{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema - de sociale medier
  • #1   3. sep 2014 Øhh...hvad er AT?

  • #2   3. sep 2014 hvad er neknominate? smiley

  • #5   3. sep 2014 Jeg har også svaret men ved stadig ikke, hvad AT er...i min verden er det en 4-hjulet motorcykel, der bruges til terrænkørsel...men det formoder jeg, det ikke er her smiley

  • #6   3. sep 2014 Linda: Mener du ikke en ATVer? smiley

    AT er en skoleopgave smiley


  • #7   3. sep 2014 Nåå jo...sparede bare V'et væk smiley Hø hø...

    Ok så en skoleopgave smiley ...men hvad står AT for?


  • #8   3. sep 2014 smiley

    http://da.wikipedia.org/wiki/Almen_studieforberedelse
    Det er en opgave man skriver i gymnasiet på tværs af flere fag smiley


  • Hollaender
    Hollaender Tilmeldt:
    jul 2014

    Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 63
    #9   3. sep 2014 AT = almen tidsfordriv smiley
    Ej, det er almen studieforberedelse. Ingen aner, hvad det går ud på, men vi laver det meget.

    Neknomination = "Jeg blev nomineret af .... Jeg nominerer ...." så som øl-udfodringerne, ice bucket challenge. I kan søge på youtube og google, for at se videoer af det. smiley


  • #10   3. sep 2014 Besvaret

  • #11   3. sep 2014 Aha således...tak for forklaringen smiley

    Ja det havde vi ikke, dengang jeg gik i gymnasiet...men det er også en del år siden efterhånden...blev færdig i 2001 smiley


  • Hollaender
    Hollaender Tilmeldt:
    jul 2014

    Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 63
    #12   3. sep 2014 Tusind tak for alle jeres svar! smiley

    Linda, det er simpelthen også det mærkeligste smiley Det er et projekt, hvor du blander to fag og så ... Kommer der så noget mærkeligt ud af det!


  • #13   3. sep 2014 Besvaret smiley

  • #14   4. sep 2014 I AT skal man lære, hvordan fagene kan bindes sammen, og hvilke fordele de forskellige fag har. Altså, skal man benytte to metoder til, at besvare en problemformulering.
    F.eks. har jeg skrevet om Darwin i fagene historie og bio-tek. Biotek benytter jeg til, viden om gener og naturselektion. Historie benytter jeg til, at kunne analysere to kilder, som modsiger hinanden.
    Eller et bedre eksempel:
    Min opgave om Thalidomid. Fagkombinationen tysk og bio-tek. Tysk brugte jeg, da det foregik i Tyskland, og til analyse af en tyskdokumentar. Bio-tek til thalidomids kemiske opbygning.

    Så i AT benytter man to metoder, fra et humanistisk fag og et naturvidenskabeligt. Vi redegøre for, hvorfor fagene er gode og hvordan vi har brugt fagene.


    Amanda, tag det seriøst! For det forbereder dig til eksamen.
    Og ja, man er forvirret, og man er stresset. smiley

    Mvh 3.g'eren. smiley


  • Hollaender
    Hollaender Tilmeldt:
    jul 2014

    Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 63
    #15   4. sep 2014 Gravhundenes mester - med en tung depression, depressiv medicin og beroligende midler, så må jeg indrømme, at jeg lige pt vægter mit eget helbred højere end skolen. Det ramler uheldigvis lige ind i et AT-forløb. Vi er næsten færdige - med stor hjælp fra folk, der har villet besvare vores spørgeskema!
    Thing is - ingen aner, hvad AT skal gøre godt for. Ja, vi kombinerer et par fag for at besvare en problemformulering - for at belyse en sag, men .... Ja, okay, så sidder selv lærerne tilbage og triller tommelfingre med en tavs uvidenhed om "hvad så nu?"

    Eksamen kan bare komme an, kan den smiley Nu har vi efterhånden haft over 10 AT-prøveforløb, inklusive "autentiske eksamensforløb i AT", så ... Jeg føler mig ret godt dækket ind. smiley


Kommentér på:
Spørgeskema - de sociale medier

Annonce