{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

Når teknologien er imod dig!! {{forumTopicSubject}}

Det her er endnu et ynke-indlæg: kender i de situationer, hvor teknologien bare er opsat på at modarbejde jer???

Jeg har brugt flere timer på at klippe video sammen fra en ferie, og jeg gjorde noget (der skulle have været) smart med at importere filerne direkte fra mit kamera og til iMovie, bum, og så kunne jeg ellers redigere løs. Problemet opstår når jeg tager USB-kablet ud fra computeren igen og 90% af videoerne pludselig forsvinder SELVOM jeg har importeret dem alle!! Sætter jeg kameraet i så fungerer klippene fint igen.

Kan ikke engang eksportere filmen til mit arkiv når kameraet er tilsluttet.. så jeg står med en (næsten) færdiglavet film som jeg egentlig er pænt stolt af, og har glædet mig til at vise familien, som jeg kun kan se når kameraet er tilsluttet smiley
Og det er noget der er klippet ned til sekundet (og det halve), så det vil tage mig evigheder at skulle skrive ned og klippe præcist igen.... det er bare ikke muligt... Fuck my life.....

Hvis nogen er tekniske med mac eller iMovie så må i gerne række hånden i vejret...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når teknologien er imod dig!!
  • #1   18. feb 2017 Åh, nu ville jeg ønske, jeg kunne hjælpe smiley

  • #3   18. feb 2017 Pis! Jeg kopierede endda filerne til en mappe på min computer først, men tænkte kvaliteten måske var bedre eller sådan noget, hvis jeg gjorde det over iMovie og brugte filerne dér.. men jeg prøver lige det du siger Michelle, al hjælp modtages med kyshånd, det er mere end jeg selv kan smiley smiley

  • #4   18. feb 2017 Åhja det kender jeg! ! Tror jeg har 2 eller 3 hjælp mig panik min mobil driller tråde smiley

    Min ocd ligth går totalt amok hvis min mobil ikke er sat op som altid


  • #7   18. feb 2017 Haha Salla, samme her, jeg prøvede at ændre mit tema på et tidspunkt men fik det så dårligt at jeg måtte skifte tilbage til det vante smiley :D smiley

    Michelle: jeps filerne blev lagt over på computeren før jeg besluttede mig for at importere direkte fra kamera og til iMovie. Tak for hjælpen! Jeg prøver at lege lidt rundt med det i aften efter jeg tog mig en god tålmodig pause. Det er jo ikke verdens undergang - kun næsten smiley


Kommentér på:
Når teknologien er imod dig!!

Annonce