{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Dagens overraskelse og/eller dagens billede {{forumTopicSubject}}

Denne tråd er til den slags

Jeg lægger ud:

Manden og jeg var inviteret til barnebarnets fødselsdag. Pelle fyldte 1 år i går. Hvorfor fødselsdagen ikke blev holdt da, forstod jeg ikke helt - men det passede bedre i dag, sagde Pelles far.
Fødselsdagen skulle bare være sådan en lille hyggelig sidst på formiddagen-picnic i Ørstedsparken. OK, der var inviteret 50-60 mennesker, for "vi har jo hverken holdt dåb eller navnefest". Den åd jeg råt, så overraskelsen var STOR, da David (søn) pludselig stillede sig op og talte om, at han og kæresten jo levede på polsk, og det ville de lave om på - NU
Og så blev de sgu gift - af en fin fyr ved navn Gorm fra Borgerrepræsentationen.
Det var skisme stort, og jeg måtte fælde en enkelt tåre

Kommentarer på:  Dagens overraskelse og/eller dagens billede
  • #1   6. aug PS. At Pelles fødselsdag ikke blev fejret i går skyldtes, at han skulle have lov til at have sin fødselsdag i fred. Den skulle ikke ligge oveni hans forældres bryllupsdag

• #2   6. aug Dagens billede.. eller nærmere ugens.. har virkelig slakket på min træning imens jeg har haft sommerferie.. så nu er det igang igen

• #3   6. aug Og tillykke med sønnen Isabelle

• #4   6. aug Tak, Charlie. Selv om jeg er ret ligeglad med, om folk er gift eller ej, er det alligevel lidt stort, når mine unger springer ud i det og gifter sig. Lidt gammeldags er jeg måske

• #5   6. aug Jamen det betyder da noget jeg har altid svoret at jeg ALDRIG skulle giftes.. og det er jo bare et stykke papir osv... men det er altså helt speciel og endte med at blive den største dag i mit liv og det betyder noget at kunne sige 'mand og kone' .. for mig

• #6   6. aug Det betyder også noget for mig - at være gift med min mand, og at to af mine tre er gift med deres "kærligheder". Min datter og svigersøn sprang ud i det for 1½ år siden - på Helsingør rådhus

• #7   6. aug åhhh et smukt billede! Blev selv gift på rådhuset, og glemmer aldrig følelsen- af først at se min mand inden vi gik ind, og så at komme ud af døren og vide at NU var vi gift

• #8   6. aug Tillykke med barnebarnet og det uventede bryllup Overraskelser i den dur er da fantastiske og fyldt med kærlighed

Vi fik en overraskelse af de kedelige, da vi kom retur til kæresten elskede VW Lupo efter en gåtur rundt i Hillerød...den ville ikke starte...motoren summede, men intet liv. Den har åbenbart hørt, at vi netop i dag har snakket om at skifte den ud, så nu skulle den den edderdyleme sige farvel med bravour Lortespand!

Spændt på, om det blot er en sikring, eller om det er et evigt farvel og tak. Formoder det sidste, men skulle ikke undre mig, hvis det "blot" var det første

Bortset fra det var det en rigtig hyggelig gåtur rundt i et virkelig hyggeligt og stort villakvarter i Hillerød, hvor Svende fik tisset, snust og læst diverse kontaktannoncer på områdets skønne tæver Det blev da til 4 km

Her et billede fra Lupoen mens vi stadig var helt uvidende om dens hemmelige mission Min lille langtungede low-rider

• #9   6. aug Svende er SKØN

Min "elskede" gamle Zafira har muligvis haft en langdistancesnak med jeres Lupo, Linda. Den var kaldt til syn - men valgte så at stå af sidste fredag. Måske vidste den godt, at det syn klarede den aldrig
    Jeg henter min nye (gamle) bil i morgen, men det bliver ALDRIG det samme

• #10   6. aug Hvor er det bare en fed overraskelse, Isabelle Stort tillykke med sønnike og svigerdatters bryllupsdag

• #11   6. aug Ja, ikke ? Glad for at andre også kan se det Tænker, jeg nok er er en smule farvet af at være hans menneske

Altså...kunne de ikke have opmuntret hinanden til lige at yde det sidste? De biler giver sgu grå hår, når ikke de virker

Lupoen skal også til syn her i december og så vidt jeg ved, kan det vist ikke betale sig at klargøre den til syn.

• #12   6. aug JO, det kunne de skisme godt. Manden og jeg sad med to stk. børnebørn i bilen på vej til Zoo, da Zafiraen opgav ævret - på motorvejen. Slut prut og ingen strøm. DET var skisme ikke så sjovt - fx at få børnene VÆK fra motorvejen, at finde en vej, jeg havde et navn på og siden finde et husnummer, for uden et sådant kunne jeg ikke få en taxa. Men ungerne tog det fint fint - gav sig fluks til at lege skjul.
    Som det måske fremgår af billedet, var der ikke rigtig nogen steder at gemme sig

• #13   6. aug Jeg holdt i 3 1/2 time og gloede i Rødby i går, og ventede på Vejhjælp Det lykkedes dog at få løst problemet (håber jeg !!), så om lidt, når jeg skal ud og handle, må I meget gerne krydse fingre for at møg-bil arter sig, og starter hver gang !!!

• #14   6. aug Jeg krydser alle fingre, Ann-marie.
    Hvilket firma bruger du til vejhjælp?
    Jeg husker, at Tophjælp lovede max en times ventetid. Gik der mere, fik man et års abonnement gratis. Herefter strammede Falck op, for tidligere har jeg også prøvet at vente i timevis.

• #15   6. aug Åhh gys og rædsel! Ja det kan jeg snildt forestille mig må være en anelse presset, Isabelle

Dog ser de ud til at hygge sig trods manglen på gemmesteder Børn har altså en skøn evne til at se det bedste i pressede situationer

Jeg har lige ledt efter kærestens husnøgle, jeg fik, da min skønne svigerfar kom for at køre Svende og jeg hjem, mens kæresten blev tilbage for at vente på Autohjælpen. Den var væk Og dette indrømmer jeg imens, jeg snakker med kæresten, der beder mig lægge et par øl på køl, da svigerfar har været så sød at hente min kæreste, så kan ikke skulle vente en time yderligere på bussen

Gæt hvor nøglen sad ? I døren, der nu var låst indefra

En af de skønne dage

• #16   6. aug Krydser fingre Ann-marie

Vi har Autohjælp (igennem forsikringen), der bestræber sig på at være fremme inden en time. Det har holdt de sidste (mange) gange, vi har brugt dem. En enkelt gang gik der vist lige 10 min mere.

• #17   6. aug Dog ingen overraskelse men I får lige et billede af Malia der har fejret fødselsdag

• #18   6. aug Synes nok jeg havde set din søn før Det er jo den kære David Mandel fra Ghandi på P3

Tillykke til dem! Og tillykke med sønnen til dig!

• #19   6. aug Jeg har autohjælp gennem min forsikring, og de har skiftet til Viking autohjælp. Sidst jeg havde brug for dem, måtte jeg vente i 1 1/2 time

Overvejer seriøst at tegne abonnement hos Falck nu, for de kom altid frem indenfor 1 time !! Det er slet ikke godt at vente så længe, hvis jeg står og skal afsted på arbejde !!

• #20   6. aug Den Tuborg er forhåbentlig ikke til Malia, Zenta

• #21   6. aug Jo da ..

• #22   6. aug Zenta: Hvor meget skal sådan en lille Malia have at drikke, for at blive helt rolig ?

• #23   6. aug Vil lige sige at hun har det lilla forklæde på fordi hun skulle spise lagkage. Men det sagde hende sku ikke rigtig noget. At få lov at rode i lagkage altså

• #24   6. aug Dagens overraskelse var, at vores ene kat besluttede at hoppe op på akvariet, mens jeg fodrede fisk

Det vil sige, der var jo så ikke låg på akvariet som sædvanligt

Tror dog, hun opdagede sin fejltagelse, da hun kom flyvende gennem luften for jeg nåede dårligt at reagere, før hun var oppe fra vandet igen. Virkede som om det mest var poterne og måske en smule bug, der blev dyppet.

Nu skal jeg så lige finde på en plan snedig for hvordan jeg får skiftet vand i akvariet uden der når at komme en kat i de bruger akvariet til at komme op på den højeste reol.

• #25   6. aug Dagens overraskelse er, at det ikke har regnet her endnu.

Tillykke med søn og svigerdatter Isabelle.

• #26   6. aug Tillykke med sønnen og svigerdatteren, Isabelle. Og selvfølgelig også med barnebarnets fødselsdag.

Tillykke med Malia, Zenta.

Åh det der med biler. Vores skal til syn i September. Vi har lige fået indkaldelsen. Og selvfølgelig skulle motorlampen begynde at lyse et par dage efter. Den er godt nok gået ud igen, men motoren sætter lidt ud indimellem, mens vi kører. Jeg er gevaldigt bange for, at vi snart er billøse, hvis ikke vi får tilkendt en handicapbil.

• #27   6. aug Tjek tandremmen, Susanne. Det var den, der gjorde, at min Zafira døde - dvs. remmen knækkede.

• #28   6. aug Der er ingen tandrem i vores. Det er en diesel.

• #29   6. aug #28
    Der er oftest også tandrem i en diesel, men da det ikke er et permanent problem, er det ikke det der skyld i fejlen.

• #30   6. aug Stort tillykke med din søn, Isabelle

Vi bliver i biltemaet, for dagens store overraskelse var, at vi højst sandsynligt har fundet vores fremtidige bil, efter vi spontant besluttede os for at tage ud og kigge på biler. Det endnu mere overraskende var, at jeg følte mig så godt tilpas i den, at jeg også turde at prøvekøre den lidt. Jeg har efter nogle lidt dumme bilture ellers ikke følt mig helt tilpas, men den her var helt perfekt. Automatgear er vejen frem!

• #31   6. aug Tillykke med jeres fremtidige bil, Ida. Sådan én BRUGER man jo en del tid sammen med, så den skal føles rigtig
    Min mands bil har automatgear, og det er ret behageligt i bykørsel. Men skal jeg overhale, kan jeg bedst lide det manuelle gear. Dog må jeg nok hellere undlade at overhale ret meget med min nye gamle bil - der kun har en 1,3 motor

• #32   6. aug Der ER ikke nogen tandrem i vores.

• #33   6. aug Så er det nok ikke den, der er knækket, Susanne

• #34   6. aug Niks, for ellers var den knækket for læææææængst. Nu har vi haft bilen de sidste 7 år, og det er faktisk først her på det seneste, at den rigtig koster penge.

Bilen er iøvrigt fra 2005, så ny er den ikke. Og vi kører pænt meget.

• #35   6. aug Arj stort tillykke med brylluppet af dit barn og svigerbarn, samt fødselsdagen af lille barnebarnet søde Isabelle

Jeg håber jo at Jens en dag frier

Pt er jeg dog tilfreds med at vi snart bliver forældre og får en bil (;

• #36   6. aug tillykke med sønnemand

• #37   6. aug "Jeg håber jo at Jens en dag frier"

Hvis han ikke gør, må DU gøre det, Anya
    Min mand gad ikke fri, og så gjorde jeg det. Til gengæld er det ham, der husker vores bryllupsdag

• #38   6. aug Min kæreste "praler" med knæskade og påstår, at han ikke kan komme derned. Både hans og min mor har ellers tilbudt, at han kan låne en pude til knæene af dem og at de nok skal hjælpe ham op igen

Ej...fis og ballade...for mig er det en meget stor kærlighedserklæring, som jeg håber han en dag vil give mig Og helst af egen fri vilje

• #39   6. aug Det eneste billede fra idag vil jeg ikke ødelægge trådwn med

det er af min syet flænge helt uden plaster og strips

• #40   6. aug Stort tillykke med sønnen

Dagens overraskelse var nu ikke en overraskelse for mig - men for min søster
    Vi har nemlig holdt baby shower for hende, det var så hyggeligt!
    Så nu venter vi bare spændt på at se den lille, hun er sat til her til d. 17

• #41   6. aug Stort tillykke, hvor er de fine Sikke en dejlig overraskelse.

Her har ingen overraskelser været.. kedelig dag

• Cujo the yorkie
    Cujo the yorkie Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 183 Hunde: 2 Emner: 104 Svar: 1.227
    #42   6. aug Tillykke med familien, Isabelle.

....Jeg har måske selv en overraskelse på vej, men tiden må vise, om det er noget der skal offentliggøres.

• #43   6. aug http://www.bt.dk/kendte/klar-ikke-laest-p3-vaert-er-blevet-gift-tog-fusen-paa-alle-gaesterne

Ih syntes det er lidt sjovt, du er sådan berømt i forlængelse hi hi

Tillykke tillykke tillykke

• #44   7. aug Pyha, bil klarede at køre ud og handle, og retur Satser på at den ikke laver flere problemer i det næste lange stykke tid !!!

• #45   7. aug i får lige mit dagens billede fra i dag.. taget for 2 minutter siden..

husets mindste mand og mindste kat får sig lige en skaber i sofaen..

• #46   7. aug Åh, nogle skønne basunkinder

• #47   10. aug Det var tændingsbundstykket, der var gået. Men vi tog nu altså konsekvensen af Lupoens skrantende helbred og i uge 36 bliver den sendt til de evige skrot marker

Men så bliver vi endnu en Kia rigere Den 8. september flytter en lille Kia Picanto ind på matriklen

Kommentér på:
Dagens overraskelse og/eller dagens billede