{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

hvad kan man gøre.... {{forumTopicSubject}}

hej hundemennesker
Min mor og en ven vare ude og gå med vores to hunde igår de gik så ned af en sti som er næsten lige uden for vores dør
Der hoppede en ræv ud fra busken den begyndte så at gå i cirkler og løbe efter dem de skyndte sig så at tage
hundene i snor og gik så vidre
De var så nu blevet jagtet i 8 minutter.
Så her til aften ville vi så gå mednhundene igen men dog kun mig og min mor vi gik så forbi en busk hundene plejer at tisse i
min chihuahua begynder så at gø og knurre og hoppede ind i busken jeg havde dog snor på så jeg hev hende tilbage min store hund begynde så også at reagere agrresivt så vi skynder os vidre min mor siger så for sjovt hehe det er sikkert ræven jeg vender mig så om og kigger og vubti ræven var hoppet ud af busken på vej efter vores chihuahua jeg tager hende så op og vi løber.

Mit spørgsmål er så (for vi kan jo ik gå tur med hundene om aftenen mere) hvis ræven bliver ved med at jagte mennesker er der så nogen man ringer til så den evt kan blive fjernet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan man gøre....
  • #1   30. jun 2014 Hiv fat i kommunen, går udfra de kan få en jæger ud at skyde den. Lyder som en ræv der er syg

  • #2   30. jun 2014 Mon ikke den har unger i nærheden?
    Det er synd at skyde den hvis den er frisk, og især hvis den har unger. Men måske kan man finde dens bo og flytte hele familien?


  • #3   30. jun 2014 Den røde ko -jeg går da stærkt udfra at jægerne tjekker op på den slags smiley

    Og er den syge nytter det jo ikke bare at flytte den


  • #4   30. jun 2014 Har da aldrig hørt om ,at en ræv løber efter nogen
    Den kan være tam og fodret af mennesker smiley


  • #5   30. jun 2014 Pas på jeres hunde,når de er løse en ræv kan have ræveskab. smiley

  • #6   30. jun 2014 Tror ikke den har skab da den var gude smuk ikke en hårtot manglede og ved ik den ku jo godt ha unger men så har den bare valgt et underligt sted da der hele tiden går menneske, hunde og katte rundt der hvor det ser ud til at den bor smiley

  • #7   30. jun 2014 I forgårs da jeg gik med mine hunde nede ved Åen...kom der også en ræv ud af en busk på den anden side af vejen her ... den løb over vejen... lige ind foran hundene og mig ( der var kun 2 meter fra os til ræven.)

    Den var slank.... og fantastisk smuk...... så man kan ikke bare sige .... "Få en jæger til at skyde den... det lyder som om den er syg" .......

    Vi ser tit ræve her ..... om aftenen ved 23.oo tiden ... kommer den samme ræv lige forbi min terrasse .. hvor den går lige så pænt på stien på vej ned til vores sø .... ha ha
    Og der er ikke nogen af de ræve vi ser her ... der er syge..... smiley


  • #10   30. jun 2014 Ok jeg skræv også hvis det bliver ved da den ikke bare løber over vejen
    men at den ligefrem jagter os og jeg har bare kat og kanin så vi har nu taget kaninen ind for natten.


  • #11   30. jun 2014 og jeg har ikke tænkt mig at den skal skyde da den ser sund og rask ud den er dog en del tynd
    Tænkte det evt kunne være en ung han som bare vil opleve verdenen
    Men det syndes jeg bare ik den skal gøre på den måde det var meget ubehageligt og man skulle nok ha været der for at forstå


  • #13   30. jun 2014 Jeg har løsningen ..... køb en Berner Sennen .... en Sct. Bernhard ... eller en Schæfer i stedet for en Chihuahua ..... dem render ræven garanteret ikke med .. smiley

    Ajjjjj .... sorry .... det er bare gas ... smiley


  • #14   30. jun 2014 hehe ja eller en gravhund da de er lavet til at fange ræve.. ej smiley

    self holder vi os på god afstand og har respekt for dyret men det der skræmmer mig er lidt at vi kan ik vende os om og sige bøh det er den ligeglad med det er nærmere den der "siger" bøh og det er den der jagter os den kunne jo bare lade os være da vi lader den være
    men har den unger har den jo lov til at forsvare dem men vi går på stien og buskene er like 5 meter inde på græsset
    vi kan jo ik gå tur med vufferne om aftenen hvis det bliver ved


  • #15   30. jun 2014 og vore store hund er jo med så den burde da være bange

  • #16   30. jun 2014 Nittib - nu blev der jo ikke fortalt om en ræv der krydsede vejen, for det er der jo intet usædvanligt i.
    Der blev skrevet om en ræv der angreb og fulgte dem, DERFOR skrev jeg at det lød som en syg ræv, for.jeg opfatter det altså som usædvanligt at ræve ligefrem angriber mennesker.

    Vicky - i kan jo ganske enkelt gå en anden vej


  • #17   30. jun 2014 nej ik rigtigt der hvor ræven holder til lige uden for vores hus så vi har ik rigtigt mulighed for andre veje og lige så snart vi går ud for døren har den jagtet os smiley

  • #20   3. jul 2014 den var lige så stor som min "store" hund smiley

  • #22   3. jul 2014 Jeg skrev længedre orpe at den kunne være smiley tam
    Vi har haft en nabo som havde taget en ræveunge til sig Da den blev voksen var den selvfølgelig ikke bange for mennesker En rigtig flot han ræv


  • #23   4. jul 2014 det kan være Inger smiley
    vi er stoppet med at gå sådan lidt sene aften ture
    jeg har ingen ide om hvad bertha veje og nej tror jeg ikke da berta (den store) var med
    og den er self lidt mindre men var bare meget stor smiley


Kommentér på:
hvad kan man gøre....

Annonce