{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor jeg er bange tv2 nu
  • #1   1. jun 2017 Der er også Lucca med i programmet smiley

  • #3   1. jun 2017 Ikke i denne udsendelse, men de nævnte at der ligger en udvidet udgave på nettet, hvor lucca er med

  • #4   1. jun 2017 Ah okay, det kan være derfor smiley Jeg så nemlig del 1 og 2 på nettet og der var 3 piger med i begge dele smiley

  • #5   1. jun 2017 Jeg har også lige set det. Det var godt nok hårdt, men dejligt at se sejrene til sidst!
    Min kæreste kunne også genkende en del af sig selv i den ene af pigerne.


  • #9   1. jun 2017 Jeg begyndte at lide af angst som 9 årig, da jeg blev voldsomt syg på grund af kronisk sygdom. Min angst er kommet i forbindelse med traumatisk sygdomsforløb.

    Puha det var hårdt at se programmet smiley


  • #11   1. jun 2017 Det undrer mig virkelig, at forældrene ikke lærer, at det ikke dur at presse på.. Overhovedet. Det virker i hvert fald som om børnene har det ligesom jeg har - hvis nogen presser noget på mig, så lukker jeg fuldstændig ned. Det dur simpelthen ikke.

    Man kan komme med et forslag, og så bare lade den være der - så der bliver "plantet et frø".. Men det der med at presse på, det forstår jeg ikke. Nogle af forældrene virker til at forstå det godt, men synes ikke Luccas forældre er så gode til det.. Når pigen er angst så snart mor forlader synet, skal man jo ikke forlade huset i 3½ time.

    Og da den ene pige foreslog 15 minutter, var det tydeligt at forældrene ikke er tilfredse - og det gør bare, at pigen forslår en ENDNU nemmere ting næste gang, fordi så er der plads til at forældrene presser det op.

    Sådan har jeg det i hvert fald - hvis jeg føler noget negativitet i forhold til mig / min psyke, og vi snakker om noget jeg skal gøre, så foreslår jeg noget, der er "mildere" end det jeg rent faktisk VIL foreslå, fordi så er der plads til at modparten liiige prøver at presse lidt på..

    Jeg har i øvrigt ikke diagnosticeret angst - men jeg har træk derfra, formegentlig som "led" i min aspergers smiley


  • #12   1. jun 2017 Ok - nu er jeg midt i del 2, og det virker til at det går bedre for Luccas forældre, hun får i hvert fald lov til 100% selv at komme med forslag til trappestigen.. smiley

Kommentér på:
Mor jeg er bange tv2 nu

Annonce