930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

stor blanding fra d 14/10/2011 fra sønderjylland stor blanding fra d 14/10/2011 fra sønderjylland

i forsøget på at finde ud af ca hvilken blanding min elskede dreng er, prøver jeg nu at finde nogen søskende til ham smiley

Der har vær mange rigtig gode forslag i et andet forum og i er så fantastisk hjælpsomme så prøver lige igen, bare på en anden måde smiley smiley

http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/649088-labrador_og___?t=1464601465&unread=1#lastViewed

og tusind tusind tak for jeres hjælp smiley

Bygning:
40 kg
70 cm fra skuldre til tå
70 cm fra skulder til hale rod

Sort (med rød skær på skuldre og hoved) og hvid bryst.. smiley

Jeg har aldrig kunne finde nogen af hans søskende, ( har nok søgt efter den forkerte blanding)
og hende jeg købte ham af, har droppet kontakten fordi jeg omdøbte ham til Balder i stedet for Walther smiley smiley

Det kunne være så vildt at finde nogen af hans søskende smiley
Krydser alt hvad jeg har smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stor blanding fra d 14/10/2011 fra sønderjylland
  • #1   30. maj 2016 Nu er Sønderjylland jo stor, så måske hvis du ved sådan cirka, hvor i Sønderjylland han er fra,ville det måske gøre det en anelse nemmere smiley

• #2   30. maj 2016 Han havde jo fået sit første hjem da jeg fik ham som 4 måneder og mener han kom fra Rødekro på det tidspunkt, men er ikke helt sikker smiley
    De kom nemlig selv med ham for at være sikker på at han ville få et godt sted at bo smiley

• #4   30. maj 2016 hehe ja det har du ret i smiley
    og mange tak smiley

• #6   30. maj 2016 Når han er fra 2011, er det jo efter lovgivningen om påkrævet chip inden 8 ugers alderen - så det må han jo være, står der ikke nogle informationer i hans sundhedsbog så, om avler? Ellers kan du jo få en idé om området, ud fra hvilken dyrlægen har chippet mv?

• #7   30. maj 2016 Årh, tænk at der bliver tænkt på Thor, når denne fine basse dukker op..
    Så bliver jeg lige lidt trist - han er meget savnet! smiley

• #8   30. maj 2016 Måske ja smiley De minder i hvert fald meget om hinanden smiley
    tror dog ikke der er ret meget Dansk Svensk Gårdhund i Balder, det er han vist alt for rolig til smiley haha!

Jeg er ikke helt sikker på hvor hans første sundheds bog er smiley tror den er røget ud af hans mappe under flytningen i februar.. smiley
    Men mener det var åbenrå eller rødekro han kom fra på det tidspunkt, altså i følge den bog, men igen så er jeg ikke helt sikker smiley smiley

Kommentér på:
stor blanding fra d 14/10/2011 fra sønderjylland

Annonce