{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigste sted at handle?
  • #2   13. apr 2016 Vi handler altid i rema 1000, men aldi eller lidl skulle vist være billiger.

    Dog bryder jeg mig ikke om deres tyske vare, og deres kød, smager mærkeligt, især medister fra lidl, den er ligefrem ækel i smagen smiley


  • #3   13. apr 2016 Jeg mener at have hørt at Netto og Rema 1000 (hvilket også er mine foretrukne steder) er ret flinke til at vinde div. forskellige tests for tiden. Det er dem der går ud på at købe en række bestemte varer og den billigste butik vinder.

  • #4   13. apr 2016 Det kommer vel an på, hvad du handler, og hvordan du handler. Og om du skal med fire busser eller bruge en halv tank benzin på at nå hen til butikken
    Men Rema 1000 er et godt bud, da de har mange varer af eget mærke.


  • #5   13. apr 2016 lidl er ret billigt, der handler jeg tør vare , og ellers netto smiley

  • #6   13. apr 2016 Jeg handlede grønsager i netto her i påsken, fordi rema var lukket, og det gør jeg ikke igen smiley

    De var dårlige, havde muk og brune pletter her og der, som man altså ikke lige kunne se uden på smiley

    Men hønsene fik en fest ud af det smiley


  • #9   13. apr 2016 ad .. vores døgn netto er fantastisk, altid pæn og friske vare smiley ingen spotvare det er lige mig smiley

  • #10   13. apr 2016 Vores netto i stensved er ellers en spritny butik, men desværre ikke så heldig med varene smiley

    Det er ikke første gang vi har købt dårlige vare der, men det skal dog siges at jeg ikke har oplevet det i andre netto butikker.
    Synes vores Rema i stensved har fine vare og friske grønsager smiley


  • #11   13. apr 2016 ABC Lavpris, men dem har I vist ikke "derovre". smiley

  • #12   13. apr 2016 Mht kvaliteten på discountbutikkerne, så er den aldrig bedre end den givne uddeler/bestyrer. Tysk kød er som udgangspunkt ikke dårligere end det danske. Måske endda tværtimod. Her tænkes på ikke-forarbejdet kød. Men medisterpølse krydrer tyskerne måske anderledes, jeg ved det ikke.
    Jeg spiser som et svin, men ikke ret meget svin, haha


  • #13   13. apr 2016 TG

    jeg synes eller den i stensved altid er så pæn og god.
    måske du har været uheldig?

    til gengæld skal du holde dig langt væk fra vores på Møn.. nøj en butik altså!! smiley


  • #14   13. apr 2016 Det kommer jo lidt an på hvad man handler efter.

    Personligt handler jeg flere steder, og ligger en "plan" for hvor jeg nu kan få fx smør billigst osv..
    men vi har også 5-6 butikker indenfor 500-700 m af hinanden O.o...


  • #15   13. apr 2016 generalt synes jeg Rema og Fakta er ok billige.
    men deres kødudvalgt er kedeligt. (hvertfald hos os)


  • #16   13. apr 2016 jeg vil sige at man ikke entydigt kan sige at det er billigst i én butik.
    For det første så kan man sjældent lide alle varerne fra en kæde, og sekundært er det heller ikke alle butikker indenfor samme kæde der er lige gode.

    Jeg handler fortrinsvist i Netto, Fakta, Aldi og Lidl... afhængigt af hvad jeg skal have.
    Min Lidl kræver så en bus, men deres grønt er altid fint. Deres eget mærke i chips smager så ræ'rligt. Men de har de bedste brillerenseklude ever!
    Jeg foretrækker Aldis toiletpapir og trusseindlæg.
    Netto har de bedste discountcolaer og deres grønt er fint nok.
    Fakta er den som er tættest på, så der handler jeg oftest grønt til marsvin.. og de har rigtigt tit datomærkede varer - WIN!

    Så selvom jeg teknisk set kunne foretage alle mine indkøb i fakta, så er det ikke alle deres varer som er mine foretrukne.
    Og tilbudsavisen er GUD!


  • #17   13. apr 2016 Marlene : Ok vil give dig ret, den på møen er værre, derfor havde jeg nok lykkeligvis glemt alt om den smiley

    Jeg må bare have været uheldig med den i stensved, dog har jeg bemærket at rigtig mange må købe billig kattemad der, for hver gang vi har haft været der, er der ingen billig kattemad, kun den tisse-hamrende dyre tilbage smiley


  • #20   13. apr 2016 Det billigste er at finde ud af hvilke ting du skal bruge, se hvilke butikker der har det på tilbud og om det kan betale sig at køre efter det.

  • #21   13. apr 2016 #20
    Skidesmart. Hvorfor helvede har jeg ikke tænkt på det?
    Øv, øv og tre gange øv.


  • #22   13. apr 2016 Jeg handler mest i Rema og Netto. Rema mest madvarer, men Netto når det er shampoo osv.
    Dog kører jeg i Aldi efter vådfoder og hundesnacks og gerne i Lidl efter frugt og grønt. Til gengæld tør jeg ikke købe kød i Lidl og Aldi. Hehe


  • #23   13. apr 2016 Billigst ? Tjaaa.....det kommer vel an på hvad du skal have, og hvor langt du skal køre, for at komme til den pågældende butik. Og så afhænger det også af butikschefen.

    Brugsen er normalt halvdyrt, men "min" Brugs i Maribo har en god aftale med en lokal bonde, så der er ofte super lækre, lokale grøntsager til en god pris smiley

    Jeg handler i alle supermarkeder, og kører derhen, hvor de har de bedste varer, som jeg skal bruge den dag.

    Men generelt vil jeg sige at Netto og Rema 1000 har det bedste, og billigste udvalg, bl.a. mange økovarer til en fornuftig pris.


  • #27   13. apr 2016 Jeg køber som regel ind i Lidl eller Rema1000, som begge har gode butikker her i nærheden med stort udvalg af bl.a. frisk frugt og grønt. Kød m.m. køber jeg ofte i Fakta eller Superbrugsen, når de har "stop madspild"-varer.

    Jeg læser altid tilbudsaviserne på nettet, så jeg ved, hvor jeg skal lægge mine indkøb den pågældende dag.


  • #28   13. apr 2016 Som de andre skriver kommer det jo helt an på hvad man skal have smiley
    Men jeg handler altid dagligvarer i Netto og kød køber jeg i Bilka, da man ofte kan købe mere til en billigere penge smiley


  • #29   13. apr 2016 Jeg tænker på dagligvare smiley

  • #30   13. apr 2016 Jeg handler de mest basale dagligvarer i Kiwi - de har, hvad jeg skal bruge, og butikken er pæn og ren.

  • #31   14. apr 2016 Bruger www.tilbudsugen.dk

    Jeg er altid uheldig med et eller andet i Netto, så dem bruger jeg sjældent :o)

    Men ellers ja, så bruger jeg hjemmesiden jeg linkede til, da alle butikker herude er ret godt samlet.

    Netto, Kiwi, Aldi, Rema, Fakta etc.


  • #32   14. apr 2016 Ja vi har kun 3 butikker her i byen. ABC lavpris, netto og fakta. Resten skal vi køre 20-30 minutter efter smiley

    Vi handler gerne kød og tørvarer i bilka (handler stort ind) og så køber vi grønt, mælk og brød løbende i ABC. Mine Cult og hustlere hentes i netto og så hvis vi får lyst til chips eller slik så hentes det også i netto.

    Bruger faktisk kun fakta hvis jeg har glemt at købe noget at drikke til en tur, og jeg ikke lige gider vende bilen og køre de 600 m tilbage i netto. smiley

    Generelt hader jeg at handle i fakta og netto, uanset hvor i landet jeg nu er. Butikkerne roder altid, der er slet ingen system i hvor tingene befinder sig - så går jeg efter noget specifik så ender det altid med at jeg må spørge.. eller køre i en ordentlig butik. Sådan har jeg det med fakta her i byen, netto er okay fordi jeg efterhånden kender den og de få ting jeg handler der står altid samme sted smiley


Kommentér på:
Billigste sted at handle?

Annonce