{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.449 visninger | Oprettet:

Hvornår har i sidst dummet jer / gjort noget pinligt ? {{forumTopicSubject}}

Jeg trænger til en tråd med gode grin, så kom frisk med historier hvor I har dummet jer, eller gjort noget pinligt.

Jeg gør jævnligt et eller andet pinligt, eller dummer mig. Jeg er afsindig klodset , og så husker jeg simpelthen SÅ dårligt grundet sygdom , hvilket giver anledning til både gode grin og virkelig pinlige episoder smiley

Igår lavede jeg endnu et "stunt", som jeg har grint over flere gange siden, men det er sgu også lidt pinligt at være 31 og huske så dårligt smiley

Min mand skulle tage et par ting med hjem til mig jeg havde købt. Jeg skrev så til hende sælgeren om hun havde solgt noget bestemt jeg tidligere havde set, og at jeg nok var for langsom. Hun svarede tilbage " Jamen Rikke, dem har du da købt" ahahahahahahaha smiley Velkommen til livet med fibromyalgi, hvor hukommelsen også er påvirket, men hey så bliver man ofte så positiv overrasket , fordi man har glemt diverse ting man havde købt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår har i sidst dummet jer / gjort noget pinligt ?
  • #2   22. sep 2017 Haha, jeg har også engang tabt nederdelen på vej ud af bussen, det var inde på park alle og der var MANGE mennesker i den bus smiley

    Tror det er mit mest pinlige øjeblik , var 15 eller sådan noget smiley


  • #5   22. sep 2017 Ahahahahahahahaha , nåååe er det bare dig Lars, god dag smiley

  • #6   22. sep 2017 Indica: Haha, har godt set det, SÅ pinligt altså smiley

  • #7   22. sep 2017 Jeg har lavet massere af pinlige ting smiley

    Efter en MEGET heftig bytur i Melbourne, vågnede jeg "frisk" op næste dag. Sov på sovesal med 7 andre tøser og da jeg ligesom kom til mig selv og fik sat mig op, tømtes sovesalen. Sad lidt og funderede lidt over det pudsige i det smiley

    Jeg får så kigget ned på gulvet og undrer mig seriøst over, hvem der har smuldret småkager på gulvet. Synes det var dybt underligt...indtil det gik op for mig. Ohhh skræk og rædsel. Jeg havde knækket mig...på gulvet...med gulvtæppe på smiley

    Jeg fik travlt med at tørre op og prøve at vaske det af og endte med at bruge det halve af min deo, aviser og et hav af undskyldninger til mine sovesals-venner...gal det var pinligt.

    Heldigvis havde jeg underkøjen og sov ved vinduet smiley

    En af tøserne fra værelset havde været nede i receptionen for at melde det. Men da de kom op for at undersøge det, var jeg for pinlig til at indrømme og sagde bare, der ikke var sket noget smiley Det var sgu pinligt...


  • #8   22. sep 2017 Jeg gik ind i en lygtepæl forleden fordi jeg skulle kigge efter en hund xD det værste var nok alle de mennesker der så det smiley

  • #9   22. sep 2017 Ahahahahahaha, åh det med lygtepælen har jeg også gjort engang, det var dog da jeg var barn , og ville vende mig om for at sige noget til min mor, havde ikke lige taget højde for lygtepælen var SÅ tæt på smiley

    Landa: Ahahaha, din charmetrold smiley Altså som trøst kan jeg fortælle at min mand lige er fyldt 38, og han kom hjem for en måneds tid siden, stangbarcardi efter deres fredagsøver, hvor de så lige havde drukket 5 flasker rødvin. Han var vågnet i bussen ved at han brækkede sig, så han havde rødvinsbræk udover sig da han kom hjem, charmebøf siger jeg dig bare smiley


  • #11   22. sep 2017 Argh, der skulle jo stå I , i overskriften, og nu er det for sent at rette, suk! smiley

  • #13   22. sep 2017 Jeg lå på sofaen og nørdede tlf i dag, med tæppe over mig. Casey og Luna lå under tæppet, og jeg lå så og nussede Casey samtidig, super hyggeligt smiley .... Da jeg så lagde tlf fra mig, opdagede jeg at det slet ikke var Casey jeg nussede, men tæppet haha ups smiley

  • #14   22. sep 2017 Ahahahaha, hvor er det sjovt, nu føler jeg mig ikke så dum mere smiley Jeg har også flere gange troet jeg puttede med en hund, men så var der slet ikke nogen smiley

  • #16   22. sep 2017 Puha, det er godt nok ikke det seneste...
    Men da jeg var 15 år, eller deromkring, var jeg på besøg på bornholmsbølgebad.
    Der så jeg en total lækker fyr.
    Mine veninder havde lige overtalt mig til at hoppe i mine g-strengstrusser og bikinitop. So I did.
    Efter 1 times tid, får jeg samlet mod til at gå over til gutten. Så begynder bølgerne så.. Det var forfærdeligt herfra. Jeg gled i vandet, bølgerne greb mig, de smed mig op og ned af gutten, som desperat prøvede at hjælpe mig op. Min bikinitop fløj af, trusserne ned. Jeg var ved at drukne, kunne næsten ikke få vejret. Han fik mig op og spurgte om jeg var okay. Jeg tror jeg helst ville have været druknet der, trak min bikinitop ned, og mine trusser op. Gik hurtigt min vej, også ville jeg bare hjem.
    Min veninde fik på denne tur også stjålet hendes underbukser og måtte gå hjem uden, plus hun havde hvide bukser på og det begyndte at regne helt vildt smiley


  • #17   22. sep 2017 Ej men jeg dummer mig og gør pinlige ting hele tiden..... generelt bliver jeg vildt let flov over mig selv.

    Det nyeste var nok - apropos alkohol - i sidste weekend, da jeg var i byen og en, jeg kort har snakket med ifb. med arbejde, hilser på mig. Nå men jeg er vildt entusiastisk og det kan jeg da sagtens huske og krammer - da jeg så skal gå fra baren møder jeg ham igen men har i mellemtiden glemt hans ansigt. Så jeg er bare ikke helt sikker på om jeg har fat i den rigtige. Altså, en jeg mødte 10 minutter før. Hvem fanden gør det?!? ej det er var godt nok pinligt. Krummer stadig tæer over at glemme andre sådan. Men hey man kan skyde alt på alkohol, ikke....

    Jeg føler egentlig at jeg dummer mig nærmest hver dag, men håber lidt det bare er mit eget hoved, der kører mange af tingene op... smiley


  • #21   22. sep 2017 For et par år siden spillede vi træningskamp til fodboldtræning. Jeg løb på kanten (helt henne i højre side af banen).

    Jeg løb i fuld fart og havde blikket vendt mod venstre, fordi jeg skulle til at modtage bolden derfra. Jeg havde bare ikke set, at der stod et større fodboldmål lige ved sidelinjen. Jeg løb ind i det mål og ramte stolpen med både mit hoved og skulder.

    Jeg slog mig selv bevidstløs, havde kæmpe buler og blå mærker i flere uger efter. Og hold kæft hvor syntes jeg, det var pinligt da jeg kom til hægterne igen og alle stod over mig og var urolige.

    Hvem fanden løber ind i en fodboldmålstolpe i fuld fart?! (Bare mig - det har jeg sgu hørt for i flere år nu til hver fest).


  • #22   22. sep 2017 Jeg kan ikke lige komme på nogen om mig selv.. Men! Kæresten laver tit en bøf eller 2 og ofte uden at opdage det!

    Min kæreste har en trøje, som er printet med "fuck paris" (hilton).. Den valgte han så at have på, den dag der var terror angreb i Paris. IDIOT!
    Folk i gågaden gloede voldsomt, indtil det gik op for os, hvad grunden var...


  • #23   22. sep 2017 Hvornår dummer jeg mig ikke?

    Tjoeh, der var lige den der med at jeg har fået en infektion i øjet = Nul nix ingen kontaktlinser i 14 dage.
    Fint nok, bortset fra at jeg ingen reservebriller havde.
    Ind og bestille nye briller til 600 kr i Tirsdags. ("Vi har dem nok om en uge")
    Det var da super fedt med tanken om at jeg havde ikke mindre end 1 photoshoot, og et stort stævne at fotografere til.
    Så min mor måtte køre mig og fra skole og jeg rendte rundt og lignede en blind mus for jeg kunne jo intet se...
    Det beviste jeg så, da jeg gik ind en tavle der kunne rulle.....
    og derefter væggen... Min veninde havde noget af et latteranfald, hovsa.

    Suk! smiley Heldigvis fik de mine biller hjem igår, så alle mine shoots er reddede, og jeg kan se noget. Men der er godt nok længe til mandag d. 2 hvor jeg må få linser i igen!


  • #25   23. sep 2017 Well.. Det er nok nemmest at spørge om, hvornår jeg ikke har dummet mig.. smiley

    Det dummeste jeg har gjort, har nok været da jeg brækkede mit skamben.. smiley

    Der var byfest, vi havde drukket tæt hjemme hos mig inden vi gik derned.. På vej derned går vi så og snakker, de fleste går inde på fortorvet, men jeg går næsten helt ude på kantstenen..
    På vej derned, går vi forbi byens skole, hvor der mellem fortorvet foran skolen og vejen, er sådan nogle gelændere ud af store tykke jernrør som sådan skærmer lidt/sørger for at forældre ikke kan parkerer oppe på fortorvet..

    De gelændere er så lige i samme højde som min Hu'ha.. smiley

    Lad mig sige det sådan, jeg gloede meget på mig selv, da jeg næste dag kiggede ned imens jeg var på toilettet og opdagede at min Hu'ha var SORT !

    Overvej lige for et akavet opkald til skadestuen:
    "Ja hej.. Øhmm.. Jeg ringer fordi at.. Æhhh.. Jeg tror at jeg har brækket mit underliv"
    "Brækket dit underliv? Hvilke symptomer har du?"
    "Øhhh.. Ja, den er helt sort!"
    "Ved du hvad, du kommer bare ind så hurtigt som muligt, så får vi en læge til at kigge på dig"
    "Mange tak, jeg skynder mig så hurtigt jeg kan"


  • #27   23. sep 2017 Jeg har mange! Cecilie har vidst nok screenshot af nogen af dem. meeen et lille udpluk.
    Jeg var i Legoland med min veninde, hendes kæreste, og hendes kusine. hendes kæreste og jeg gik så ind i akvariet.
    Vi kommer hen til et akvarie med søheste, som jeg ikke havde set før.
    mig, alt for entusiastisk: "EJ! SØHESTE! ..findes de?!?! troede kun de fandtes i eventyr.."
    Min venindes kæreste knækker selvfølgelig sammen af grin - så voldsomt, at han skræmmer nogen små børn. Den hører jeg stadig for..

    en samtale mellem mig og en veninde.
    veninde: "Jeg synes han sagde, at han var fra Paraguay. "
    mig: "Øøøh.. Paraguay, er det ikke en frugt..?"
    Min veninde dør sjovt nok af grin..

    samme veninde og jeg snakker om hvad der ikke må være på pizza..
    hende: "Jeg hader oliven. Det er klamt!"
    mig: "ja, oliven og sardiner, fy forhelved!"
    min veninde:"Hvad har sardiner med oliven at gøre..?"
    mig: "du ved, de sorte olivenlignende ting hedder sardiner.."
    veninde, griner opgivende; "honey.. sardiner er fisk..."
    mig: "...nå.."

    samme veninde og jeg ser eurovision, og Azerbajdjan er med.
    mig: "ej.. what. har altid troet at Azerbajdjan var en joke og ikke et rigtig land.."
    Min veninde klapper mig på hovedet og siger opgivende: " Hvorfor skulle det være en joke?"
    mig, uden at tænke:" jamen, har aldrig set nogen derfra!"
    Hun knækkede sammen af grin..

    Jeg har mange flere, meeen tænker at det her er udstilling nok af mig selv i dumme moments smiley



  • #28   23. sep 2017 For ikke så lang tid stod jeg i den lokale Føtex, og kunne ikke forstå, at selvbetjeningen ikke ville tage mit dankort. Heldigvis kunne den søde dame, som hjælper dem, der ikke kan finde ud af at bruge systemet, fortælle mig, at de ikke tager rejsekort...

    Så er der også den klassiske; skal selvfølgelig have min periode her midt i teatersalen, og jeg har ingen bind, jeg er blødt igennem, og OF F'CKING COURSE, sæderne er kridhvide!

    Jeg har engang til en S-kongres (dengang Helle var statsminister) proklameret i en hele presselogen, at nu ville jeg 'gå ind og skyde Helle'. Havde selvfølgelig ikke tænkt over, at fotograf-slang og sikkerhedsvagter ikke var en god kombi, men slap da heldigvis nådig fra det.

    Så er der alle de gange jeg har låst mig ude, og ekstra-nøglen var også låst inde. Da den samme låsesmed kom ud 3. gang i træk spurgte jeg lidt i sjov, om det var muligt at skaffe klippekort. Det syntes han ikke var særlig sjov.

    Godt nok ikke mig, der har lavet den, men en god veninde, som jeg synes er ret morsom; Hun præsteret at storme ind i en tøjbutik med en trøje, hun havde købt dagen forinden, og skældte og smældte omkring, at trøjen var gået i stykker. Den søde ekspedient fik beroliget hende og fortalte, at hun var enig i klagen, men at hun burde gå ind i butikken ved siden af, nu det var dem, der havde solgt hende den.


  • #29   23. sep 2017 For cirka 5 år siden skrev jeg med min eks... Sådan "lidt" personlige og flirtende beskeder. Det er der jo ikke noget galt i, men samtidig skriver min kørelærer for at spørge, om han kunne rykke min køretime et par timer. Af en eller anden årsag får jeg sendt en besked, som er ment til min eks, til min kørelærer. Lad os bare sige, at han fik meget intime detaljer om hvad mig og eksen skulle senere smiley Det var en ekstremt akavet køretime, og da jeg så stiger ud af bilen, slutter han af med at sige "hyg jer" smiley

    Det er det pinligste, jeg nogensinde har lavet smiley


  • #30   23. sep 2017 I kender godt de der "kryds", der er på motorvejen, ikke?

    Den første jeg altid har mødt på motorvejen som barn, har været den i Gladsaxe. Det er så således at jeg var overbevist om at sådan et "kryds" HED en gladsaxe.

    Det giver jo ret god mening, synes jeg. Axer er jo sådan noget matematisk noget og det er jo lidt axer der krydser hinanden.. Ligesom at det hedder et t-kryds osv.

    Nå men - jeg var ude og køre med min kæreste for 1-2 år siden og siger så "vi skal xx hen i gladsaxen" (vi var ved Rødovre kryds / Rødovre gladsaxe, som jeg kalder det). Min kæreste kigger mærkeligt på mig: hva??

    Ja, i gladsaxen!! *jeg peger på det grønne skilt*

    Og så flækkede min kæreste af grin.. og jeg hører stadig for det.

    Men i mit hoved giver det også stadig god mening at kalde den type "kryds" for en gladsaxe smiley


  • #31   23. sep 2017 Det er dette skilt, som er en gladsaxe i min bog

    profilbillede
  • #34   23. sep 2017 Jeg har af en eller anden grund, fået indprintet i hovedet, at alt man spiser med ske, er varmt og skal pustes på.

    Så er det skisme lidt pinligt at sidde på mcD og spise en is, når bordet ved side af flækker af grin, da jeg kommer til at puste isen af min ske....


  • #35   23. sep 2017 Isabelle, jeg læste det som med videre, da jeg læste dit opslag igennem smiley jeg havde da heller ikke lige tænkt over, at det nok stod for noget andet! smiley

    Jeg gør også virkelig mange dumme ting, men kan selvfølgelig ikke komme i tanke om nogen af dem lige nu.


  • #37   23. sep 2017 Hun kommer til at lide af det resten af livet Minion! Det er så pinligt smiley

  • #38   23. sep 2017 det med at puste på kold mad det kender jeg godt! xD det sker af og til (men heldigvis ikke så tit!) smiley

  • #39   23. sep 2017 Line: Haha smiley
    Tror det var den historie der fik mig til at grine mest.. Haha

    Jeg tror at det pinligste jeg har gjort for nylig, var da jeg var på vagt, og fik revet hul i mine bukser, lige på ballen.. Og så skulle jeg rende rundt i et vikingeskib, og hoppe til og fra, på 4 vagter mere, og det hul der det voksede bare.. Haha


  • #41   23. sep 2017 Det er noget tid siden, men jeg skulle på date med en fyr for første gang. Vi skulle i biografen og vi går så ind og sætter os og stiller sodavand og slik i de der holdere. Der kommer så et andet ungt par og skal sidde ved siden af os, så jeg må rykke min Fanta over i den anden side.. Lidt senere tager jeg en tår af min sodavand og sidder med den i hånden, mens jeg hvisker et eller andet til min date. Jeg bliver så prikket på skulderen og gutten ved siden af spørger om ikke det er hans COLA jeg sidder med. Jeg gav ham den tilbage uden at kigge på ham eller sige noget - jeg kunne simpelthen ikke, der var så pinligt! Tænk at jeg ikke engang opdagede det var cola jeg drak og ikke Fanta smiley

    Og så er der klassikeren - man går og småflirter lidt med en fyr, jeg har lige smilet sødt til ham og holdt øjenkontakten lidt for længe og da vi så har passeret hinanden, falder jeg lige så lang jeg er op ad trappen og tager fra med et glas og en tallerken som heldigvis ikke smadrede. Han opdagede det selvfølgelig og spurgte om jeg var okay - jeg grinte bare af mig selv og sagde ja, men jeg kunne ikke kigge på ham imens smiley


  • #42   23. sep 2017 Ahahahahaha, tusinde tak for masser af gode grin, elsker sådanne historier smiley

    Marie-Louise: Ham daten må have været MEGET lækker, siden du ikke opdagede det smiley


  • #43   23. sep 2017 Tja.. Lige i dette øjeblik triller jeg rundt med et gigantisk hul i mine bukser, fordi min cykel forsøgte at klæde mig af

  • #44   23. sep 2017 Haha

  • #47   23. sep 2017 Rikke, tja det ved jeg ikke, men vi var da sammen i et par år efterfølgende, så et eller andet må der have været smiley :P smiley

  • #48   23. sep 2017 I 7. Klasse var vi på Bornholm, og var cyklet ud til rokkestenen. Vi skulle selvfølgelig have hele klassen op på stenen, og have den til at rokke. En af drengene kravlede op som den første (man skulle hoppe fra en mindre sten, og op på rokkestenen), og hjalp dem, der ikke selv kunne komme op. Men det kunne jeg selvfølgelig godt selv. Idet jeg hopper, og griber fat om stenen, kan jeg mærke, at jeg ikke er kommet langt nok frem, og der er bare INTET at holde fast i på stenen, så jeg glider tilbage, og falder på ryggen ned på den mindre sten. Alle kommer løbende (de fleste lidt halvgrinende), og jeg bliver til sidst hjulpet pænt derop af drengene.

    Så skulle man tro, at det var pinligt nok i sig selv. Men nej, for det skete selfølgelig i de 30 sekunder, hvor vores lærer stod og filmede. Fedt, så fik vi det på film. Og som om det ikke var nok, så kom klippet gudhjælpemig også med i den "film", der blev lavet om vores tur - og som naturligvis skulle vises på storskærm foran HELE skolen, da vi kom hjem.

    Need I say, at jeg kunne have gravet mig langt, langt ned, da hele skolen brød ud i et kæmpe grineanfald, og begyndte at kigge rundt, for at finde hende klumpedumpe-tumpen, der var for tung i røven til selv at kravle op på en sten.


  • #49   24. sep 2017 Hahaha jeg ELSKER jeres historier! Fantastisk smiley :D

  • #50   25. sep 2017 I går, efter det var blevet mørkt, var jeg ude på føromtalte cykel.. Og så, fordi den jo er en mountainbike, var jeg nødt til at se om jeg kunne komme op af kantstenen.. Men, æh, fik vist gjort noget galt, for jeg kom op over, men min cykel gjorde ikke..
    Heldigvis var kæresten foran, og ikke bagved.. Og han er også sød nok til ikke at grine af mig når jeg falder.. :b smiley


  • #51   25. sep 2017 Jeg har fortrængt alle pinlige oplevelser.
    Og jeg venter stadig på at den fra i morges forsvinder fra hukommelsen.

    Vi har malere på altanerne for tiden og i dag og i morgen er det min og naboens tur. Jeg har haft sedlen hængende på køleskabet i så lang tid, at jeg er blevet blind på den. I sidste uge satte jeg min ilder ud på altanen (han er inde i sommerhalvåret, hvor det er for varmt).

    I morges sov vi over os og vågnede først 7.05. Så da det bankede på døren 7.20 stod jeg med to forvirrede teenagere og en hyper hund og smurte madpakker. Med søvn i øjnene og stadig i nattøj. "Hej?" smiley

    Hun var heldigvis smadder sød, og forstående, og tog naboens altan først, så jeg kunne nå at få min ilder ind og ryddet altanen. smiley Men jeg er sikker på, at jeg hører til gruppen af beboere, som der bliver snakket om i frokostpausen.


  • #52   25. sep 2017 Jeg sidder lige nu og hikker og som en søløve der er ved at blive kvalt... Hele klassen syntes det er vældigt sjovt....

  • #55   25. sep 2017 Åhr, efter at have læst de historier, kommer der flere minder frem. Damn you!!

    Jeg var i Lalandia med klassen, 9. klasse, tror jeg. Havde fået ny badedragt, som passede rigtig fint - da den var tør. Stod med min veninde under et "vandfald". Pludselig siger hun: "Ej, hvad laver du, Malene?!"
    Min ene strop var gledet ned, som i HELT ned.

    Det mest pinlige var faktisk, at min veninde troede, jeg gjorde det med vilje.


  • #59   25. sep 2017 Der er selvfølgelig også den klumpedumpe historie med min gamle pony som folk altid skal ha gentaget en gang eller to smiley

    Da jeg var mindre, havde jeg en shetlandspony. Sød og rar, selvom at vi havde vores kampe. Da min gigt altid har gjort at jeg har en meget kort gå-distance, foretrak jeg at ride ned til folden. Det gik fint i skridt, og faktisk også i trav. Indtil den dag jeg synes at jeg skulle gøre det i galop. De første par gange gik det meget godt - indtil det altså ikke gjorde.
    Jeg sad på ponyen uden sadel, i grime med trækketov som tøjler, og normalt tøj, og ridehjelm på hovedet, og hu hej i galop det gik. Lige indtil vi skulle forbi staldhjørnet. Ponyen drejer for skarpt, og jeg når ikke at få rettet op. Min venstre skulder hamrer direkte ind i væggen, og jeg ender på jorden.
    Ponyen stopper op og kigger på mig, sådan helt "hvad fanden ligger du dér for?". Heldigvis havde jeg en veninde på besøg, så hun trak ponyen pænt ned på folden, mens at jeg havde en krig med at komme op. Jeg fik slæbt mig selv ind i stalden, og halvvejs op i en trillebør, til min veninde kunne komme og hjælpe mig videre ind.

    Jep, Liva med et styks brækket kraveben.. Det var gået i to stykker, og lægerne kunne satme godt forstå at jeg havde ondt! smiley
    Men det var da mit held at jeg havde ridehjelm på - min mor sagde at hvis jeg ikke havde haft det, var jeg ikke kommet i nærheden af en hest igen xD

    Så var der selvfølgelig også den historie med selvsamme shetlandspony, selvsamme veninde, 2-3 uger efter at jeg havde fået skinnen(hvad end det hedder) af og måtte ride igen. Vi fjollede rundt og legede lidt med at jeg skulle ligge ned mens at jeg red. Det gik fint, indtil at min veninde fik ponyen til at trave. Jeg triller af, meget harmløst og ligger på jorden og griner. Min veninde griner også og glemmer altså halvvejs at få fat i ponyen.
    Ponyen kan kun tænke på mad, så den vil til stalden. Og hvad gør den? Den forsøger at springe over mig. Det lykkes, undtagen den ene baghov, som lander på huden ved mit øje, hvorefter at den sætter i galop ned mod stalden. Endnu engang må min veninde rende efter den her pony, mens jeg forsøger at komme på benene. Jeg rendte rundt med et blåt øje i flere uger. Jeg var vidst alligevel reet heldig at jeg ikke blev blind af det. Folk troede jeg havde været oppe og slås "Nej, jeg er bare faldet af min pony!" smiley

    Desværre findes der ingen billeder fra den tid smiley


  • #60   25. sep 2017 Det er faktisk ret pinligt at måtte indrømme at man er blevet trukket omkuld af sin hund (... burde hun ikke nøjes med en hund hun rent faktisk kan holde smiley ).
    For 1½ mdrs tid siden gik gemalen og jeg vores sædvanlige morgentur med hundene. Jeg går med Perle og han med Clinton. Vejret er skønt, fuglene synger, hunden trisser afsted og snuser for enden af deres hhv. 10 m og 8 m lange flexiliner. Pludselig brydes idylen af at Perle siger 'GGRRRRROOOOUUUV' og kaster sig ind i en noget budskad. Formegentlig er det en kat - kan man hører på Perles lyd smiley Når 35 kg rammer enden af en flexiline, der holdes af en totalt uforberedt person. Så mister denne person balancen. Jeg prøvede at redde det men det lykkedes ikke og jeg landede simpelthen BANG fladt ned på asfalten. Jeg havde begge hænder på flexilinehåndtaget = jeg fik overhovedet ikke taget fra. Så det blev mine knæ der tog fra. Trækket i linen forsatte og jeg blev faktisk trukket lidt hen over asfalten. Nå, men vovsen besluttede så at nu gik den vist ikke længere med den jagt og kom ud af buskadset igen. Hun så simpelthen så bøvet forundret ud over at jeg lå der på vejen og rodede rundt. Jeg var rullet om på ryggen i styrtet og var megavred og må have lignet en tordensky og samtidig var det svært ikke at komme til at grine af så Perles virkelig dum ud i den vinkelt jeg så hende fra (jeg så lige op i hendes fjæs der kiggede ned på mig). Da jeg endelig fik stablet mig på benene igen kunne jeg konstateret at de bukser jeg havde på var ret hullede og at det samme gjaldt mine knæ. Derudover var der flere småskrammer hist og pist. For hel**** hvor det gjorde ondt og der var 3 km hjem smiley
    ... og det er så ikke første gang at kræet river mig omkuld. Hun gjorde det også en morgen hvor jeg gik på en græssti langs med nogle haver. Også her fordi hun satte afsted efter en kat. Græsset var glat af dug så jeg gled og røg på maven og hun trak mig afsted. Forskellen var her at en dame stod på sin terasse og røg sin morgensmøg. Hun var ved at omkomme af grin smiley
    Damen var dog flinkt nok til at komme ned til at hækken og spørge om jeg var OK og undskylde at hun havde grinet. Men det havde bare set FOR morsomt ud med den der hundeejer, der pludselig blev trukket omkuld og slæbt lidt efter hunden smiley Perle sad bare nok så uskyldigt ved siden af mig.


  • #61   25. sep 2017 Den her er lidt uskyldig og måske ikke så pinlig, men det var vidst første gang jeg var ude at flyve i hvert fald som jeg husker(var ikke særlig gammel), når vi kommer op til skyerne så vælger jeg at spørger min far hvornår vi ser englene..
    Det er det eneste jeg husker men jeg har fået fortalt, at min far svarede "det håber jeg ikke vi kommer til idag".
    Vi griner stadig over det engang imellem.

    For nogle måneder siden var jeg ude at gå med Monty og sammen med min søster og en af hendes hunde, hun går lidt foran mig når vi skal over vejen og der er nogle biler som står stille og venter på at vi er kommet over vejen. Min søster vælger så at lige komme ud af syne, Monty bliver meget bekymret over at de er forsvundet og vælger at lægge ekstra kræfter i, det eneste problem var at jeg var ikke på samme side af pælen som han gik forbi, så jeg gav den lige et kram..


  • #62   25. sep 2017 Åh, jeg havde også en mindre pinlig oplevelse her i weekenden.

    Mine forældre var på camping med hundene, og jeg skulle lige ned og sige hej. Jeg går en tur med begge hunde, og vi når ikke ret langt, før den første sætter sig og skider. Det er på en smal vej, og lige bag os kommer en bil med campingvogn, der skal til at køre ud. Så jeg prøver at skubbe hundene ind mod busken, hvilket er svært, fordi de vikler sig ind i hinandens snore, og så ser den ene en hund lidt længere nede ad vejen, så hun trækker - seriøst, det var et gedemarked uden lige! Der står selvfølgelig en masse omkring os og kigger, mens jeg forsøger at skubbe/trække hundene ind i siden, så bilen kan komme forbi - mens jeg prøver at undvige lorten i græsset.

    I forvirringen glemmer jeg alt om lorten, og går videre. Efter få meter skal hund nr. 2 skide. Så mig forsøge at holde to friske hunde i ro, mens jeg får en pose fri og samler lort op. Jeg opdager, at det er den sidste pose - og kommer nu i tanke om den anden lort. Og så ser jeg gudhjælpemig, at der er hul i posen! Men jeg kan jo ikke tage en ny, så jeg må bare få lorten op på bedste vis, og så gå hen og samle den anden lort op i samme pose.... stadig med to glade, ivrige hunde, der efterhånden ikke har mere tålmodighed tilbage.

    Heldigvis kommer min far gående, så han holder hundene mens jeg får smidt posen ud og vasket mine lorte-fingre.

    Og SÅ kunne vi gå tur! Turen endte i øvrigt med, at hundene var ved at trække mig på hovedet ned af en trappe, fordi de så to hunden længere fremme. Katastrofen blev heldigvis afhvervet, men hold nu kæft altså, for en tur smiley


  • #63   25. sep 2017 På job har vi 19 ismuler og ca. halvdelen er røde, men heldigvis har de hver deres aftegn eller anden højde og drøjde end de andre. Jeg kan sagtens forstå at kunderne der ikke kommer så ofte ikke kan kende forskel, men at jeg ikk selv kan er pinligt. Men vi har to - Fluga og Magnus.

    De er begge røde, med dejlig lang man og pandelok og er begge småbuttede. Står de ved siden af hinanden er de nemme at kende fra hinanden, men når man har en smule travlt kan det være svært uden at kigge dem mellem benene. Fluga er en hoppe og Magnus en vallak smiley

    Jeg havde redet Magnus en del uger efter hånden og så sent som dagen før. Men efter at have børste ham og skulle til at lukke gjorden på sadlen kunne jeg simpelthen ikk forstå at kan var blev så fed siden dagen før - så måtte jeg jo lige kigge ham mellem benene og konstatere at det var Fluga jeg havde fået fat i - Kunderne jeg skulle have med på ridetur synes det var nok så sjovt smiley


  • #64   25. sep 2017 Atlas lavede faktisk noget vældig pinligt forleden.
    På vej op til et grønt område, fik han færten er noget virkelig lækkert, og jeg kunne slet ikke få kontakt med ham. Jo tættere vi kommer på området, jo mere åndsvag bliver han i snoren. Han har 10 meter lang sporline på, som han løber ud for enden i, for at vende rundt og styrte tilbage til mig igen. Vi når op på området, hvor der bla. ligger et gammelt fort, som man kan gå rundt om. Atlas falder lidt til ro og snuser i en busk, så jeg tænker, at jeg da godt lige kan ligge snoren på jorden, imens jeg smider hans lort ud, men nej. Hunden sætter i fuld galop rundt om fortet, så jeg ikke kan se ham. Jeg styrter selvfølgelig efter, imens jeg brøler efter Atlas. På den anden side hopper og danser Atlas rundt om en lille sort hund, imens dens ejere forsøger ikke at blive alt for viklet ind i hans lange snor. Ej, hvor var jeg flov, heldigvis var det en hund, som Atlas har leget med et par gange før. Jeg undskylder mange gange, får hevet bæstet til mig, og spørger om deres hund er i løbetid. Det var den, så jeg fik da opklaret hans mærkelige adfærd, liderbuks smiley


  • #65   25. sep 2017 Amalie: Ahahahaha, herhjemme bliver Ozzy kaldt liderBUK, når han snuser og slikker 5 millioner gange , mens han klapre med tænderne smiley

  • #66   25. sep 2017 Der kommer nogen løbende, men en står som noget særligt...

    Da jeg var midt i 20'erne arbejde jeg på det danske konsulat i Manchester.

    Da pengene var små boede jeg i et shared house.

    En af pigerne (Trina] var lidt at en lækkermås, og det skete at hun havde en fyr med hjem.

    Jeg havde værelse lige op til hoveddøren, og sent om natten hører jeg Trina råbe og skrige, og jeg var ikke i tvivl om, at det var en fyr der ikke kunne lade hende være.

    Jeg vælter ud af sengen dødtræt, flår døren op, og trækker Trina, mens jeg med den anden hånd fyr skubber den anden person væk. Jeg kigger lige på at hun er ok, og vender mig og skriger gutten ind i hovedet.

    "Fuck off or i Will Hurt you (eller noget i den retning).

    Da jeg kigger på fyren, er det første der forvirrer min hjerne at jeg glor lige ind i brystkassen på et bjerg af et sort muskelbundt, som jeg på det tidspunkt har godt fat i trøjen på, mens mine øjne febrilsk prøver at overskue situationen.

    Denne enorme kyklop kigger ned på mig (bogstaveligt talt)og siger ganske venligt og roligt:

    "Seriously mate?"

    Jeg glemmer det aldrig, lige der så jeg mig selv krøllet sammen til en meget lille klump kød, med knuste knogler. Heldigvis gik han så bare lige så roligt.

    En krølle på historien er, at grunden til at Trina råbte og skreg var, at han ikke gad at knalde en så fuld tøs, men det skete nu senere, og han var simpelthen så behagelig og rolig en mand.

    Nå ja, han arbejde så også som bodyguard for et kendt engelsk firma for personlig beskyttelse. smiley

    Helt klart havde jeg da lige lagt ham ned med venstre hånd... smiley


Kommentér på:
Hvornår har i sidst dummet jer / gjort noget pinligt ?

Annonce