{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.557 visninger | Oprettet:

Ville I tage til London i morgen? {{forumTopicSubject}}

Et angreb i London for to måneder siden, nu et angreb i Manchester og UK erklærer terror truslen for kritisk: http://www.bbc.com/news/uk-40023488?ocid=socialflow_facebook&ns_mchannel=social&ns_campaign=bbcnews&ns_source=facebook

Hvis I havde bestilt en rejse til London og skulle afsted i morgen - ville I gøre det?

Jeg kender godt de fleste svar på alt det her, men tror bare jeg måske har brug for at høre det lidt flere gange.

Svarene vil nok lyde nogenlunde sådan her: Vi kan ikke lade vores liv gå i stå pga. terror, det kan ske når som helst hvor som helst, chancerne for at man oplever det er så små, der er øget sikkerhed nu så det er mere sikkert end nogensinde, det kan lige så godt ske i København osv.

Men alligevel hopper jeg godt nok ikke rundt af glæde over at jeg i morgen aften skal til London ind til på søndag sammen med en veninde.
Ikke kun fordi jeg selvfølgelig er bange for at der sker noget - for inderste inde ved jeg jo godt at der nok ikke gør - men jeg frygter også at jeg bare kommer til at være et nervevrag hele tiden, jeg har det i forvejen stramt med at køre i toge og metroer og være i store forsamlinger netop af denne årsag, har før kæmpet en del med angst så frygter bare at jeg ikke kan nyde turen.

Min veninde virker ikke til overhovedet at have nogen forståelse for mine bekymringer på nogen måde. Hun glæder sig bare heeelt vildt og frygter at jeg bakker ud hvilket hun slet ikke vil kunne bære.
Hvis jeg skulle rejse alene var jeg 100% blevet hjemme og tager egentlig mest afsted i morgen pga. min veninde.
Mine forældre er heller ikke glade for at jeg rejser. Hvis ikke det var jer selv, ville I så være trygge ved at lade jeres børn tage afsted?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville I tage til London i morgen?
Kommentér på:
Ville I tage til London i morgen?

Annonce