{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ånder - slagelse
  • #2   4. mar 2014 Jeg kan ikke tåle spøgelseshistorier så sent om aftenen smiley

    Men det lyder spændende!!!


  • #3   4. mar 2014 hvad har i af oplevelser? (:

  • #4   4. mar 2014 Uhh, spændende! Følger lige med! smiley

  • #5   4. mar 2014 Ja det har jeg stor arrfaring med. hvad sker der af ting hos jer?

  • #6   4. mar 2014 Bor ikke i nærheden af Slagelse . ka ikke rense jeres hjem , Men oplever selv spøgelser. men jeg ka prøve at undersøge hvem der ka hjælpe evt til i morgen ?

  • #8   5. mar 2014 Hvad griner du af Stef?

  • #10   5. mar 2014 Ellers er der vel mulighed for at kontakte Næstved holdet fra tv3 programmet om ånder???

  • #11   5. mar 2014 :. siden vi flyttede ind i Juni sidste år, har vi oplevet nogen ting, især mig og vores hund.. siden vi er flyttet hertil er vores hund blevet meget bange for forskellige ting i vores lejlighed, hun kan begynde gå og gø ud i det blå uden vi kan se det, og nogen gange kan hun ikk lide ar gå ud på altanen, ved vi ikke hvorfor.

    men jeg oplever at der er noget ude i vores gang, høre lyde, og fodtrin, nogen gange når vi passer min kærestes nevø begynder han altid at græde samme tid hvergang, og han er inde på vores gæste værelse.

    Når vi ligger og sover, føler jeg nogen står og glor på mig. og ville faktisk hellere have lyset var tændt hele natten ..:(


  • #12   5. mar 2014 Hvad med de skygger du har set???

  • #13   5. mar 2014 .. jamen kan ikk forklare det, men sådan ligesom lidt tåge, men forsvinder meget hurtigt

  • #14   5. mar 2014 I know...

  • #16   5. mar 2014 Er igang med at undersøge hvem og hvad det er der driller jer.
    Hvor mange gange har fundet ting som du med sikkerhed ved du IKKE selv har lagt dem???


  • #17   6. mar 2014 .. jamen det har vi ikk rigtig oplevet, men vi har oplevet vores boks og fjernsyn tændte af sig selv

  • #18   6. mar 2014 Ghosthunting.dk smiley

  • #19   6. mar 2014 Jeg syntes bare jeg ser nøgler der er flyttet på...

  • #20   6. mar 2014 Jeg ser 3 til 4 besøgende ved jer, har du mistet din farmor eller mormor...?

    Jeg ser en yngre vred pige som ikke bryder sig om dyr og larm.

    Jeg ser en mere sky person som kan lide at drille.

    Jeg ser en meget forvirret mellem ældre mand som ikke ved hvad er op og ned.

    Den sky er ikke altid ved jer men vandrer mellem 2 og 3 andre lejligheder..

    Er ved at se om jeg har mulighed for at bede den unge vrede pige om at smutte for som jeg ser det er det mest hende der laver ballade...


  • #21   6. mar 2014 Hvordan kan du det dér Anika??? smiley

    Kan du se hvad der sker hos mig feks? Oplever også mærkelige ting, men er gået fuldstændig i benægtelse. Er p**** bange for spøgelser smiley :( smiley


  • #22   6. mar 2014 Uhh er ikke nemt at forklare hvordan jeg kan det her, er faktisk i dvale med alt det her, det kræver en del energi, men da jeg læste kom det til mig og så endte jeg med at kigge lidt bedre efter, men ja kan bare se ting... smiley

    Det er normalt IKKE noget jeg gør offentligt, men gerne privat... smiley

    Ikke altid jeg ser ret meget og andre gange ser jeg en del... smiley

    Spøgelser skal man ikke være bange for, selvfølgelig skal man have respekt... smiley


  • #24   6. mar 2014 Øhh tak Ida men nu er jeg osse helt drænet for energi... smiley

  • #25   6. mar 2014 Kingbøf du kan slappe helt af det er ikke uhyggeligt det der er ved dig... smiley

    Jeg føler varme og ømhed en ældre mand som tusser rundt og holder øje har du haft en ældre mand der næsten havde voldsomme varme faderlige følelser for dig...???

    Du skal slappe af og nyde det... smiley


  • #27   6. mar 2014 Det ved jeg Ida glemte smileyen... smiley sorry... smiley

    Ja man bliver helt drænet og ens hjerne føles nogen gange som om den kan eksplodere.,..

    Det værste er når så mange spørger er det tit at nogen af tingene kan blive mixet sammen, nogen gange ser jeg ting men så er det ikke ved den person jeg søger ved, men en person som er mere bange og utryg end man kan ignorere...

    Jeg er ved at arbejde på det med dyr ser dem ikke så tit men dem jeg ser har som regel osse ting at vise... smiley


  • #28   6. mar 2014 ... Jeg ved hvem det er... Det giver rigtig meget mening... Kæmpe kram til dig Anika smiley

  • #29   6. mar 2014 Kram tilbage til dig Kingbøf... smiley
    Håber det giver dig lidt ro i sindet...


  • #30   6. mar 2014 Vi begge har mistet vores farmor. så ved ik hvem af vores det kunne være, og jeg har mistet min mormor.



    Jeg ser en yngre vred pige som ikke bryder sig om dyr og larm: vores hund er faktisk bange for et eller andet nogen gange, og det med larm, jeg kan blive meget vred, når jeg høre folk som larmer i opgangen eller ovenpå, kan være vreden går igemmen mig.


    Jeg ser en mere sky person som kan lide at drille: kom faktisk i tanken om jeg faktisk nogengange ik ved hvor mine nøgler er .. mener jeg har lagt dem der, men nogen gange ligger de et andet sted.


    Jeg ser en meget forvirret mellem ældre mand som ikke ved hvad er op og ned: denne mand, kan du beskrive ham ? ..

    Den sky er ikke altid ved jer men vandrer mellem 2 og 3 andre lejligheder: tror jeg ville spørger de andre i opgangen om de mærker noget. smiley


  • #31   6. mar 2014 Ikke nemt at beskrive ham lidt ala Einstein, han virker bare forvirret og når jeg ser ham bliver jeg helt rundtosset... smiley Faktisk en ret pudsig sjov en...

    Hende den yngre er godt nok sat på ikke at skulle nogen steder...
    Jeg snakker fortsat med hende og JA kan godt tænkes hendes vrede går igennem dig... smiley

    Den ældre mormor/farmor dame er bare så jordnær og kærlig lidt til den runde side, men ikke voldsomt. Virker bare så ærlig ligeud gå ind i folk med træsko på.

    Det er faktisk en god ide at spørge de andre om de mærker noget, men pas nu på du ikke ender som en tosse... smiley


  • #32   6. mar 2014 vores vores underbo som bor i midten , og han oplevede faktisk i dag, der blev skuret ned for hans højtaler da han spillede musik.
    , det kunne godt lyde som hende der ikke kunne lide larm.

    dem du beskriver, kommer jeg ikk lige på..
    Kan fortælle mere,


  • #33   6. mar 2014 Hej Anika smiley ved du rigtig træt lige nu. og det ikke her og nu.og forstår vis du siger nej. men jeg har på et tidspunkt lavet et indlæg , Der hedder "tror du på spøgelser? Og har du nogen sinde set et? du ka finde det i min profil. skriver en meget personlig historie fra mit liv, Og har ikke fundet ro stadig, Omkring det. hvad der skete i den lejlighed i alle de år, Med hensyn Tilde af døde , Deres histore , Hvorfor de gjorde mig syg, hvad prøvet de at fortælle mig, Hvordan døde de. for selvom fik nogen oplysninger den gang, Ved jeg ikke om det passer . og måske kunne du give mig svaret? nu når jeg ikke befinder mig i den lejlighed mere, Ved jeg ikke om du ka få nogen oplysninger i gennem. men vis du læser mit indlæg , Kunne du måske give mig et par råd. håber du orker læse det? varme tanker fra mig

  • #34   7. mar 2014 Jeg skal lige have en dag eller to til lige at komme op energi mæssigt...
    Skal nok svare. smiley


  • #35   7. mar 2014 Anika f klart det forstår jeg smiley og tusind tak smiley

  • #36   8. mar 2014 Anika F , kan du finde ud af noget mere

  • #37   8. mar 2014 Jeg er igang, men det tager lidt tid, hende den sure er ikke så markant som hun var i starten...
    Den sky vil ikke være et problem.

    Den forvirrede er der ikke mere.

    Hende den ældre dame er ikke nem kan ikke få ret meget ud af hende, hun Ved ikke om hun er i familie med jer eller ej, det var ellers det jeg fik fra starten af hende...


  • #38   8. mar 2014 ej anika, kan du se noget hos mig? bor nemlig i et rækkehus som oprindeligt er en stald fra 1800 tallet og her sker nogen gange noget mystisk

  • #39   8. mar 2014 Camilla S jeg giver gerne besked men der går altså lige lidt tid, pt er jeg igang med Mors Laika og det er rigeligt lige nu... smiley

    Jeg vender tilbage til dig...

    Men jeg syntes nu ikke jeg ser andet end en enkelt ved dig, men så ser jeg en hund der ligger ved døren og kigger med de mest bedene øjne, har du mistet en brunlig halv stor hund???


  • #40   8. mar 2014 Helt iorden smiley

    Hvis den var til mig, så nej, har heldigvis endnu ikke mistet en hund, men her har altid været "hund tilladt", så ved ikke om det kan være en andens som har boet her før?

    Men det er lidt sjovt her ude, for vi har fået en masse historie om stedet via naboer osv. F.eks. har der boet en familie på 8 i vores hus (det er en 3-værelset vi bor i) og ude i vores murstens skur er der ridset navne og datoer ind i sten fra 1800 et eller andet.
    Og midt oppe i skurets tag er der sat et stykke papir fast i nogle bjælker hvor jeg kan se der er skrevet noget på, men har ikke fået taget det ned og kigget på og kan se det er af ældre dato.


  • #41   8. mar 2014 Hmm jeg ser en brunlig hund der ser ud som om den tigger om opmærksomhed... Men det er jo ikke nemt når du ikke kan se den... smiley

    Jeg ville læse det på papiret med sætte det tilbage... smiley


  • #42   8. mar 2014 okay, den beskrivelse du kom med omkring den farmor eller mormor, snakkede med min tante omkring min farmor, og fortalte hvordan hun var, og det kunne godt lyde som hende, har aldrig kendt min farmor, og min far har heller ikke kendt hende, da han kom på bjørnehjem som lille, og har først fået kontakt med sine søskende for ca 4 måneder siden, og snakker tit med en af hans søskende, som fortalte hvordan farmor var , og det passede meget godt smiley

  • #43   9. mar 2014 Nu får jeg det helt skidt hvis der ligger en som ikke har det godt ... Kan man gøre noget?
    Okay, vil jeg gøre så.


  • #44   9. mar 2014 ANIKA f ser det håbløst ud med hensyn til min historie? smiley

  • #45   9. mar 2014 Den er bare en nusserøv Camilla bare snak til den og så sig dens ejer er taget vidre og den vil tage afsted.

  • #46   9. mar 2014 Nej nej slet ikke men tager dem som de kommer til mig.
    Skal nok få taget din. smiley


  • #47   9. mar 2014 vil jeg prøve smiley

  • #48   9. mar 2014 Du får stress Anika smiley

  • #49   9. mar 2014 T det tror jeg osse jeg ender med... smiley

    men tager det nu alligevel stille og roligt, og tager tingene som de kommer... smiley


  • #50   9. mar 2014 Jeg kunne jo osse bare have ladet været med igen at være med i en offentlig tråd... smiley

  • #51   9. mar 2014 Du lærer det jo nok på et tidspunkt smiley
    Men dejligt at du gider hjælpe folk smiley


  • #53   9. mar 2014 Takker T og isabelle... smiley smiley

  • #54   9. mar 2014 Spændende men skræmmende på samme tid.. smiley

    Det hus vi boede i før, der kunne jeg virkelig ikke li at bo i.. Jeg turde virkelig ikke lukke øjnene for jeg følte der var en som kiggede på mig og det var ikke rart.. Mest negativt.. Der oplevede vi også flere gange at vores hund blev bange og knurrede ud af den blå luft.. Flere gange har jeg oplevet at lyset blev tændt og jeg vågnede midt om natten pga der var en som betragtede mig.. Meget ubehageligt følelse og jeg blev bange!

    Der var én gang hvor jeg følte at der blev lagt en varm hånd/noget på mit skød en aften jeg var alene hjemme med vores hund... Det var en rar og varm fornemmelse..

    Det er først nu jeg har fundet ud af jeg ikke var skør i hovedet men der var altså noget ubehageligt i det hus..

    Nu bor vi heldigvis i et andet hus hvor der for det meste er god energi.. Hunden er ikke påvirket af noget der er negativt.. Tror jeg nok! Det føles som god energi.. Men der har alligevel været enkelte dage hvor jeg har følt mig betragtet af noget som har været kold og negativt.. Men kun lidt... Men ellers er det varmt og rart

    Kan du mærke en ændring i lejligheden nu??



  • #55   11. mar 2014 I må altså give mig lidt tid er simpelthen blevet så træt jeg undskylder på forhånd, men sådan er det bare en gang imellem, skal nok gøre mit for at svare jer alle...

Kommentér på:
ånder - slagelse

Annonce