{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Ad ad ad! {{forumTopicSubject}}

Føj for den da!
Her til aftes gik jeg ned i vores kælder, da jeg skulle hænge tøj op, da jeg pludselig bemærker en sort plet på bagvægen af vaskerummet, ud af øjenkrogen. Og minsandten om der ikke er en kæmpe edderkop (ca. 6 cm fra forreste ben til bagerste ben). smiley FØJ! Normalt plejer jeg ikke at have et problem med små/normale edderkopper, men den her! AD! Så jeg går op fra kælderen igen for at hente en hårspray, da det er sådan jeg har nemmest ved at fjerne dem..
MEN da jeg kommer tilbage er den fandme (undskyld mit sprog) væk! Og jeg kan ikke finde den. smiley

-undlader at poste billeder, da jeg så regner med at halvdelen af HG ikke får noget søvn i nat…

Hvad har I andre brugt jeres aften på? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ad ad ad!
  • #2   10. sep 2014 smiley
    Nu tør jeg ikke gå ned i min kælder for at tømme tørretumbler, tak for det. HADER edderkopper! Jeg er panisk angst for dem, så forstår dig så godt.
    Sidder og glor lidt DR med, hvor dyre vores kæledyr er....nogen vælger at bruge alt for mange penge..andre ingen. Alt med måde smiley


  • #4   10. sep 2014 Havde den også lange strittende hår på benene .... siden du synes den havde brug for hårlak ...?? ... ha ha ...

  • #5   11. sep 2014 Her får de nu bare lov til at være eller også bliver de lige så pænt lukket ud. smiley

  • #7   11. sep 2014 Eddeekop smiley

    Jeg fandt en ordenligt børge der fræsede rundt i min foderspand, med hønsefoder, jeg fik naldet den en på sinkadusen med foderskovlen smiley

    Hønsene var rimeligt glade for at få rå mad smiley ku være man skulle barfe dem noget mere smiley


  • #8   11. sep 2014 Edderkopper er et luksusproblem her hvor jeg bor. Og de edderkopper vi har kan hoppe. Højt!
    Jeg skal forholde mig til kakerlakker, knælere og mutant græshopper smiley


  • #9   11. sep 2014 Åh, jeg havde også en edderkoppe aften i går.

    Først sad jeg fredeligt og så fjernsyn, da en ækel stor Børge kom spankulerende hen af gulvet og ind bag fjernsynsstativet, før jeg kunne nå at reagere. Jeg skyndte mig at skaffe en fluesmækker, og så ventede jeg ellers på, at den kom ud igen på den anden side, og det gjorde den heldigvis. Mit første slag ramte dog ikke så godt, så den blev kun såret og undslap ind bag fjernsynet igen. Så rykkede jeg fjernsynet og fik den.

    Senere da jeg skulle i seng, lægger brillerne, børster tænder, vender mig om for at gå på toilet, og opdager at jeg er ved at gå ind i et eller andet (jeg ser ikke så godt uden briller), så brillerne på igen, og ved gud om der ikke hænger en stor edderkop og dingler i hovedhøjde over toiletet. Heldigvis blev den også hængende og ventede på, at jeg hentede fluesmækkeren og fik den ekspederet ud af denne verden.

    Så jeg kunne altså konstatere, at det er den tid på året nu, hvor der er edderkopper alle vegne.


  • #10   11. sep 2014 Jeg tror det er edderkoppe sæson.... De havde invaderet huset. Vi måtte tilintetgøre intet mindre end 8 (ja 8!!!!) store mutant, dræber edderkopper af den slags man kan høre gå hen over paketgulvet. Til sidst fandt vi deres tilholdssted. Vores seng gik i stykker og vi valgte ikke at købe ny med det samme, det passede os jo i virkeligheden meget fint at vi kan sove i øjenhøjde med hvalpen.
    De kom fra bag ved madrassen, der hvor den står op imod væggen. De har været SÅ tæt på hele tiden. Det er da lige til at give en mareridt...


  • #11   11. sep 2014 Jeg har haft en som gik og løftede op i mit gardin på badeværelset smiley

    Den gik hen af vindugskarmen, og løftede op i gardinet med det ene ben.... en ordentlig mutant-fætter smiley

    Hold op.. jeg hvinede ... smiley


  • #12   11. sep 2014 Årh vi har også de styggeste edder bamser her hjemme smiley er så bange for dem at jeg ikke kan slå dem ihjel smiley

  • #13   11. sep 2014 Hold da op Gurli. Det er da lige til at skræmme livet ud af en!

  • #14   11. sep 2014 Ej - jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan være bange for edderkopper. Men OK jeg har en 'soft spot' for dem smiley og kunne faktisk aldrig finde på at slå en ihjel. Opdager jeg dem uhensigtsmæssige steder hjemme, så bliver de taget forsigtigt op og pænt flyttet ud til et mere hensigtsmæssigt sted.
    Jeg har fx en meget stor 'dame' boende i fyrrummet: Jeg har efter at have genfundet hende indendørs flere gange opgivet at sætte hende ud og givet hende lov at blive smiley


  • #15   11. sep 2014 jeg bliver stiv af skræk, hver gang jeg ser en. ikke de der bitte bitte små nogen de ryger bare, men lidt større.
    den ene gang sad der en i døråbningen til stuen, og jeg kom kke ud den dag før min kæreste kom hjem og kunne fjerne den smiley
    mens han selvfølgelig grinte af mig smiley


  • #16   11. sep 2014 Jeg er bestemt heller ikke fan af dem. De store sorte klammerter kommer ind nu her i efteråret. De sniger sig rundt og sætter sig steder hvor de VED de kan skræmme livet af mig smiley Ikke engang uden for kan man være i sikkerhed. De store fede kors-edderkopper spinder spind lige i hovedhøjde. Eller i toppen af det lange græs i grøftekanterne. AD AD AD at få sådan et kræ på sig på en ganske fredelig gåtur smiley

  • #19   11. sep 2014 Jeg så, for snart en uge siden, en kæmpe edderkop på 5-6 cm i min lille lejlighed på 35m2...
    Jeg har ikke set den side...!
    Jeg fatter ikke hvor den er blevet af. Det er for ulækkert!


  • #21   11. sep 2014 Mon ikke jeg bemærker, hvis sådan en 1kg's edderkop kravler på mig smiley

    Og dog. Jeg bemærker ikke når hunden vader hen over mig om natten..

    Måske har jeg ædt den? Altså edderkoppen...
    FØJ!


  • #22   11. sep 2014 Forleden lavede jeg følgende opdatering på FB :Normalt er jeg jo altså ikke utryg ved edderkopper, men når pisset er større end Dumbo og jeg tænder lyset fordi jeg kan HØRE den gå over gulvet (mangler 70% hørelse på det ene øre så når jeg kan høre den er det stygt) og ser den forsvinde ind under sengen.. ja så bliver soveværelset altså endevendt til pisset er dødt. Det er den nu. Vimmer bimmer. Man ved det var en stor en når man lyser ind under sengen med en lommelygte og det første man ser er dens skygge!! Den sad på meden under sengen og benene faldt ud over på begge sider af den og sådan en mede er ihvertfald 6-7 cm bred. Aaaaaddd.. smiley

  • #24   11. sep 2014 Jeg er heller ikke glad for de større edderkopper - jeg har dog 1 adderbob til at bo ude i udestuen og han har faktisk boet der længe efterhånden. Han æder alle de hvepse, fluer og bier der forvilder sig ind og prøver at komme ud igen ved vinduet (der bor den)
    Men så længe jeg ved hvor Bob er, så er det fint. Den dag jeg ikke kan finde ham... Så tror jeg at jeg panikker en del smiley


  • #25   11. sep 2014 Der var en stor fed en på badeværelset den anden dag. jeg tænkte at katten, som fanger ALT hvad der bevæger sig, kunne komme mig til undsætning. Men næææ nej. Ikke om kræet ville fange den. Han (katten) ville godt lege med den og jage den rundt men dræbe den? NIX. Møgdyr smiley

Kommentér på:
Ad ad ad!

Annonce