{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

underlige vaner {{forumTopicSubject}}

lidt sært emne! smiley

er der andre end mig der har sære vaner? og i såfald hvilke? smiley

Kom sådan til at tænke på det i morges, for har nu hørt for det de sidste næsten 4 år jeg har været sammen med min kæreste, og han synes virkelig det er sært! smiley

Jeg børster tænder i sæbe, ellere retteresagt Shampoo, helst til farvet hår, underligt nok?
børster selvfølgelig også tænder med almindelig tandpasta to gange om dagen ud over sæben... mine tænder er flotte og hvide! smiley
jeg synes ikke selv det er vildt sært, har gjort det i mange år og ser i hvert fald ikke noget problem med det! men min kæreste har givet udtryk for det er meget mærkeligt!
så måske jeg håber der sidder folk derude der er ligeså mærkelige som mig selv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlige vaner
  • #1   17. feb 2017 Mener du det seriøst? smiley
    Det lyder lidt mærkeligt, synes jeg nu også smiley
    Er det sundt at indtage sæbe i munden?


  • #2   17. feb 2017 Hahahaha smiley
    ja, spiser det ikke, børster bare tænder og så skyller jeg sæben ud!
    kan ikke se hvorfor det skulle være usundt, det jo ikke fordi man tygger og sluger smiley


  • #3   17. feb 2017 Haha, fair nok smiley
    Jeg kan en gang i mellem godt sluge lidt tandpasta, det kan min søster ikke, hun er ved at kaste op ved tanken!


  • #4   17. feb 2017 ej du gør mig da helt i tvivl? smiley
    tror du det er farligt smiley


  • #5   17. feb 2017 Jeg ved det virkelig ikke, jeg har bare aldrig hørt om nogen der putter sæbe eller shampoo i munden, smiley smiley Så derfor jeg stillede spørgsmåls tegn ved det smiley

  • #6   17. feb 2017 Det har jeg aldrig hørt om smiley Hvis det er sådan noget neutralt, er det måske okay, men jeg ville absolut ikke gøre der med noget andet shampoo/sæbe, især ikke til f.eks. farvet hår..

  • #7   17. feb 2017 Er sikker på dine slimhinder i munden tager skade.
    Jeg siger altid nå, når der skal ske noget og hunden ved det så de bliver altid vilde smiley


  • #8   17. feb 2017 Jeg har rigtig mærkelige spise vaner/"regler". F.eks. kan jeg ALDRIG spise sovs til pomfritter, det skal være remoulade eller salatmayonaise.

    Jeg kan ikke spise kogte kartofler uden sovs. Frikadeller hører sammen med ris, eller til nøds kogte kartofler, men aldrig pasta. Jeg kan ikke spise pålæg på hjemmebagte boller, jeg kan ikke spise rugbrød med pålæg, rester fra aftensmaden eller lignende til morgenmad.. Jeg kan kun spise bacon alene eller på varm leverpostej - aldrig f.eks. i sandwich eller andet mad.

    Ja, der er mange ting, og sikkert flere, fordi for mig er det jo bare normalt smiley


  • #9   17. feb 2017 Altså tandproteser skal man da også børste i sæbe/håndsæbe og IKKE tandpasta, da det slider på dem (har arbejdet i hjemmeplejen). Har dog ikke hørt om shampoo smiley

  • #10   17. feb 2017 hmm det lyder altså ikke godt smiley
    ved ikke har gjort det i mange år og min mund har det fint smiley
    måske jeg skulle gå til lægen og snakke med ham om det, bliver da helt bekymret nu haha smiley

    det da vildt smart så ved de hvornår i skal noget smiley


  • #11   17. feb 2017 Sæbe er jo ikke til indvortes brug men udvortes, du skal stoppe med det.

  • #12   17. feb 2017 Læs bl.a. om håndsæbe til tandprotese her:

    http://voksentandplejen.kk.dk/indhold/hygiejne-og-proteser

    Så sæbe kan da umuligt være helt skadeligt for munden smiley


  • #13   17. feb 2017 ved ikke hvor jeg har vanen fra tænderne føles bare så rene bagefter og det smager meget bedre end tandpasta, kan kanp nok huske hvornår jeg begyndte på det smiley
    for mig er det bare sådan en everyday thing tandbørsten står i badet og så børster jeg tænder mens jeg er i bad (med sæbe, mærkerne er forskellige og har da brugt neutral til tider det smager bare ikke af så meget og skummer dårligt) så gør jeg mig færdig og går oven på til vores andet toilet og børster tænder med min tandpasta tandbørste, kun zendium smiley
    hmm måske min kæreste har ret i det er sært smiley


  • #14   17. feb 2017 ved også der er sæbe i colgate tandpasta??

  • #15   17. feb 2017 Min mund kan ikke lide colgate tandpastaerne, jeg får blister af at bruge dem og ondt i kæberne/tænderne. smiley

    Ligeså snart jeg bruger zendium eller andre tandpastaer forsvinder det, så colgate er ude! smiley


  • #16   17. feb 2017 Milla - kender godt det med maden, jeg kan ikke spise ting som lasange(ting i lag med ost på er underlige at spise!) hvis ting har en underlig konsistens og så er der et halvt ton ting jeg ikke kan lide, er vildt kræsen !



  • #17   17. feb 2017 Jeg synes det er direkte uhyggeligt, men jeg er også virkelig bange/paranoid for alt der har med kemikalier at gøre, og øjne/mund. Jeg bruger mange engangshandsker, når jeg gør rent, og når jeg f.eks. er i bad, er jeg MEGET opmærksom på, hvor sæben er henne osv..

    Så fra dét, også frivilligt at tage det i munden hver dag, er der meeeeget langt for mig smiley


  • #18   17. feb 2017 Milla - har haft problemer før i tiden med at skrubbe mig rigtigt meget når jeg var i bad til grænsen af blødning og sådan, fordi det åbenbart fik mig til at føle mig ren, åndsvagt nok, så tror måske hvis jeg virkelig tænker efter at sæben i munden måske kommer fra det samme "problem" og nu når jeg ikke længere skrubber som en sindssyg så bruger jeg måske tandbørstningen som en afrensning?

    hmm.. kommer da virkelig til at tænke over tingene med den her tråd! smiley


  • #19   17. feb 2017 Maiken at du vasker noget med sæbe, skyller det og så putter det i munden gør intet.
    Men at have sæbe i munden er ikke godt, for i munden optager du næring. Det du putter i munden vil komme i dit system, og der er en grund til man ikke putter sæbe i munden, men bruger tandpasta.

    For din egen skyld Nana bør du stoppe, der er jo ingen grund til at gøre det. Det er en vane, eller en tvangshandling, så jeg vil klart anbefale dig at stoppe.


  • #20   17. feb 2017 Yes det er vist en OCD ting du har gang i der smiley

  • #21   17. feb 2017 hmm det er da egenligt ikke så godt smiley nårh for søren!
    tror måske bare jeg ser så let på det når jeg nu er vandt til noget mere ekstremt! det betyder selvfølgelig ikke at det er godt for en..
    det var da irriterende!

    har du ikke nogle fjollede vaner Natascha? smiley


  • #22   17. feb 2017 Neej Nana det er ikke det bedste du har gang i smiley

    Åh jow da! Jeg har OCD, så jeg har lidt sjove ting smiley


  • #23   17. feb 2017 Sæbe i munden er ikke hvad jeg vil kalde en vane. Det er et problem. Sæbe er direkte usundt for slimhinder og farligt at indtage. Man får automatisk en smule i svælget, hvis der børstes tænder i sæbe.
    Det blev brugt som en straf i gamle dages børneopdragelse, blandt mange andre ting.


  • #24   17. feb 2017 du må gerne dele! smiley
    så føler vi andre os ikke så åndsvage, så kan vi have sådan et lille fællesskab hvor vi er lidt småtossede smiley (alt sagt med smil og ment kærligt!)

    jeg dømmer i hvert fald ingen! smiley


  • #25   17. feb 2017 Malene nu ikke så negativ!
    tråden er ikke til for at dømme folk! og tja det er måske lidt underligt og måske usundt, det vil jeg selvfølgelig lige få tjekket op på, men er ikke død endnu eller syg og min mund fejler ikke noget så det skal nok gå
    og så må jeg jo prøve at stoppe med det, for det er åbenbart ikke godt for munden, ikke at jeg helt forstår hvorfor colgate og andre mærker tandpasta putter trods alt sæbe i deres produkt så hvad gør forskellen?

    har du nogle vaner du har lyst til at dele med os andre? smiley


  • #26   17. feb 2017 Den første smøg jeg tager i en pakke, den skal vendes om, så det man sætter ild i vender op. Det skal være den midterste i den forreste række. Den smøg skal ryges til sidst, og gør jeg det ikke betyder det uheld.

    Lige tal er de bedste, ulige betyder uheld. Jeg tæller ting, og bliver det ulige, er jeg nød til at finde noget andet, som kan tælles som giver et ulige tal. Så lægges de to sammen, så det giver et lige tal.
    Volumen på tv, radio osv, skal være lige tal, ellers betyder det ulykke.

    Tomme mælkekartoner, sodavandsflasker osv SKAL ligge ned på bordet, så jeg kan se den er tom. Så når vi er flere sammen, sidder jeg er lægger dem ned, når folk tømmer dem smiley

    Rører jeg ved noget sæbe af en art, SKAL mine hænder skylles med vand. Og så er det sådan set ligemeget om jeg ikke har fået sæbe på hænderne, de skal bare skylles. Så når jeg har vasketøjs dag derhjemme, bliver mine hænder ofte skyllet haha.
    Jeg kan generelt ikke så godt med sæbe, når jeg er i bad står jeg også LÆNGE, for at være sikker på alt er skyllet af mig smiley

    Ingen andre end MIG SELV, må gøre rent i mit hus, så mine kærester har været ret glade HAHA! Hvis andre gør det bliver det ikke rent i mit hoved smiley



  • #28   17. feb 2017 jeg synes i er skønne! smiley

    er jeg den eneste der ikke kan klare at blive nusset?
    sådan en blød berøring giver mig ticks og kvalme, hvis jeg bliver aet på kinden går jeg og gnubber den op ad min skuldre hele dagen det føles så ulækkert smiley


  • #29   17. feb 2017 anden underlig vane min kæreste hjælper mig lige haha, han synes åbenbart der er mange ! smiley -
    spiser kun med en type gaffel og kun bestemte type skåle til ting, bliver åbenbart hysterisk hvis han vælger forkert, det havde jeg ikke selv tænkt på smiley

    så bliver jeg også hysterisk hvis han vil gå en anden vej end jeg har planlagt

    hvis han rør mine bamser eller håndtere dem forkert så går jeg helt i baglås

    hmm der var flere end jeg lige selv havde tænkt over, stakkels mand smiley




  • #30   17. feb 2017 Den der med lige tal.... det hænger også ved her.
    Tal i det hele taget. Jeg glæder mig ofte over trip tælleren står på et godt tal. 181 er et fedt tal f.ex


  • #32   17. feb 2017 Tror du skal droppe shampoo i munden, det er absolut ikke sundt.
    Har en bekendt (vil ikke komme nærmere ind på hvem her på HG) som tidligere var selvmordstruet, hun drak bl.a. shampoo og sæbe i et forsøg på at afslutte livet.
    Ved godt det er lidt andet når du ikke disideret drikker det. Men ved at dengang min bekendte gjorte det blev det betegenet som et reelt selvmordsforsøg.


  • #33   17. feb 2017 selvmords forsøg med sæbe OD? det har jeg aldrig hørt om før, og får jo kun meget lidt i maven hvis det endeligt er!
    tænker jeg måske skal prøve at stoppe men det er bare så normalt for mig..


  • #34   17. feb 2017 Jeg ville ikke være så bekymret for, hvad du får i maven- det er mere, hvad dine slimhinder optager. Det er ikke et produkt lavet til at komme ind i kroppen. Lidt som at neglelak er giftig på huden men ikke på neglen.

    Jeg har vist ikke nogle sådan rigtig mærkelige vaner - kun sådan noget med at jeg ikke kan have skæve ting. Fliser, der ligger forkert, eller folk, der ikke kan finde ud af at skære en rund kage. Og jo. Så får jeg fnidder af blå kuglepen. Især på ternet papir. Ad


  • #36   17. feb 2017 Ulla ved godt hvad OCD er har også haft psykolog tilkoblet da jeg var yngre fordi jeg netop har haft problemer med at tælle, vaske mig overdrevet skære mad ud i tabeller og andre ting. men de problemer har jeg ikke nu, så ser ikke de småting jeg har af vaner nu, som noget problem eller noget der giver en stressende hverdag!
    jeg føler ikke jeg er ved at dø som før i tiden og jeg går ikke og panikker og sådan mere hvis tingene ikke lige går op, så tror bestemt ikke min hverdag bliver som den har været!

    dog skal jeg nok prøve at læse op på det med det sæbe, tror dog ærligt kun jeg stopper hvis jeg virkelig er i overlagt fare, har jo gjort det i mange år og synes det er forfriskende.. hvor dumt det så end lyder, kan altid skifte til en mere neutral shampoo eller prøve at skifte til rigtig sæbe måske se om der er noget sæbe beregnet til munden?


  • #37   17. feb 2017 skal bare sørge for sæben er neutral så går det nok smiley

    profilbillede
  • #38   17. feb 2017 og der findes tandsæbe!

  • #39   17. feb 2017 der står også mange steder det er godt mod pardentose at børste tænder med sæbe, så det kan ikke være helt skidt

  • #40   17. feb 2017 Øøj min kæreste har rigtig mange af de der små ting...

    Den med tal, har han også. Enten skal den stå pået tal der slutter med 0 eller et der slutter med 5.

    Når vi spiser tager han altid sin mad i en særlig rækkefølge, og salat bliver taget i en rækkefølge baseret på farve.

    Vi har mange stikdåser, fordi alt har en bestemt plads. Min oplader skal fx. Sidde inderst i stikdåsen til venstre i soveværelset.

    Når han hælder op til dyrene, skal Baby have først, så Poro, så Melanie og derefter fiskene.

    Han kan ikke sove hvis han ikke har været i bad.

    Når han vasker op er alting også delt op.


  • #42   17. feb 2017 Ulla, hvis Nanna har levet sådan i mange år, og hvis hun virkelig har OCD, kan det være meget svært at se, det er farligt.

    Der er ingen grund til at være så dømmende.


  • #43   17. feb 2017 Ulla du lever ikke mit liv smiley
    jeg er ikke ved at gå under i vaner jeg har nogle småting det er jeg da godt klar over, men hvad hjælper det at sidde og blæse dem op?
    det forsvinder de ikke af, jeg skader ikke mig selv eller andre ved at ville have en type gaffel eller ved at ville bruge bestemte skåle, min kæreste eller hundende for den sags skyld dør ikke af at skulle gå en bestemt vej når vi går tur og han dør ikke af ikke at må nusse mig, rolig nu.
    at jeg ikke ser det som et problem er jo lige netop fordi jeg har prøvet at være helt derude hvor jeg knap kunne spise foran andre, hvor jeg havde sår på hele kroppen fordi det var min ide om at blive ren, hvor hele min hverdag var styret og kontrolleret af ting som virkelig ødelagde min hverdag.
    der er jeg slet ikke nu og synes at sige jeg har et problem ville være at overdrive, ved mange har det langt værre end jeg selv har!
    måske ser jeg ikke helt rigtigt på det for OCD synes jeg ikke det er, men jeg kan jo sagtens tage fejl
    men tråden er ikke oprettet for at dømme andre eller hinanden den er oprettet så vi kan dele de oplevelser vi har med vores vaner, OCD eller ej!


  • #45   17. feb 2017 Jamen så har jeg misforstået sig Ulla smiley du skal måske tænke over dit ordvalg.

    Jeg vil også råde til at få noget hjælp.
    OCD udvikler sig ligepludselig meget hurtigt.

    Jeg har selv forslået min kæreste at få hjælp, men han mener psykologer er fulde af løgn smiley


  • #46   17. feb 2017 hold da helt ferie...
    Ulla jeg tror virkelig du overfortolker!
    jeg oprettet tråden fordi jeg stod i badet med min tandbørste i munden og tænkte "hmm mon der er andre der gør det her"
    og HG er så dejligt et frit sted jeg tænkte herinde er der sikkert nogle der gør noget ligende eller andre ting, så kan vi føle os fjollede sammen.
    har ikke umildbart behov for hjælp af den ene eller anden art, har trods alt en kæreste der nok skal bremse i hvis jeg begynder at have livs kontrollerende vaner...
    du behøver vitterligt ikke være bekymret, er da ked af jeg bekymre dig


  • #47   17. feb 2017 Krølle - haha jeg var nu meget glad for min!
    men klare mig bare så fint der ikke umildbart er behov for det, igen fordi jeg ikke har en "stresset" hverdag der er tynget af mine små vaner... kan da være jeg skal sætte mig ned og spørge min kæreste hvor slemt han oplever det for han ser det vel mere tydeligt end jeg selv gør


  • #48   17. feb 2017 Det syntes jeg du skal Nanna. For det lyder som en grad af OCD smiley det KAN blive en kæmpe belastning.

    Min kæreste syntes heller ikke det er er problem overhovedet. Og jeg syntes bare han er lidt kær, når han går og flytter på alle stikkene, lægger mine børster og sakse i en særlig rækkefølge og sørger for, at alle puder ligger i den rigtige rækkefølge smiley


  • #49   17. feb 2017 har godtnok bare ikke set det som et problem specielt fordi jeg tydeligt husker hvordan det plejer at være!


  • #50   17. feb 2017 Tag en snak med kæresten. Så kan i lave en list over dine "særheder".
    Det er nemmere at få overblik på den måde, og måske forstår du omfanget af det. Du kan jo så udfra det beslutte om det er noget du vil afbejde med smiley


  • #51   17. feb 2017 Arbejde*

  • #53   17. feb 2017 Jeg tænker heller ikke, at det behøver føles ligesom "sidste gang", hvis du forstår. Jeg har ikke OCD, har aldrig haft det - jeg har nogle træk, men ikke så voldsomt.. Men jeg tænker at hvis det kommer igen, behøver det jo ikke føles eller være helt ligesom sidste gang - og måske bør der stadig handles, selvom det ikke er ligeså slemt som sidst smiley

  • #54   17. feb 2017 Jeg laver Tetris på varebåndet når jeg handler ind smiley så alle varene passer sammen og ligger tæt og så med stregkoden op af. Runde ting/poser med frugt/irregulære ting er min værste fjende smiley min kæreste finder det voldsomt irriterende, da varene så ikke ligger efter hvordan de er bedst at pakke men derimod alt efter hvilke forme de har smiley

  • #55   17. feb 2017 Uuuh Eifos!
    Stegkoden opad, er det mest irriterende!! Når man sidder bag kassen smiley


  • #57   17. feb 2017 Jeg sidder og tænker: Hvorfor ???? Hvad er det du får ud af at børste tænder i sæbe ???? Tænker at du accepterer din OCD, i stedet for at arbejde på at få fjernet den dårlige vane smiley Måske du kunne udskifte sæben med mundskyl eller lign. ? Som er beregnet til indvortes brug.

  • #58   17. feb 2017 Jeg børster tænder i bruseren. Det er så meget lettere og passer med den tid shampoo og balsam skal have lov til at trække i håret smiley

  • #59   17. feb 2017 Jeg har aldrig hørt om nogle der børster tænder i shampoo. Synes det lyder temmelig ubehageligt!

    Mine særheder er at jeg bliver fuldstændig hysterisk at lyde som, en ske der røre i en kop, folk der spiser Chips, knækbrød, frugt og grønt der larmer. Folk der snøfter osv.
    Jeg har MEGET tit måtte gå fra pause stuer fordi folk larmer når de spiser smiley smiley


  • #60   18. feb 2017 Tror vi alle har underlige vaner . smiley

    Jeg kan ikke klare når folk hænger tøj op med to forskellige farvet klemmer ! Det skal være to blå eller to røde osv. smiley


  • #61   18. feb 2017 Jeg har også mærkelige vaner.. Når jeg spiser, tager jeg en ting af gangen. Jeg kan ikke blande det. Først salat, hvor jeg først spiser alle agurkerne, alle tomaterne, alle gulerødder, alt iceberg og så til sidst feta. Derefter kartofler og så kødet. Er det en gryderet spises kødet først, da det ofte er i små tern - dvs. først bacon, så skinketern, selve kødet, og så til sidst det, der er til. Får jeg en burger menu et sted, så først fritter og så burgeren. Burger, pizza og hotdogs, samt brød med pålæg kan ikke skilles ad.. Aner ikke hvorfor jeg har det sådan, har altid haft det. Folk driller ret ofte med det - selv mine forældre. Ifølge dem har jeg haft det sådan i så mange år, at de ikke kan huske hvornår det startede. Har gjort det selv som barn smiley

  • #62   18. feb 2017 min svigermor har prøvet at få mig til at erstatte sæben og shampoen med kokosolie men det er altså bare ikke det samme, ved ikke helt præcis hvad det giver mig, men mine tænder er altså pæne smiley !
    Lens hvor er du skøn smiley
    vil lige sige det altså ikke smager så slemt! smiley


  • #63   18. feb 2017 hvad med når folk leger med kuglepind den der *klik* *klik* *klik* åååårh hader det! smiley
    og når folk bevæger sig når man sidder stille, ryster med benet eller piller ved deres hænder sidder og tapper med fødderne, jeg hader sådan noget, min kæreste klikker negle kan ikke helt forklare hvordan men han bliver dælme stoppet i det tit!
    ved hvis man sidder ned skal alt være i ro medmindre det er fordi man spiser eller rækker ud efter ting osv! smiley


  • #64   18. feb 2017 Jeg ved godt at du nu har hørt det og sikkert ikke har lyst til at høre det mere, men jeg må sige at de ting du nævner ville jeg, havde jeg et ansvar for det, sende dig til lægen med.
    For dig er det normalt og ikke så slemt, men i modsætning til de fleste tossede vaner vi alle kan levere lidt af, så er både den med tandbørsningen og de andre småting noget, der får alarmklokkerne til at ringe - specielt når du før har haft de problemer, du beskriver.
    Sygdommen er der stadig selvom symptomerne larmer mindre smiley

    I forhold til det med sæbe i munden. Rent faktisk er det meste shampoo sæbefrit - sæbe er organisk, lidt for basisk til det er sundt at indtage, men ikke i sig selv giftigt.
    Men sæbe er ikke problemet i shampoo eller håndvaskemidler. Det er fyldt med tilsætningsstoffer som kan være temmelig skadelige.

    Tossede vaner er da sjove at få på bordet - men nogle af dem er ikke bare for sjov smiley


  • #65   18. feb 2017 fandt ud af i går der findes tandsæbe så det har jeg bestilt noget af for at skifte det ud med shampooen, så der ikke er alle de ekstra underlige stoffer, indtil det er kommet brugte jeg i morges neutral sæbe, så tager bestemt imod at shampooen kan være giftig! smiley
    gør det jo netop ikke for at skade mig selv!

    så længer vaner ikke skader en selv eller andre så genere det mig ikke at der er nogle ting man måske gør som er atypiske! synes der skal være plads til diversitet så længe man ikke lader vanerne overtage ens dagligdag! smiley


  • #66   18. feb 2017 Det lyder godt Nanamusen!

    Hav dog fuld opmærksomhed på, at de tossede, men ganske fredelige vaner kan have en anden karakter og at det kan være svært selv at vurdere hvad der er normalt tosset og hvad der hælder til den patologiske side smiley
    Lyt til din familie, de kan vurdere når grænsen overskrides og vær opmærksom på, at den skags sygdomme arbejder efter salamimetoden - tager en smule ad gangen indtil man er langt fra normen uden at have opdaget det smiley

    Det er stadig sygdom selvom symptomerne ikke er så insisterende og påtrængende.

    Pas på dig selv smiley



  • #67   18. feb 2017 tak CH - det skal jeg nok prøve på!
    og har også bedt min kæreste sige hvis det virkelig bliver helt overdrevet, han er da heldigvis helt normal velfungerende smiley


  • #71   18. feb 2017 Altså hvis jeg får shampoo i øjne eller i munden, så er jeg ved at dø .. Så hvordan kan man børste tænder i sæbe? Altså tænker smagen? Er det ikke stærkt?

    Jeg har helt sikkert også underlige vaner, men jeg kan aldrig komme i tanke om dem når den her slags tråde oprettes smiley


  • #73   18. feb 2017 Jeg har en ting med slik. Jeg skal have et lige antal feks lakridser.
    Er det noget med farver feks M&M bliver de også spist to to og efter et bestemt farve hieraki. Jeg smider den sidste lakrids ud, hvis der er én tilbage.
    Men det er nu ikke sådan at jeg bliver ramt af ulykker, hvis jeg ikke gør det. Er bare blevet en vane. Som jeg nødig bryder dog smiley
    Lydstyrke skal helst ende på nul eller 5.

    Derudover vil min mand sikkert mene, jeg har en masse "underlige" vaner. Men her er vi mere ovre i hænge jakker ordentlig op på bøjle n og lukke klædeskabet efter mig genren... smiley


  • #74   18. feb 2017 sæbe smager forskelligt afhængig af mærke og type, noget smager utroligt meget af salt smiley det er ikke min farvorit, har sådan en med sådan en lilla blomst den er sådan sød, og den kan jeg godt lide!
    noget andet er bare sådan surt og neutral smager som et hospital lugter, underligt stirilt smiley
    har aldrig smagt balsam dog! det er så flydende at røre ved, shampoo har en mere "fast" konsistens smiley


  • #75   18. feb 2017 Man bruger salt som fortykningsmiddel i shampoo smiley

  • #76   19. feb 2017 årh jamen det forklare den saltede smag i noget shampoo! smiley

  • #77   21. feb 2017 Krøllet: haha jeg undskylder - måske min nye vane skal være at vende stregkoden nedad smiley

Kommentér på:
underlige vaner

Annonce