{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Advarsel {{forumTopicSubject}}

Jeeeg blev sååå vred.

For anden gang inden for kort tid er jeg blevet ringet op af Microsoft
Compartment,bare det, at den meget dårligt engelsk talene asiat kan få sig selv til at sige Compartment får mine tæer til at krølle fuldstændigt.

Nå men han kunne se jeg havde problemer med min pc ?
ok hvilke,,,sikkerheds problemer,som han ville være så rar at hjælpe mig med,ellers kunne jeg pludselig stå med en ubrugelig pc.

Uha

Jeg var lige ved at spørge ham om han ikke bare ville have mine oplysninger på mit visa kort,så han selv kunne hæve når han mangler.

For jeg har ingen pc,og jeg bruger slet ikke microsoft styresystem.

Lad nu være med at falde i derude,Microsoft ringer ikke til jer.
åb'n heller ikke mails som ser ud som i har sendt til jer selv
Og der findes ikke prinser,og prinsesser,som har arvet millioner,men har brug for jeres økonomiske støtte for at kunne komme til de mange penge.

Jeg glæder mig for vildt til vi får hvores sygesikrings bevis,kørekort,bankoplysninger på hvore smartphones,det ville sku da være lykken med de mængder tlf der bliver stjålet hver dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel
  • #1   4. jun 2016 Det ER trods alt sjovere med Nigeriabreve/mails, der er da i det mindste en fantasifuld historie, man kan få sig en god griner over, før den bliver slettet.


  • #3   4. jun 2016 Jeg blev også ringet op en dag, men tog den ikke, haha.
    Tager generelt ikke telefonen fra numre i udlandet.


  • #4   4. jun 2016 De har faktisk ringet så meget til os at vi har fået skjult nummer pga. dem. Nogle gange var det 3-4 gange dagligt, begyndende fra kl. 7 om morgenen - det var pænt træls. Da det så lykkedes mig at få ud af dem hvor de havde fået vores nummer fra "Norway telephone book" (jow, jow), så blev beslutningen hurtigt taget.

    Har ikke hørt fra dem siden vores nummer blev fjernet fra telefonbogen, så det lader til at virke. smiley


  • #5   4. jun 2016 Min bror oplevede det samme for nogle dage siden. En engelsk talende mand ringende og fortalte, at han var fra microsoft og kunne se, at min brors computer var hacket. Det kunne han heldigvis godt hjælpe ham med at fikse - han skulle bare lige betale et beskedent beløb på 20 danske kroner og oplyse hans kortnummer smiley

  • #6   4. jun 2016 For Norge og Danmark er jo samme land Hahaha

  • #7   4. jun 2016 Du skal have dk kr 356 tilbage i skat sende venligst konto nummer

    Jojoda og hvad med mit cpr nummer også smiley


  • #9   4. jun 2016 Jeg synes faktisk det er lidt utroligt at der findes folk der hopper på de fupnumre der.
    Det siger lidt om hvor naive folk kan være, desværre . smiley


  • #11   4. jun 2016 Han ringede fra 48+19044259722

    Første gand de ringede var jeg lidt mere med på spøgen,og holdt den kørende i 10-15 min før jeg spurgte ham hvor jeg kunne finde vindows på min mac,derefter gik der en del ukvems ord i den,,men for at være helt ærlig,så tror jeg ikke de fatter en skid.

    Det underligste jeg har prøvet var på min mobil,jeg kunne ikke forstå hvorfor min regning var større end den plejede at være,men skød det hen som,jeg har nok været for flittig med sms osv,men da den måneden efter igen var højere var jeg inde på min mobil konto,og der kunne jeg se at der var et firma i Isreal der trak 120 kr hver md....så det hul blev hurtigt lukket


  • #13   4. jun 2016 Der var engang hvor der var nogen der ringede og fortalte man havde vundet penge og krydstogt, man skulle bare lige give kontonummer ov, selv om politiet advarede i mod dem i tv og radio, blev folk ved med at hoppe på, når de ringede smiley

    De prøvede også mig, jeg skældte dem ud på bedste vis, mens manden desperat sagde : In english pleese op til flere gange. Da jeg så sagde Brother- shithead til ham, lagde han underlig nok på smiley
    Vi havde lige set en film med stallone, og der brugte han det ord flittigt, så *brother shit-head* var lige hvad der poppede op , da fuskeren i mobilen råbte : In english pleese . smiley


  • #14   4. jun 2016 De ringer til min far flere gange om ugen og har gjort det i månedsvis. Han er også ved at få pip af dem!

  • #15   4. jun 2016 De gør det, fordi det kan betale sig smiley Og de bliver mere og mere kreative smiley Så selvom jeg godt kan more mig lidt over Nigeria-breve, og deres Google-engelsk, så synes jeg samtidig også at det er skræmmende at folk kan få sig selv til den slags smiley
    Bliver enormt frustreret over at se fusker-annoncer på nettet, med hundehvalpe. De skulle skamme sig !


  • #16   5. jun 2016 Det er ikke mere end end uge /fjorten dage siden der stod i avisen om en ældre mand der er blevet naret for et par hundrede tusinde.
    Man bliver jo lidt ked af det når det lykkedes dem,dels forde mange af den ældre generation er så godhjertede,og ikke kan forestille sig at der er mennesker i denne verden der ville gøre alt for at lænse dem for penge,og det kan være alt
    fra en stamme prinsesse,til dem der kommer og hjælper dem med dagligdagen.


Kommentér på:
Advarsel

Annonce