{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.023 visninger | Oprettet:

Mandelogik {{forumTopicSubject}}

Mine kollegaer og jeg har længe haft lange og dybe samtaler om mænds logik. Specielt min eks var slem..

I weekenden havde jeg besøg af en gut. Han spørger frisk "har du en skraldespand". Dertil svarer jeg "Hey, ja det har jeg. Måske, den er under vasken. Men der mangler vidst en pose". Fyr svarer så "jeg har fundet en pose!" "Fed, en mand der faktisk kan tænke selv!" Tænker jeg (for selv-tænker-delen af hjernen hos min eks, var ikke just den mest veludviklede del hos ham).

Men da mand med veludviklet selv-tænker-hjerne er taget hjem - opdager jeg posen sat flot i - næsten til et 12-tal... men skraldet ved siden af vasken. Jeg valgte så at grine højlydt. MEN HVORFOR GØR DE DET? Mænder, kom gerne på banen her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mandelogik
  • #1   13. feb 2017 Og glem ikke MANDEØJNE!!!

    Mand åbner køleskabet : " Skaaat vi har ikke mere smør!!"

    Kvinde går hen til køleskabet, og med det samme falder blikket på 2 pakker smør smiley

    Kæft hvor må jeg tit hen i f.eks køkkenet og finde et eller andet min mand bestemt mener ikke er der, og det er alt fra decilitermål til smør smiley


  • #2   13. feb 2017 Ja, det er så sandt Rikke! smiley smiley

  • #3   13. feb 2017 Mn mor lærte mig allerede om mandeøjne da jeg var barn smiley Og hun havde jo ret, ahahahaha.

  • #4   13. feb 2017 Hahahaha! Jeg troede egentligt at jeg bare var uheldig .... lidt ligesom "jeg har ryddet køkkenet op!".... bare ikke lige tømt opvaskemaskine og tørret køkkenbordet af smiley

  • #5   13. feb 2017 Åh Gud, det er så meget min kæreste det der!! Han når altid kun halvvejs med tingene, så kommer han i tanke om noget andet han skal smiley

  • #6   13. feb 2017 Seriøst .. Der er intet, som i seriøst intet logisk ved mænd smiley

  • #8   13. feb 2017 Lige som på min arbejdsplads.
    Jeg ventede på at en fra afdelingen ved siden af (Kun mænd) skulle ringe og sige god for at jeg måtte tage aviser fra som bare stod skarpt .. Jeg venter og venter og intet sker.
    Jeg ringer så til dem og høre hvad fanden de laver???
    Jamen de havde ringet påstod de hårdnakket .. Fejlen var klart min ..
    Så siger jeg, at det kan jeg ikke forstå, for de har da ikke snakket med mig så?
    Så svare de: "Nej der var optaget da vi ringede.."

    Jamen for fanden da, hvordan skal jeg så vide at de har haft ringet?!?!
    Mænd ..


  • #11   13. feb 2017 Min mand gør heldigvis ikke ting halvt, men mandeøjn har han i DEN grad smiley

    Jeg er begyndt at rejse mig pr. automatik, når jeg kan se han har gloet lige længe nok ind i et skab eller køleskabet, ved jeg hvad han skal finde tager jeg det og siger "Værsgod", og går igen smiley


  • #12   13. feb 2017 Caroline: ahahahahahahahaha har du også mandeøjne? smiley

  • #14   13. feb 2017 Min kæreste er mester i at lade en TOM tallerken stå i køleskabet.. Altså, hvis der ikke er mere mad på den tallerken, hvad skal den så blive i køleskabet for? Vi har altså en opvaskemaskine lige ved siden af smiley

    Og mandeøjne = Åbne en ny juice, selvom der står en magen til ved siden af, som allerede er åben... Ååååhhhhh....


  • #16   13. feb 2017 Min mand driver mig ofte derud, hvor jeg må bide i bordkanten. Her til aften bad jeg ham om at tage en gryde mad ind fra terrassen, som havde stået til afkøling ude. Jo, han tog skam gryden ind, men satte den på bordet og gik i seng... smiley Ahmen altså....man skal virkelig være specifik med sine krav, det er forbudt at tænke selv smiley

  • #18   13. feb 2017 Lens: Haha, men de historier der kommer her i tråden, så priser jeg mig vist også bare lykkelig over min mand smiley

    Det kan godt være at han har mandeøjne , men det andet der fortælles om kan han heldigvis godt selv klare og finde ud af smiley


  • #19   13. feb 2017 Når man beder manden skrælle halvdelen af kartoflerne ..
    Bare rolig, så dum var min x nu alligevel ikke smiley


    profilbillede
  • #20   13. feb 2017 Elsker den her tråd smiley Haha smiley

    Mandeøjne det har min kæreste også i den grad!


  • #22   13. feb 2017 Eller efterlade sjatter i saftevands flaskerne.. Så står der 5 flasker med samme smag med sjatter i.. HVORFOR?

    Og man kan stadig ikke pante ribena.. Stadig.. Det kunne man ikke for 3 år siden og det kan man heller ikke i dag. Skraldespanden, skat.. Skraldespanden..

    Til gengæld er han rigtig god til at gøre rent og gå ned med skraldespanden! smiley


  • #24   14. feb 2017 Jeg havde engang bedt min kæreste at holde min telefon(kan ikke huske hvorfor), så skulle han lige tage is ud af fryseren.

    resultatet var at min telefon blev lagt i fryseren, han kunne jo ikke holde begge ting på en gang og glemte alt om telefonen da han havde taget isen.


  • #25   14. feb 2017 Efter 14 års parforhold/ægteskab med min mand har jeg lært det: lister! Lister, lister, lister.

    Der skal nemlig være helt klare linjer, ellers hverken ser eller husker de alle detaljerne smiley
    Min mand ser ikke skidtet på gulvet fx, ikke engang de ti cm høje uldbunker fra hundene. Han ser ikke indkøbslister, der skal skrives på når noget mangler, vasketøjskurven, eller støv på overflader.
    Så en to-do liste, så han bare skal forholde sig til den, redder forholdet smiley
    Til gengæld ser han de tomme tallerkener, så han er kokken i huset, og rod, så han rydder op. Stod det til mig, levede vi af havregryn smiley så kombinationen af vi to voksne i huset er helt god. Der er 'ekspertområder' og man kan ikke være god til det hele smiley


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #27   14. feb 2017 Jeg synes altid at det er pigerne som der er problemet smiley

  • #29   14. feb 2017 Min eks var en champ med det med skraldet. Når posen var fuld, så slog han en knude på den... og lod den stå i stativet. Så kunne man jo så smide ting ned oven i den bundne pose, fjerne det skrald, man lige havde smidt ned på den, løfte posen ud og sætte en ny i, som man så kunne bruge.
    Hver gang!


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #30   14. feb 2017 Jeg føler mig ikke ramt
    Jeg er ikke som andre mænd har jeg erfaret ( Heldigvis da)

    Personligt kender jeg kun 3 mænd som ikke er helt bagt færdig på den front.

    Jeg håber deres kærester får rettet dem på plads (:


  • #31   14. feb 2017 #4 er så meget også min kæreste smiley Og så bliver han lidt små fornærmet når jeg så går hen og tørrer bordene af smiley

    Her forleden revnede et par af hans bukser. Sådan en virkelig kæmpe revne lige ved røven. Jeg kommenterer at nu skal de vidst smides ud, for de var jo næsten gået midt over. "Naaah, det er da bare hjemmebukser..." Dertil kommer at han for nogle måneder siden ville tage nogle næsten lige så revnede bukser på, på restaurant... Der måtte jeg altså sige fra, så gad jeg ikke følges med ham smiley


  • #32   14. feb 2017 sådan er min mand også han kan ikke tænke helt færdig og han har hvertfald mande øjne selv hans værktøj spørger han efter hvor er. også selvom jeg stort set aldrig bruger hans værktøj men han ligger sq tingene de mærkeligste steder

  • #33   14. feb 2017 Hvis der er noget jeg ikke kan få til at fungere, så er det typisk bare mig der ikke gør det rigtigt - ja altså indtil han selv lige skal prøve og heller ikke får det til at virke. SÅ er tingene gået i stykker.

    Et par eksempler. Efter vi havde storm har jeg ikke kunne tænde op i vores brændeovn - og særligt ikke de dage hvor der har været østenvind. Der stod bare røg ud i stuen i stedet for op i skorstenen. Men det var jo mig der ikke kunne finde ud af at tænde op. Det var altså lige indtil en aften hvor jeg kom sent hjem, her var TÆT af røg i hele huset, og kæresten havde lukket sig inde i soveværelset sammen med kattene. "Jeg tror der er noget galt med skorstenen". Nå - virkelig?!

    Eller så sent som i går. Vaskemaskinen vil ikke "dreje rundt", og vil så heller ikke centrifugere. Kæresten kommer hjem mens jeg står og bander over det sengetøj der bare er drivvådt, koldt på den ene side og varmt på den anden, siger til ham at vaskemaskinen er i stykker. Han spørger om jeg nu også har husket at tænde den?! smiley


  • #36   14. feb 2017 Tror faktisk at jeg har fundet en af undtagelserne, kan jeg høre. Selvfølgelig kan der ske smuttere, men de er godt nok få - tror de begrænser sig til vasketøjet, der ikke kan finde ned i kurven.
    Mon ikke at det er det faktum, at han i en del år boede alene i sit hus med alt hvad det indebar af almindelig husholdning, der gør sit udslag.
    Arbejdsfordelingen er her, at han står for rengøringen og jeg for mad og tøjvask - og det klarer vi uden indblanding fra modsatte part, nemt og bekvemt.
    Lister laver han selv, griner altid lidt, når han grublende står foran en weekend og kigger på den, lidt opgivende....
    Holder meget af ham! smiley


  • #37   14. feb 2017 Størstedelen af de ting der bliver fortalt om her i tråden passer på mig, haha smiley
    Kan godt høre at jeg er mere mand end jeg lige troede smiley


  • #39   14. feb 2017 Nu skal i kvinder ikke være så hellige har i ikke gjort det samme, jeg kan stå med min mobil i hånden og så lede efter den. Jeg jeg kun 154 så ofte det der over den højde ser jeg ikke altid. Og nu hvor jeg blevet mor er det sku blevet meget værre smiley hehe

  • #40   14. feb 2017 Min kæreste fortalte mig meget stolt igår at han altså havde gjort køkkenet rent og at jeg slet ikke havde opdaget det. Lågerne og gulvet har virkeligt trængt til at blive vasket, samt ovnen renset, så jeg suser derud og spørger hvornår han havde tid til alt det!
    Jeg opdagede dog ret hurtigt at "jeg har gjort køkkenet rent" betød "jeg har taget opvasken og tørret vasken af" smiley smiley


  • #43   14. feb 2017 Åh gud nej, hvor skal den stakkels mand dog starte henne så smiley


  • #45   14. feb 2017 Åh, John tror også du ramte noget der, jeg må have så meget mandligt gen i mig, at jeg også er lidt ligeglad. Godt for både manden og mig, jeg synes han er fin, som han er og han slipper for en madamme, der drøner rundt med gulvmoppen....

  • #46   14. feb 2017 Jeg har også været lidt heldig kan jeg forstå smiley Men den med 'mandeøjnene' der ikke kan finde ting og sager; DEN kender jeg tilgengæld godt. Der sker rigtig ofte - som i flere gange om ugen - at min kære gemal ikke kan finde et eller andet. Jeg er ikke typen, der flytter rundt på tingene, så oftest står tingene på den plads de nu engang fik da vi flyttede ind for snart 12 år siden. Der må være et eller andet med at tingene får liv og gemmer sig for dem. Og det handler ikke kun om køkkenting eller rengøringsartikler. For nyligt måtte jeg en tur i værkstedet (hvor det altså ikke er mig, der holder orden og bestemmer, hvor hvilke dippedutter skal stå!) og finde en vinkelsliber, der på mystisk vis havde forputtet sig på -taaadaaaaa- præcis den hylde den plejer at stå på smiley

  • #48   14. feb 2017 Jeg er i gang med at forebygge den tendens I skriver om hos min søn (hans far er ligeså slem).
    Knægten er to men har allerede talenter:


    profilbillede
  • #49   14. feb 2017 " SKAT MIN PUNG ER VÆK!!" råber nærmest mens han løber rundt i arrigskab
    "har du kigget i din bukselomme?"
    "JA JEG HAR SÅ!"
    Går over til stolen og roder i bukselommen fordi pungen ALTID er der..
    Sætter mig og ligger pungen på bordet
    "HVORFOR HJÆLPER DU IKKE? DEN ER VÆK!" han løber nu rundt i vildskab og har kigget på bordet mindst 100x men kan stadigvæk ikke se den forbanede pung..
    venter lidt tid, samler den op fra bordet og siger "Se her skat, her er din pung" gerne med et lille fnis!
    "Hvor fandt du den henne?" mand er meget fovrirret nu!
    forklare pænt man fandt den i bukselommen og lagde den på bordet og er ellers blevet underholdt af ham det sidste stykke tid..
    Hvad fanden skulle mænd gøre uden os? smiley


  • #50   14. feb 2017 Kæresten har lige skrevet hjem, om jeg ikke lige vil smide hans bukser i vaskemaskinen - han skal bruge dem i morgen. Jo, det vil jeg da, men vaskemaskinen gik i stykker i går, husker du nok. Han stod selv igår og forsøgte at få den til at centrifugere jeg ved ikke hvor mange gange. Hvis man nu forsøger nok gange, så fikser den måske lige sig selv? smiley

  • #51   14. feb 2017 Skøn med en tråd med et par gode grin smiley smiley smiley

  • #52   14. feb 2017 Jeg synes også det er lidt hyggeligt. Jojo - hvad skulle mændene gøre uden os, men jeg tror nu også det gælder den anden vej rundt. Jeg ville i hvert fald nødigt undvære ham jeg har fanget. smiley

  • #53   14. feb 2017 haha, vil nu også blive ked af at skulle undvære min kæreste! smiley
    men jeg har en veninde og vi laver konstant "Mande ting" sammen, henter tunge ting og installere alt muligt underligt, vi plejer at have sådan et sejersråb sammen når vi har gjort de ting vi normalt ville få mændene til smiley
    så kommer vi hjem og råber af vores kærester som to tumper "VI HAR IKKE BRUG FOR MÆND, VI ER SELVSTÆNDIGE KVINDER!!"
    meget sjovt min kæreste ryster bare på hovedet smiley


  • #54   14. feb 2017 Haha, min kæreste har også en skør logik smiley Han kan tage noget ud af køleskabet, konstatere at det er for gammelt, og så sætte det tilbage igen. HVORFOR? Så smid det da ud, hvis det er for gammelt!

    Han har vidst også mandeøjne. En aften, hvor jeg ikke var hjemme, kom vores svoger på besøg. Jeg havde bedt kæresten om lige at rydde det værste op, stille mine tegneting i en bunke og redde seng (vi skal igennem soveværelset for at komme til køkkenet). Da jeg kom hjem, havde han bare smidt dynerne over sengen, og skubbet mine tegneting lidt til side på bordet. Men der lå stadig papirer og diverse rundt omkring, som jo var det han skulle rydde op smiley

    Det er også ham der støvsuger herhjemme, men han glemmer konsekvent at støvsuge badeværelset HVER gang, med mindre jeg minder ham om det, når han begynder at nærme sig rummet smiley

    Men i det her tilfælde er det et resultat af forældre, der har gjort alt for ham. Han er efternøler, og er blevet ret forkælet, mht. pligter osv. Han har aldrig hverken støvsuget, tømt opvasker, redt seng eller sågar ryddet op på sit eget værelse. Og hvis noget var for gammelt eller skulle smides ud, så kom der vel nok nogle andre og gjorde det.


  • #55   14. feb 2017 Åh gud hvor i hygger jer smiley
    Lidt om kvinder - i hvert fald lidt om de bekendskaber jeg har haft smiley :
    -Uendelig bekymring om alt og intet - uden grund.
    -Dobbeltmoral ad libitum smiley
    -Sørg lige for dæktryk på bilen... "Det kan jeg ikke finde ud af, selvom du har vist mig det 100 gange"
    -Behøver vi diskutere værktøj?
    -Det samme spørgsmål om betjening af computeren igen og igen. ( jaaa, det er altså ikke kun mænd der ikke høre efter smiley )
    -"NU JEG SUR smiley .... Nu jeg trist smiley ... Nu har jeg grine flip smiley Nu har jeg min girl power on smiley ... Ihh altså hvor har jeg mange følelser, hormoner, og perioder jeg kan dække min dårlige opførelse ind under smiley Luv you"
    -Kvinden har notorisk besluttet sig for HVAD der er vigtigt og tæller som huslige pligter - DIY service på bilen, hjulskift, PC fix, opsætning af diverse tæller IKKE i point bogen.


    profilbillede
  • #56   14. feb 2017 Johnny - Jeg kan heldigvis kun sætte flueben ved få af dem smiley

  • #57   14. feb 2017 Der var endnu en mand der følte sig ramt smiley :D

  • #59   14. feb 2017 Her Johnny, lidt hjælp til dig smiley

    profilbillede
  • #60   14. feb 2017 Åh ... jeg fik engang en gevaldig skideballe af min bror, som jeg boede sammen med dengang. Jeg stod for meget af det huslige, herunder tøjvask, og en dag endevendte han huset for at finde sine bilnøgler.
    Mig: "Har du tjekket i dine bukselommer?"
    Ham (arrigt!): "Der håber jeg fanden gale mig ikke de er, for de er smidt til vask, og jeg kan høre, at du er ved at vaske tøj!"
    Han skælder ud, minder mig om at tjekke hans lommer ALTID - på trods af, at børnene har fået strenge formaninger om selv at tømme lommer inden de smider tøjet til vask. Han river lågen til tørretumbleren op, roder tøjet igennem, bander videre. Samme procedure med den nu tavse vaskemaskine.
    Ham (rasende nu): "Hvor helvede har du gjort af mine bukser?!"
    Mig: "Er du sikker på, at de er lagt til vask overhovedet? Ligger de måske i dit soveværelse?"
    Dét gjorde de bestemt ikke, for der havde han ledt mindst hundrede gange, men hvis jeg skulle være SÅ påståelig, kunne han da godt tjekke igen ... og der lå sørme de snavsede bukser - indeholdende de famøse bilnøgler!

    Bonusobservation ved det modsatte køn: de stiller dumme spørgsmål som selvfølgeligheder!
    Ham: "Hvor står smørret?"
    Hende: "Jamen prøv da ovnen eller cykelskuret!"


  • #61   14. feb 2017 Havde været sjovere hvis han havde bukserne på smiley

  • #62   14. feb 2017 Haha, han tjekkede faktisk sine bukser adskillige gange smiley

  • #63   14. feb 2017 Mænd ..

  • #65   14. feb 2017 Tak til John for at minde mig om noget jeg som single lykkelig havde glemt alt om smiley

  • #67   15. feb 2017 @55: Jeg kan nu godt selv finde ud af at tjekke dæktryk på min bil (samt komme luft i hvis de trænger smiley ). Jeg er skam blevet instrueret i at skifte hjul selv. Desværre er det endnu ikke lykkedes mig at skifte hjulene egenhændigt; jeg ejer simpelthen ikke kræfterne til at få løsnet boltene smiley
    Det meste elværktøj kan jeg fint betjene. Det værktøj jeg undlader at prøve kræfter med er den benzindrevne motorsav med det lange svær og den meget store og tunge vinkelsliber, hvor 'nogen' har pillet beskyttelseskappen af .......
    Mht diverse 'spilledåser' så har jeg vist desværre 'teflon-hjerne'. Min meget tålmodige gemal instruere mig i brugen af dem gang på gang på gang, men næste gang jeg så skal afspille et eller andet så kan jeg ikke huske hvordan man skal bruge det smiley
    ... skal så lige siges at min meget nørdede gemal har lavet et meget fancy't set-up hvor alt kan styres med en ipad. Al vores musik er fx lagt på en server og kan tilgås alle steder fra. Meget smart hvis man bare kunne huske hvordan man betjener skidtet smiley


  • #68   15. feb 2017 Janni, det er lidt fjollet at stille den mest åndsvage kommunikations form ind i en tråd om os fjollede mænd smiley

    Mette Marie ->


    profilbillede
  • #69   15. feb 2017 Jeg ved sgu ikke om jeg kan skifte dæk, men jeg ved at min kæreste ikke kan smiley

    Men vi har heller ikke bil, så der er ikke nødvendigt pt. Når den tid kommer, er jeg nok nødt til at lære det, for tvivler stærkt på, at manden lærer sig det smiley Ligesom det også er mig der må samle møbler og hænge hylder op. Han er bare ikke god til sådan noget med at finde ud af hvordan ting virker, og hvordan man mest logisk ordner noget. Så det gør jeg selv. smiley


  • #71   15. feb 2017 Johnny: smiley smiley smiley
    Jeg er ikke i tvivl om at "mandeøjne" er fantastisk gode at have, tænk på alle de bekymringer, mænd slipper for, fordi de ganske enkelt er hamrende ligeglade med lidt nullermænd i hjørnet smiley

    PS. Er så tilpas maskulin at jeg selv skifter hjul ved en punktering og har en meget, meget stor værktøjssamling smiley


  • #72   15. feb 2017 Hov hov Johnny din charmetrold, det var ment som en hjælp til dig smiley

  • #73   15. feb 2017 Tak tak, men jeg har givet op. Jeg har valgt bare at tage ord for hvad de er. Så lære de hurtigt at man skal sige hvad man mener smiley Desuden, så mangler der også underpunkter med undtagelser, situations forbehold og perioder hvor man bør tolke anerledes smiley

  • #74   15. feb 2017 Du har det hårdt smiley smiley

  • #75   15. feb 2017 Der er i sandhed et mysterie, Johnny smiley

  • #76   15. feb 2017 Du skulle bare vide smiley

  • #77   15. feb 2017 Altid mændene der piver smiley

  • #79   15. feb 2017 Jo .. Det her jo ingenting i forhold til hvis det var omvendt smiley

  • #80   17. feb 2017 Konen holder huset, jeg holder bilerne!
    Dog er det oftest mig som ordner badeværelset, hader når der ligger skodder på håndvasken, kattemadsrester på tørretumbleren. hundehår på gulvet, så badet får ofte en tur i forlængelse af mit eget bad.
    Når bilerne skal vaskes er konens job at støvsuge dem bagefter, men min glemmer hun dog ofte.
    Og jo, jeg glemmer ofte ting, men det er fordi jeg gerne lægger ting klar til næste dag, og hvis jeg glemmer det, så er de jo ikke lagt klar.
    Smørret ja, hvorfor får det hele tiden ny plads i køleskabet?
    Jeg tager den første smør bakke jeg ser, leder ikke efter ældre pakker, for når jeg selv tager nyt frem fra fryseren, så lægger jeg den gamle øverst, mande logik kaldet.


  • #83   17. feb 2017 altså jo flere svar og "historier" der kommer i denne tråd, jo mere taknemlig bliver jeg for min mand smiley

    Han vasker sit eget tøj, lægger det selv på plads, og finder det også selv når han skal have det på smiley

    Han kan også sagtens lave mad, jeg lader ham så bare sjældent gøre det, fordi jeg VIL smiley Så det er kun hvis jeg er meget syg eller ikke er hjemme han får lov, haha.

    Han er også bedre til at støvsuge end jeg er ( okay det er altså fordi jeg HADER det, og bare vil have det overstået smiley ) , kan handle ind uden at ringe 500 gange, eller komme hjem med det forkerte osv.

    Jeg ser store fordele ved at han har en mor der ikke bare har gjort alt for ham, og han havde boet alene i 10 år inden jeg mødte ham smiley

    Så lever jeg nok med at han har mandeøjne, og bare lader de tomme toiletruller blive på badeværelset fremfor at kyle dem ud smiley


  • #84   17. feb 2017 Min kæreste kan heldigvis også sagtens lave mad, og vi skiftes til at gøre det, eller hjælpes ad. Men er det mere indviklet, er det mig der laver det. Det passer mig fint, så ved jeg st det bliver gjort som jeg vil have det smiley

    Jeg ved sgu ikke om han ved hvordan en vaskemaskine virker smiley vi vasker hver især tøj ved vores forældre, fordi vi ikke har ordentlige vaskeforhold i lejligheden. Jeg vasker alt mit tøj + vores sengetøj osv. ved mine forældre, og han får sin mor til at vaske sit tøj smiley


  • #86   17. feb 2017 Har vel vasket tøj 10 gange på 15 år, konen er bare bedre til det, og jeg er blevet bedt om ikke at gøre det.

  • #87   18. feb 2017 Tilgengæld er det kun kvinder der kan blive uvenner med sin elektronik smiley
    http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/686283-naar_teknologien_er_imod_dig


  • #88   18. feb 2017 Hov hov, nu skal een kvinde jo ikke trække resten med ned smiley

  • #89   18. feb 2017 Det er ikke helt rigtig Johnny, min mand bliver jævnligt uvenner med alt fra hans computer, over hans nye Ipad og til vores fjernsyn - min egen handymand kan fikse en motor på alle mulige og umulige maskiner, montere solceller, lave murer-/vvs- og tømrerarbejde så let som at klø sig i nakken, men når det kommer til It og lignende, så står han totalt af. smiley
    Sgu' rart, at han har nogle svagheder...... smiley


  • #91   18. feb 2017 Hov, hvad fanden, så bliver sådan en totalt uskyldig ung kvinde pludselig skydeskive i en tråd hun ikke har bidraget til!! smiley :D smiley

    Nu må jeg jo lige nævne noget der opvejer det... ehh... jeg er faktisk den der hjælper samtlige i familien med deres mobilproblemer! Ja ja man er ikke helt tabt bag den teknologiske vogn!


  • #92   18. feb 2017 Heheh vi troede ikke at du opdagede det smiley

  • #93   18. feb 2017 Nej man vidste nok ikke lige at jeg er sådan en der gennemgår flere dages forumindlæg bare for at se om man har misset noget spændende........ smiley smiley

  • #94   18. feb 2017 Nej det havde vi ikke set komme smiley

Kommentér på:
Mandelogik

Annonce