertfald tydeligt,


  • #99   14. feb 2014 Hvorfor skal hun rette ind til højre fordi nogle krager beder hende om det ?

    Fandeme om jeg gjorde det!!


  • #100   14. feb 2014 Jahh .

    Man kan gå ud af trådene der spammer Forum .. Eller man kan begynde at melde en TS der bevidst bryder HG's regler om sigende overskrift .. Så får man da i hvert fald en længere pause ... Men så er det ude i, at total unødvendig trods igen skal diktere Forummet, fordi enkelte personer keder sig og ønsker drama frem for fordragelighed.


  • #101   14. feb 2014 Jeg gider ikke Maj-Britts tråde, så jeg vil gerne have hun skriver MB.

  • #102   14. feb 2014 Sanne. Om jeg får en længere pause eller ej rager mig langsomt.

  • #104   14. feb 2014
    Michael sender lige en express vaffel til dig- dit blodsukker trænger vist smiley

    Er du i øvrigt sådan en af dem der bruger alle dine pædagogiske evner/tålmodighed når du er på job, så du er løbet helt tør når du kommer hjem smiley
    Kan godt se at 1 vaffel måske er lidt fedtet- du får 1½ smiley

    Så er der en 1/4 til dig og T og en ½ til hver af vovserne smiley


  • #105   14. feb 2014 Michael: Du er på HG for dramaets skyld, når du keder dig ;o) Sådan har det altid været. Så at melde dig, ville være at spæde til ilden :o)

    Jeg vil faktisk næsten tro du er den der har haft flest frysninger og udsmidninger herindefra af samme grund .. Burde du egentligt ikke have fået en pris for det?

    Dengang var der gang i Forummet herinde og det var ikke hverdagstråde der kendetegnede HG :o)

    Savner tiden før censuren smadrede debatterne :o)


  • #106   14. feb 2014 Nej Minion folk ser jo rødt når de ser min profil.men de kan ikke lade være at skrive smiley


  • #107   14. feb 2014 Søde sanne.

    Jeg har været smidt ud 1 gang og frosset 4 gange.


  • #109   14. feb 2014 Turbo jeg er helt nede på jorden smiley

  • #110   14. feb 2014 hvem har bedt hvem om at rette ind nogen steder??? du udtaler dig om en tråd du overhovedet ikke har set. det er satme useriøst!!

    hun kan sgu da bare ladevære med at skrive TG.
    men tror du da forhelvede ikke at damen er gammel nok til at snakke for sig selv??
    hvorfor begynde at rive op i den tråd igen nu?? fatter det ikke. det er vist kun for at lave rav i den eller lign.


  • #111   14. feb 2014 Ja og i nyder det kan jeg se. Ellers ville i vel bare springe tråden over.

  • #112   14. feb 2014 Men Michael det var også dit blodsukker jeg var bekymret for- og så skulle jeg lige ha opklaret den anden detalje...

    Men det var nu mere Højt dyr med pletter-relateret smiley


    Undercover smiley


    profilbillede
  • #113   14. feb 2014 M: Hold da op. Det er da vildt det ikke er mere når det var såå meget drama omkring det?

    Jeg kan huske "demonstrationen" mod udsmidningen etc. Var det egentligt din udsmidning eller da dig og T blev bedt om at "dele" jer? Eller begge ...?

    Der var dækprofiler overalt herinde fordi de fleste af de aktive altid var frosset :o)

    I dag hører jeg ikke om nogen der bliver fryses eller smides ud på trods af at reglerne binder én på hænder og fødder. Gad vide hvorfor ...?

    Hmm. Måske andre, ligesom jeg har flyttet det meste af aktiviteten, over på FB hvor censuren ikke er så udpræget ... Eller ... Hmm ...

    Nå, sorry for OT.


  • #114   14. feb 2014 Sanne - såre simpelt... fordi folk ikke gider de ophedede diskussioner herinde... der er ALTID en eller anden, der føler sig trådt over tæerne, og føler sig nødsaget til at sladre til en HA....
    Derfor!
    Der er ingen "bid" i HG længere....



  • #116   14. feb 2014 Sanne ja og andre vil måske sætte pris på at andre gør det ud over TG, f.eks. som i ovennævnte link der kunne der jo stå M-B osv..........

    Skal det fremover være:
    RF - Ligegyldig tråd - Med mindre du er interesseret i xxxxx - [EMNE/Overskrift]

    Hvorfor ikke gå i forum i stedet for at være på forsiden der står hvem der opretter hver eneste tråd..........

    Er det så uoverskueligt ? måske man skulle lede efter et nyt WWW eller forslå bazoom et emnefrit forum eller ?

    Måske bruge grupperne noget mere........f.eks. Februars madtråd måske en gruppe havde været at foretrække.........det ville kunne bruges så meget bedre til inspiration end at diktere andre hvor de skal skrive.........


  • #117   14. feb 2014 Sanne det var da vi blev bedt om at dele os.
    Og så var der også lidt omkring min udsmidning med måttegufferen smiley


  • #118   14. feb 2014 T træd mig over tærene smiley

    Jeg bruger sikkerhedssko smiley


  • #120   14. feb 2014 Glem nu for pokker den skide madtråd, i stedet for at hive den frem ved hver given mulighed. Os der vil bruge månedens madtråd, ja vi bruger den. Dem som ikke vil bruge den, de lader være. Der står højt og tydeligt det er månedens madtråd, ergo kan man bare lade være med at gå ind i den.

    Kom dog videre i teksten, i stedet for at køre rundt og rundt og rundt i TG og madtråde. De eneste som egentlig bliver ved, er jo sjovt nok bla. dig Ryan , det er ikke "modstanderne" der opretter den ene tråd efter den anden. Gør dog hvad I ønsker at gøre, hvis I vil oprette 500 tråde om dagen, så gør det dog. Men derfor har folk da stadig lov til at stille forslag og ideèr, bryder I jer ikke om dem, jamen så lad være med at gøre brug af dem, længere er den da ikke.


  • #121   14. feb 2014 Du klare det da også ganske godt Rikke.

  • #122   14. feb 2014
    Oooooooooooookay, nu trækker jeg vejret HELT ned i maven og lader det her indlæg stå, fremfor at slette det igen.

    Den her debat er sgu efterhånden NØJAGTIG mage til den om GIRAFFEN- sorry Michael, det kunne ikke undgås smiley

    Der nogle der har ondt af TG ( Tante Giraf? ), som ryger lige ud af motorvejen mod følelsernes holdeplads, så er der dem der er helt i vinkel med at TG fik et vink med en vognstang og så er der alle dem der er ved at brække sig i lårfede stråler over SELVE debatten- og derfor gør deres bedste til at få den " seriøse/latterlige" debat afsporet!!


    JEG INDRØMMER DET- jeg er sådan en der bager vafler og smider pigiraf-billeder ind smiley

    SÅHOLDDAKÆFTMEDDENTANTEGIRAF smiley


  • #123   14. feb 2014 Rikke aka rap : ja og nu bliver du jo sådan set ved med at sige hvad man skal og ikke skal...............

  • #124   14. feb 2014 nu er der vist aldrig blevet sagt at der ikke må oprettes ligegyldige tråde i OT. der blev vist bare spurgt om man ikke kunne overveje om det nu også er nødvendig at spame forummet med flere "ligegyldige" tråde hver dag der ikke er til at sortere i,

    og ja så længe HA herinde sletter tråde som det passer dem og ikke efter retningslinierne er det jo også ligemeget. det er alligevel de færreste tråde der overlever 1 dag så snart der er den mindste uenighed i den..

    og Ryan. bare fordi jeg ikke gider at læse om at TG har skåret sig i fingeren kunne det jo rent faktisk godt tænkes at der er andre af hendes tråde jeg godt vil læse og følge,

    hvorfor gøre det til sådan et problem at gøre noget man i forvejen har accepteret at gøre når mna har meldt sig ind her.. lave en ordenligt overskrift..

    men TS føler vist bare han er gået glip af noget og prøver at suge det sidste drama udad noget der vist er dødt alligevel


  • #125   14. feb 2014 Hvad der er en ligegyldig tråd for dig Steffen, er jo ikke sikker er ligegyldig for mig.

  • #126   14. feb 2014 jo steffen det er der, der er sagt direkte der oprettes for meget uinteressant i OT samt at TG står for det meste af det.........


  • #127   14. feb 2014 Ryan: Jeg siger da ikke hvad man skal og ikke skal, jeg siger netop at man skal gøre hvad man selv vil. Men det gavner da ikke en debat og et forum på nogen som helst måde, at blive ved og ved og ved og ved, men at trække gamle tråde ind i enhver debat man lige kan.

    Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med om der så var 500 madtråde om dagen, jeg gider bare ikke selv bruge dem, og det lader jeg så være med. De er heldigvis super lette at styre udenom, da de altid hedder noget med mad smiley


  • #128   14. feb 2014 Nu vil jeg kravle under dynen.Hygge til jer smiley

  • #129   14. feb 2014 det er fuldstændig rigtigt at det ikke er sikkert,
    men når man opretter 2-3 tråde om dagen om hverdagens småting må man regne med at ikke alle gider læse om det. og så betyder det vist heller ikke det vilde på en eller anden måde at tydeliggøre det er sådan en tråd, medmindre man VIL vøre på tværs. og så er der jo ikke nogen der kan gøre noget ved det..

    Ryan. nu læste jeg tråden. og deltog i den. jeg kan ikke huske om du også gjorde men det kan jeg ikke forestille mig, det lyder som om du har fået fortalt omkring den.

    der blev spurgt om man ikke kunne overveje om HG skulle vide hvergang ugeavisen var kommet ind af døren, og hvis man syntes at HG skulle det, om man så ikke kunne gøre så det var demmere at sortere i dem..

    ja TG blev nævnt som et eksempel,, der blev og i samme åndedrag nævnt at tråden absolut ikke kun omhandlede hende men der var nogle stykker der havde samme tendens, MEN at det havde været den sidste uges tid EKSTRA mange emner fra TG der havde været den berømte prik over i´et.

    det vælger alle der vil blive forarget at se fuldstændig bortfra og har gjort det til at det var en tråd der kun omhandlede TG, og at michael nu laver en tråd for at brokke sig over en tråd at overhovedet ikke har læst er endnu mere latterligt, men hvad.! god fornøjelse med det, jeg er ude af denne her tråd.. der har også været en lille bittte smule fnidder så den er sikkert alligevel slettet af HA inden jeg vågner igen!


  • #130   14. feb 2014 T: Et HUNDEgalleri uden bid i ...? Ja det er jo ikke meget bevendt :o)

    Ryan: Det vil da sikkert også være i orden med Majbritt at hun skrev MB? Har I spurgt inden I går ind og begynder med ... "skal den hund forbydes så skal alle hunde forbydes" offer-problematikken?

    Det ville være super for mig hvis alle der fx oprettede mere en én tråd i ugen automatisk fik deres navn hæftet på deres tråd på forsiden.

    Smid da generelt den funktion på forsiden (jeg hører til den ret store gruppe af brugere der bruger forsiden fordi vi har motoriske problemer af den ene eller anden grund. Så jo færre klik jo bedre. Derfor er det ikke hensigtsmæssigt at skulle rode rundt i underkategorier fordi der skal tages særhensyn til EEN person frem for de andre over 100.000 brugere på HG).

    Nårh ja. Jeg kan da selvf. daffe af fra sitet efter omkring 7 år herinde fordi jeg stiller et FORSLAG/ØNSKE om at en lille gruppe brugere (en gruppe på under 10 personer ... pt. for mit vedkommende kun 2-3) ikke nok vil følge HG's REGEL om en sigende overskrift?

    Jeg har mødt 90% af mine venner herinde. Dette gælder også mine IRL-venner. Så det er ikke så nemt bare at daffe af.

    Det er ikke svært at bruge sigende overskrifter. Jeg tror (har ikke tjekket) at jeg altid selv har brugt sigende overskrifter for ikke at SPILDE andres tid. Det hensyn kan jeg godt tage som bruger herinde. At bruge en sigende overskrift så det rent faktisk er de mennesker min tråd er rettet imod der klikker sig ind på den.

    Win/win: Godt for mig og godt for dem.

    Tror det hedder respekt?

    Brugen af gruppe er foreslået og uhh det er et fy fy ord åbenbart. For det ses om noget som diktering .. uha uha.

    Jeg foreslog det selv da det i mine øjne er naturligt at man smutter i en gruppe for ligesindede hvis man har en fælles interesse, så spammer man ikke forum og man udviser respekt for de 1000'er af andre brugere som ikke deler ens interesse.

    Det ville blive et cirkus i forum hvis grupperne blev nedlagt

    Til sidst vil jeg dog lige sige at jeg synes det er SEJT at TG rent faktisk nu skriver TG ved sine tråde. Det fungerer jo supergodt. Og er det mon ikke det lille offer værd?


  • #131   14. feb 2014 Hvad er jeg nu gået glip af? smiley

  • #132   14. feb 2014 Sanne - jeg elsker dig smiley

  • #133   14. feb 2014 Bumle: Du er ikke gået glip af noget, altså ment der har ikke været en ny tråd oprettet, som har gjort at denne er blevet oprettet. Den udspringer vist fra TG`s madtråd, som er et par dage gammel.

  • #134   14. feb 2014 Rikke: Okay. Så er jeg up-to-date igen smiley

  • #135   14. feb 2014 Bente: I know :o) Elsker også dig :o)

    Men er vidst også godt brugt nu :o)


  • #139   15. feb 2014 Steffen ja jeg var så i den anden tråd og der blev skrevet sådan, der blev sågar skrevet det var for at forebygge et problem men der var ikke behov for ændring, se det giver mening...............

  • #140   15. feb 2014 Kan du slet ikke se at diskussionen om TG efter hånden er røget så meget af sporet at det er tilsvarende at de delte lejre i GirafGate..

    Det lader jo ikke til at nogle af de involverede ønsker at gi slip og sætte den tilbage " i naturen" hvor den debat vist kom fra smiley


  • #144   15. feb 2014 Det er bevist at latter fremmer livs kvaliteten, holder sygdomme fra døren og modvirker depressioner smiley

  • #145   15. feb 2014 Det sjove ER at man faktisk IKKE var i tvivl om hvis tråd det var man gik ind i selvom man bare vidste at det var en TG tråd...

    Men Michael giver dig helt ret... AMEN...


  • #146   15. feb 2014 TG: Som skrevet synes jeg det er sejt at du skriver TG, uanset årsag. Også hvis det kun er for at du kan påtage dig martyrrollen ...
    Det gør det nemmere for alle med det TG.
    Som du endda kan se i denne tråd så gør det det også nemmere for dem der gerne vil læse dine tråde, om dit mest intime privatliv, at finde dem.

    Hvad MB gør eller ikke gør er jeg sådan set ligeglad med. Jeg er ikke så vidt jeg husker faldet over nogen tråde fra hende i et stykke tid og slet ikke, ikke-hunderelaterede.
    Hvis hendes tråde fylder så meget herinde, at selv du finder det et irritationsmoment, hvorfor så ikke foreslå hende at skrive MB i sine tråde.
    Hun er vel moden nok til ikke at se det som en barnlig retaliation (selvom det lyder sådan) og gøre hvad hun kan for at flertallet af brugerne herinde trives?

    Jeg har ikke spurgt så kan ikke udtale mig om hvad hun reelt ville gøre .. Men ud fra hvad jeg ville gøre.

    MB er heller ikke en jeg har meget at gøre med herinde og hvis jeg ser hende i en debat er vi oftest uenige. Det gør dog ikke at jeg respekterer hende mindre. Jeg ved hvor hendes hundekompetencer ligger og som helt ny hundeejer har jeg lært enormt meget af hende.
    Men det er 99% hunderelateret.
    Evt. privatliv er fra udstillingsverdenen hvor der er HG-træf ikke fra tråde herinde.

    Men hvorfor ikke tage alt det op med hende?

    Hvorfor bruge hende som et eksempel når en evt. løsning på en problematik er kommunikation?

    Er vi igen ude i at .. Hvis den hund skal have mundkurv, så skal alle hunde ... Det er da et børnehaveniveau der vil noget .. Men et eller andet sted beskriver det måske meget godt problematikken.

    Hvis ikke man vil erkende der er et problem (selv om det tilkendegives klart og tydeligt fra flere brugere) så kan man ikke ændre sin adfærd. Selvindsigt/selvkritik er ikke fyord.

    Hvis der var brugere der virkelig følte sig generede over min adfærd ville jeg bestemt tage det til efterretning. Jeg ville kigge indad, og havde de en pointe så ville jeg da forsøge at ændre adfærd i omgangen med disse.
    Det betyder ikke jeg ville lave om på mig selv, men jeg ville helt klart ikke tvinge dem til at finde sig i mig og den uønskede adfærd, bare fordi jeg kan, og pga. trods.

    Det er IKKE sandt at du kunne finde ud af at bruge sigende overskrifter før alt det her.

    Har du set overskrifterne på dine tråde? Vil dine overskrifter give mening for enhver bruger på HG som ikke er sovset ind i dit privatliv?
    Hvis ikke, så er det ikke en sigende overskrift.

    Ville de vide at tråden handlede om din hund, din mand, dine polakker etc. fordi du nævner dem med navn?

    Havde det været mine tråde ville jeg have lavet et overskrift med det overordnede tema i parentes. OT: Det er såå svært når ... (om familieproblemer med svigerfamilien) ...

    Så er der ikke meget tvivl om hvad tråden omhandler. Jeg kan virkeligt ikke se at den form for respekt for andre brugere herinde er såå stort et offer.


  • #147   15. feb 2014 Hvorfor skrive OT ?

    De ligger jo i OT så OT: OT giver det mening ?

    Giver det mening at man skal pådutte andre noget og kan man ikke få det gennemført så gør man bare som det man ville undgå for slipper jeg ikke skal de andre fanme heller ikke.......
    Hvorfor skal dem der er imod noget og ikke får en ændring gennemført (som der slet ikke er behov for) så sidde og fortælle andre nu er det nok. lad det ligge..........er det ikke bare at fortsætte med at diktere ?

    Hvorfor ikke bare selv rykke i grupper eller bruge forum i stedet for forsiden som sagt står det allerede hvem der har oprettet en tråd, jeg syntes faktisk det TG er temligt irreterende, for når jeg sidder i forum og kigger så står der TG foran og brugernavnet står stadig bagved og dem læser jeg alligevel.......
    Og kommer der flere brugere der hender noget med initialerne TG hvem skal så bestemme hvad de skal skrive foran ?


  • #148   15. feb 2014 Og faktisk syntes jeg det TG har modsatte effekt.
    Når man ser seneste indlæg og der måske står 4 TG så fremhæver det jo ligefrem "ligyldigheden" og det der er ved at dræbe HG........

    Samt det måske vil virke mærkværdigt på folk der ikke ved hvad det drejer sig om da de måske vil læse TG som en del af overskriften og ikke en forklaring på hvem der skriver...........


  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #149   15. feb 2014 #144 - det er så langt fra hverken korrekt eller forkert

    http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2213753.ece


  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #150   15. feb 2014 Hold nu K***!

    Det er i Off Topic - hvem hel*ede skal bestemme, hvad der skal stå i Off Topic?

    Jeg er her for grinet og tæerkrumningens skyld - og det er her masser af. Men hold nu 'k***, hvor er I snerpede, latterlige og selvhøjtidelige 98% af jer. Det er til at sk*de i bukserne af grin over.

    Og så på et f****** latterligt hundegalleri, hvor ingen kan vide sig sikre på en hujende fis alligevel.

    Kors i skuret - så LUK DOG RØVEN!


  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #152   15. feb 2014 Hvis jeg er mere rolig, så sk*der jeg i bukserne. Så hva' mener du?

  • #154   16. feb 2014 Holy shit en gang ligegyldigt fis... og mudderkast.

    Jeg har virkelig fundet TG´s tråde underholdene, men ærlig talt så læser jeg kun en enkelt i ny og næ.


  • #155   16. feb 2014 Når man nu ikke er på HG så meget, er der så nogle som kan forklare hvad TG står for, så ville det lette betydningen af hvorfor man skulle skrive det i hvilke tilfælde ?

  • #157   16. feb 2014 Du skriver da også altid om dig selv. He he smiley

  • #160   16. feb 2014 Jo det gør de nok Isabelle.

    Ja jeg afliver selv, og flår dem. Ind i mellem havner der et par stykker i weberen.


  • #161   16. feb 2014 Hahaha forkert tråd smiley

  • #162   16. feb 2014 Uh..... Godt du ikke refererede til kragerne - Synes nu også at aflivning og flåning, var at gå til yderligheder smiley

  • #163   16. feb 2014 LOL Benedikte smiley


  • #164   16. feb 2014 Ja, så fik du skam lokket mig tilbage som aktiv på HG. Efter vi talte sammen i Frdericia, skulle jeg da lige ind og se, hvad der foregik .... Og sikke meget drama....tror da lige, jeg bliver hængende lidt...haha

    Fik du kigget på Kolding Nostalgi?


  • #165   16. feb 2014 Hahaha ja der er gang i den ind i mellem herinde smiley

    Ja jeg er blevet medlem smiley


  • #166   16. feb 2014 Næææ min tråd ligger nr 2. Wuuhuuu smiley

  • #167   16. feb 2014
    Tillykke Michael smiley
    Er det så et tegn på at man må konvertere den til sådan et sted hvor man brokker sig over generelt latterlige ting?
    Jeg har nemlig en der ligger lige til højre-benet smiley


  • #168   16. feb 2014 Du brokker dig bare, det må man nemlig godt i mine tråde smiley

  • #169   16. feb 2014 Så vil jeg gerne brokke mig over at der ligger en flad Toller på MIN plads i sengen smiley
    Jeg HAR prøvet at åbne køleskabet- uden held.... Maude snorker bare videre smiley

    Lister sgu en pivebold ind til ham,piver med den og lader Giz klare resten smiley "GODMORGEN, skal vi lege, hva hva hva hva"


    Det ER hårdt at være hundesitter smiley


  • #170   16. feb 2014 virker køleskabs tricket ikke, så må tornerose virkelig være træt GGG

  • #171   16. feb 2014 LOL Du er jo ondskabsfuldheden selv;-)

  • #172   16. feb 2014 Nå nu er Maude lige faldet på gulvet- og sover bare videre smiley

    Det er SÅ typisk for vores plejebørn.. De sover sgu hele tiden smiley


  • #173   16. feb 2014 Det er da dejligt, så er der da ro.

  • #174   16. feb 2014
    Ja den del kan man ikke klage over- Maude er vågnet og anvist den ANDEN side af sengen smiley

    Michael du er i øvrigt skyld i en fandens masse ballade smiley .. HVORFOR skulle det der TG væk fra de tråde smiley
    Det er jo ikke til at hitte ud af hvor man må skrive henne af- altså jo det er det jo faktisk NU smiley

    Holy crap der er brug for udvikling af andet end trusser og der er flere end krikker der kunne bruge lidt Urte-narko smiley


  • #175   16. feb 2014 Nu vil jeg også lave en Maude, og gå ind og ligge mig smiley

    Nat nat smiley


  • #176   16. feb 2014 Åben køleskabet først......... Hvis nu T fylder smiley

  • #177   16. feb 2014 Hold da op.. Det er jo næsten lige som at læse arabisk eller indonesisk, når man bladre igennem hele diskussionen, for at finde hoved og hale i hvad dælen det drejer sig om?? .. Meen seriøst må det da godt nok være smiley

  • Bjarne N
    Bjarne N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 6
    #178   16. feb 2014 underholdende. jeg er ikke så tit på. men ordvalget ligner det man ser i de unge discipliner i vinter- ol eks. snowboarding- jeg fatter ikke en skid. Jeg naive fjols som troede at HG var den kemiske betegnelse for kviksølv, og at SF = socialistisk folkeparti? Hvor dum kan man være ! MVH Bjarne S. Nielsen

  • #179   16. feb 2014 Lige i den her tråd og indlæg rettet mod Isabelle er SF, DET SF- og det er sjaaaaauw at drille smiley

    Resten...... det giver omtrent lige så meget mening som når de blinde slås..

    Eller de døve råber til hinanden smiley


  • #181   16. feb 2014 Sææææææææææt mig på FILTER, Isabelle.. Så er du nummer 3 der gør det i min karriere som skribent herinde smiley

    Jeg spår at hyppigheden af den slags vil øges gevaldigt


  • #183   16. feb 2014
    Sådan en pelsfætter er nu ret kær smiley

    Men Isabelle, det er sgu ikke sjov mere. Der er ikke plads til at rokke med ørene og jeg HAR virkelig forsøgt at rokke neutralt *meeeeeeeeeeeh*

    Jeg egner mig ikke til TamTerrier- selv ikke en gang for din skyld smiley


  • Bjarne N
    Bjarne N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 6
    #184   16. feb 2014 Jeg prøver igen. Jeg har ikke en "skid" forstand på kattelort. men hunde; alle mine eksemplarer har fået tyndskid af Froelich, og det viser sig at et rødt farvestof; ferrooxid, eller rust- på dansk er synderen. så undgå at fodre "jeres kære små" med noget der indeholder ferrooxid. MVH Bjarne S. Nielsen

  • #185   17. feb 2014 Wauwwww.... Fanme en lang tråd om.... øhhh.... noget....???

  • #189   17. feb 2014 Er du nu også blevet spåkone, Turbo? smiley
    For hvis du er må du gerne lære mig det smiley


  • #190   17. feb 2014 Jep Bumle- bare bestil U See smiley

  • #191   17. feb 2014 Haha smiley
    Men det har jeg ski da ikke råd til smiley
    Er der ikke en billigere metode? smiley


  • #192   17. feb 2014 Sprinklervæske- det skulle hjælpe på udsynet smiley

  • #193   17. feb 2014 Haha smiley

  • #195   18. feb 2014 Og i samme omgang kan man vel forbyde ordet HJÆLP i overskrifter, med mindre det haster mere, end den tid det tager at ringe 112 smiley

Kommentér på:
Hvor latterligt!!!

Annonce