{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Uventet opkald {{forumTopicSubject}}

Af ren princip tager jeg aldrig indgående opkald når det er et hemmeligt nr.

Her til aften ringede et med hemmelig nr 3 gange hvor jeg lagde på alle gange efterfølgende ringer et 79 nr og jeg vælger at tage den.

Det var så vagthavende fra Holstebro politi gård der ringede for at høre om jeg ikke ejer en hund.

I det manden siger det pumper mit hjerte et slag over og jeg svare jo.

Så ville han oplyse mig om at han var blevet fundet og nu var indlogeret på den nye politigården, igen pumper mit hjerte et slag over.

Jeg måtte hurtigt få en om at kigge til mit guld så jeg kunne køre om og hente bassen.

Ved politigården blev jeg pænt fulgt indendørs og kom hen til en lukket garage hvor min smukke basse sad og smilede.

Da de åbnede glasdøren mellem os overfaldete Cooper mig med kys og en hale der ikke var til at styrre.

De to politibetjente kiggede og smile.
Jeg tog så kortet frem og spurgte hvad dette ville koste. Da sagde de så at synet af den glade hund ved gensynet af sin ejer så skulle jeg intet betale.

Jeg fik fortalt lidt om racen da de spurgte ind til det. Så alt i alt tror jeg både jeg og politibetjentene fik lært noget i aften.

Tusinde tak Holstebro Politi for jeres fantastiske service.

Og tusinde tak til min vens kone for så hurtigt at kunne træde til for at holde øje med mit guld der hjemme.

Cooper var stukket af da havelågen ikke var gået ordenlig i lås efter den er blevet skæv af børn der kravler i den.

Så mit aftens projekt når børnene sover er at få fixet den låge så dette ikke sker igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uventet opkald
Kommentér på:
Uventet opkald

Annonce