{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Stemmerunder, er det fair???? {{forumTopicSubject}}

Hvis man deltager i en stemmerunde, stemmer man så på dem der er med??

Er det egentligt ikke unfair? For stemmer man så på den der er sødest, eller for selv at få stemmer?

Ikke for at lyde sur, for jeg har valgt ikke at deltage i stemmerunderne, men jeg synes lidt af legen går fløjten.

smiley Heidi (-;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmerunder, er det fair????
  • #1   2. sep 2006 Dette er nok en, der lægger op til endnu en diskussion, så tror jeg blir på sidelinien.....
    Hvis du kigger i "søg" kan du finde alle de sure diskussioner om det...
    Håber du får svar, du kan bruge...


  • #2   2. sep 2006 Det var ikke for at få en sur diskution, men saglig. Jeg har valgt ikke at deltage sååååå.

    Jeg er ret ny herinde, men har fundet ud af at der er mange og de fylder i forummet.

    Så et stort smil herfra - ikke sure miner..


  • #3   2. sep 2006 Nej Heidi, men ved fra tidligere, at det er en tråd, der gir sure miner hos mange...
    God weekend !!


  • #4   2. sep 2006 Í stemmerunder er der ingen der kan se hvordan man stemmer, og man stemmer naturligvis på den man bedst kan lide eller på det bedste billede

  • #5   2. sep 2006 Nu tager jeg lige happy face på, for syntes nemlig ofte disse tråde ender langt ude ;o)

    Jeg har svært ved at gennemskue om de er fair.......tidligere deltog jeg ind i mellem i stemmerunder og jeg stemte 100 % på den profil jeg bedst kunne li......jeg er så blåøjet at tro, at det gør andre også :o)

    Men efterhånden så kunne jeg godt se et mønstre i afstemningerne.....nogle hunde vandt altid trods deres billeder var enormt dårlige.......og dem de vandt over var nogle flot lavet profiler ejet af brugere som måske er knap så aktive i forum......så syntes jeg ikke det virkede fair mere......uanset hvilke undskyldninger der nu måtte være ;o)

    Så nu deltager jeg ikke mere......og har kun ganske få udfordringer ind i mellem..........



  • #6   2. sep 2006 Jeg har været en meget aktiv "stemmerunde deltager" troede naivt at det kun havde indflydelse på antallet af stemmer, ikke på udfaldet. Men efter en periode uden deltagelse, ændrede vind/tab % sig til det dårligere (for mig) Har da bare taget konsekvensen og droppet ud af deltagelse i udf.
    Det står jo alle frit for at vælge ! Så snyd syntes jeg ikke at det er ; ))


  • #7   2. sep 2006 Jeg har en klar mening om hvordan det foregår. Og derfor har jeg også meldt fra.....Det siger vist alt ;0)

    Men jeg giver da selv når jeg har lyst.......og til den jeg har lyst til :0)


  • #8   2. sep 2006 Har da set mange flotte/søde profiler på den konto....og mødt søde mennesker osse ; )) Stemmerunder er bare endnu en måde at bruge HG på.

  • #9   2. sep 2006 Jeg stemmer helt klar ud fra hjertet, når jeg deltager i en stemmerunde.

    Men der er jo desværre nok nogen der kun stemmer udfra hvem der deltager i stemmerunderne. Det er derfor det oftest er de hunde der vinder.


  • #10   2. sep 2006 Rikke jeg mener også det er rigtigst at stemme fra hjertet, stemmer ivrigt på udfordringerne - men tager dem i udfordringen.

    Jeg vil slutte den her har fået de svar jeg ville have. smiley

    Heidi


  • #11   2. sep 2006 Jeg stemmer på den hund jeg synes er sødest.. Og det er ikke ensbetydende med at det er den der er med i stemmerunden.. Ellers synes jeg jo heller ikke det er fair... Jeg ville lyve hvis jeg ikk sagde jeg var med for at få stemmer.. Men stiller ikke krav om at man SKAL stemme på min hund.. Man skal stemme ud fra egen mening smiley

Kommentér på:
Stemmerunder, er det fair????

Annonce