{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.915 visninger | Oprettet:

Kom lad os brokke os... {{forumTopicSubject}}

Jeg har oprettet denne tråd, da jeg føler et behov for at hælde galde ud. Jeg ved det ikke er klædeligt, jeg ved det ikke hjælper på noget, men jeg kan da umuligt være den eneste?

Jeg vil brokke mig over, hvor besværligt det er at være enlig forsørger, have to børn på dagpenge (laveste sats) selvom jeg har hele to uddannelser bag mig OG skulle tænke på julegaver lige om lidt.
Det er IKKE gaver og julehygge jeg har i tankerne lige nu.
Tvivler på juleglæden indfinder sig i år smiley

Brok løs - og I må meget gerne have endnu flere ting end mig at brokke jer over smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom lad os brokke os...
  • #1   17. okt 2017 Åhhh jeg vil gerne være med. Jeg er PISSEsur over, at min bil er skadet pga. en vanvittig billist - så skal den på værksted i fire dage i næste uge, og den lånebil jeg får imens, må jeg ikke putte hundene i... Altså.. hvad har de tænkt sig? Det går jo slet slet ikke smiley smiley

  • #2   17. okt 2017 smiley smiley smiley
    Sikke noget møg..eller godt gammeldags lort.
    Det forstår jeg godt, at du sur over. Hvad filan er det for en "service"? smiley


  • #3   17. okt 2017 Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte smiley
    Det er satme op af bakke herhjemme i øjeblikket.


  • #4   17. okt 2017 Jeg vil godt brokke mig over at jeg netop havde tænkt mig at lave en brokke tråd og en positiv tråd....

    Men så kan jeg da lave en positiv en smiley


  • #5   17. okt 2017 Lige den tråd jeg har brug for smiley

    Jeg VIL gerne brokke mig over naboen's fraflyttet søn klipper hæk med en benzindrevet hækkeklipper (læs: larmer MEGET) kl. 7.45, når jeg endelig har ferie for første gang i 2 år og gerne vil sove længe smiley Bevares jeg har da haft sommer"ferie", men disse er betalt med flex, dvs. dobbelt op på arbejde før og efter smiley

    Også vil jeg gerne brokke mig over de forkælede møgunger allerede er begyndt at skyde af i vores lille by, så nu har jeg en hund der hverken vil gå tur i om dagen eller aftenen smiley Det bliver fandme en lang vinter smiley

    Tak for mit brok smiley


  • #7   17. okt 2017 smiley
    Øv Indica, det er ikke nogen rar følelse..


  • #9   17. okt 2017 Min brok er meget "first World agtig" but please don't judge me. Jeg har virkelig lyst til sushi - men efter vi er flyttet er der 8 km til nærmeste sushi-sted og det er trods alt for dyrt med levering smiley

  • #12   17. okt 2017 #10 ...... enlig forsørger til 10 mindre børn ??? smiley ... hold da op + hunde ... katte og høns ... smiley ... og fuldtids-arbejde så ville jeg også have for lidt tid ... ...... smiley

    Nåååh .... jeg så ikke du havde rettet det til 2 børn .... ha ha ha ha


  • #13   17. okt 2017 Hmmm ... Jeg har ikke rigtigt noget at brokke mig over .... Det skulle da lige være , at det har været en Lorte-sommer .... men det er jo for sent at brokke sig over nu ...... Nu glæder jeg mig bare til Jul . smiley

  • #14   17. okt 2017 jeg tabte min glasvægt ned over min fod for 3 dage siden, har kun sådan en lille rød plet, men min fod gør FORBANEDE MEGA ondt og så ser den lidt underlig ud på toppen.. men ved ikke umildbart hvad der er galt... men av smiley hader min glasvægt, ud over at skade mit ego så skader den mig også fysisk nu, lorte ting smiley

  • #15   17. okt 2017 Bent har ødelagt den nye nissan smiley
    Bent og sønneke har ødelagt computeren på den lille lamborghini smiley
    Min hest er stadig syg smiley
    Og så er jeg snotforkølet, og hoster hele tiden, så nattesøvn er en by i rusland smiley

    Det var sådan set lige hvad jeg havde på ærmet at brokke mig over smiley


  • #20   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over, at både termet "op ad bakke" og "ned ad bakke" er negativt. Hvornår er det så nogensinde positivt at være på bakken?

    Fordi jeg vil jo mene, at det er noget nemmere at gå ned ad bakke. Til gengæld er det negativt når noget går nedad.

    I modsætning til dette er det meget sværere og hårdere at gå OP ad bakke. Dog er det som regel positivt, når noget går opad.
    Jeg synes ikke, der er noget logik over de termer.
    Kan jeg så bare få lov at komme af den bakke? Det virker lidt som om, at lige meget hvilken vej man går, så er det ligesom negativt smiley
    Her gider jeg ikke være... Næh, så vil jeg hellere fremad. Men hvordan gør man det på en bakke?


  • #22   17. okt 2017 Jeg vil brokke mig over min ryg gør pisse ondt... Min piskesmældsskade fucker virkelig med mig lige for tiden. Jeg er stresset og har ingen energi og årets vinterdepression har indfundet sig.
    Jeg er bagud med lektierne og jeg har bare lyst til at sove.

    Og så er min ex et creep.

    Men ellers er livet altså godt smiley


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #24   17. okt 2017 jeg er så træt at at der altid er rodet hjemme ved os - selvom st vi gør alt for at det skal være opryddet.. jeg hader rod!!!

    også vil jeg gerne brokke mig over st naboens killing, som er på daglig besøg i vores have, og som faktisk (utroligt nok) jan med alle vores dyr - vokser al for hurtigt.. den er slet ikke så bedårene som den var for 3 uger siden smiley


  • #25   17. okt 2017 kan man brokke sig over man har en urealistisk lyst til at få en hund mere? smiley
    falder konstant over annoncer med stakkels omplacerings hunde som trues med aflivning fordi familierne ikke længere magter dem... nogle ville endda bytte deres hund med en kanin...

    vil bare gerne have dem alle sammen!!! vi har plads og kærlighed nok smiley <3

    men min kæreste siger jeg er gået fra forstanden og jeg ender med at blive en tosset hunde-dame og jeg kan jo godt se hvad han mener men mit hjerte bløder for de basser!!!

    jeg åbner min egen hunde organisation hvor jeg kan tage alle uønskede hunde ind og viderformidle dem til dejlige hjem! smiley en skønne dag..!

    indtil da er jeg bare utilfreds! smiley


  • #26   17. okt 2017 Vil i øvrigt også gerne brokke mig over at jeg er øm i kroppen, særligt omkring ribbenene, uden jeg ved hvorfor. Vågnede op sådan

  • #29   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over vores senile, 80 år gamle og skinddøde nabo, som starter sin forpulede rundsav hver morgen klokke 06.45.
    Aner ikke hvad fanden han saver og hvorfor, men den køre gerne hele dagen!!!


  • #30   17. okt 2017 Og så vil jeg også gerne brokke mig over, at det ikke er gratis at have hund.

    Jeg har fået tilbudt en rigtig fin hvalp, helt gratis... Men har jeg råd til en hund mere? NEJ! øv øv øv...


  • #32   17. okt 2017 krølle - ja hvorfor er det ikke gratis at have hund, hvad dælen er det også for noget!! smiley verden er bare mega uretfærdig!

  • #33   17. okt 2017 Jeg syntes det er helt vildt uretfærdigt!!! Tænk at man skal være fornuftig og sige nej tak!

    Penge burde vokse på træerne smiley


  • #34   17. okt 2017 ja det er forfærdeligt at skulle være fornuftig! smiley

    altså TEKNISKSET! så gør de vel, dog burde vi have vores egen penge presser/trykker maskine! smiley


  • #35   17. okt 2017 Må man også brokke sig over Hg'ere der skal være så præcise? Hahaha smiley undskyld smiley

  • #37   17. okt 2017 hahahahahaha smiley
    vil altså også lige brokke mig over de her klamme andehalse jeg fodre med, fik ligge kigget på en... den er da ulækker smiley forstår godt Mogens stinker ud af munden når han har spist en smiley


  • #39   17. okt 2017 Isabelle har du prøvet at ringe ind til dem? det lyder ikke normalt ? smiley

  • #40   17. okt 2017 Jeg er langsomt ved at løbe tør foe penge, fordi jeg ingen penge har fået siden maj, og det er dælme træls!
    Får endelig min forsinkede løn i december, så fingers crossed for at jeg ikke pludselig mangler. gys...

    Er også mega træt af at være syg, øv bøv!


  • #42   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over, at der oprettes en tråd til brok.
    Anyway, det må så være mit bidrag smiley


  • #43   17. okt 2017 smiley smiley
    Hold da op, hvor ER jeg glad for jeg ikke er alene i verden med mit brok.. smiley

    Når det så er sagt, så forstår jeg udmærket, hvorfor I andre også er fyldt op af diverse problemer, som ikke umiddelbart kan løses i løbet af 5 min (undtagen Sørens, men hans gælder ikke) smiley

    Håber I alle får det bedre - med internet, ryg, fod (fordømte glasvægt), stress over eksamen og arbejdsbyrde + økonomi.
    Manglende hundehvalpe kender jeg alt til, men det må jeg drømme om..

    Lige nu søger jeg job som en gal, og jeg har snart skrevet ansøgning nr. 100 siden august...Men intet arbejde endnu.. smiley


  • #45   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over at min støvsuger ikke har støvsuget mens jeg var på job smiley måske man burde sende en reklamation til AEG?

    Stillede den frem før arbejdet, i håb om at den ville inspirere mig til at støvsuge efter arbejdet. Pt har den kun inspireret mig til, lydløst, at snige mig forbi den og ind i sofaen smiley


    profilbillede
  • #46   17. okt 2017 Manden siger lidt tilfældigt "Jeg ved ikke helt om jeg har råd til benzin når i skal i Fjord og Bælt" da han sætter mig af hjemme hos mig selv smiley

    Det er altså i overmorgen mig og datteren skal det..

    Så nu sidder jeg og forsøger at finde andre løsninger, har ikke råd til at betale 146 kr i tog og bus hver vej, har i forvejen kun lige og lige kunne skrabe sammen til indgangen smiley


  • #47   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over, at min mors toksoplasmose i øjet igen er i udbrud. Der plejer at gå 7-8 år imellem, men det er kun 1 år siden sidst. Medicinen giver hende et hav af bivirkninger, og hun får endnu flere blinde pletter for hver gang det er i udbrud. Men hellere bivirkninger, end det medicin hun fik første gang, som var ved at slå hende ihjel!

    Så vil jeg også gernne brokke mig over min fibromyalgi, den går total bananas pt, så føler mig som en 80 årig der er kørt over af en damptromle, og har ingen energi what so ever. Håber dælme snart det vender!

    Aaaah det var rart at få lukket ud, så kan jeg igen forkusere på alt det positive i livet smiley


  • #49   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg ikke har noget at kunne bidrage denne her tråd med smiley

  • #50   17. okt 2017 gad vide om det er årstid for fibromyalgi i udbrud .. har ondt all over, influenza krop døgnet rundt, sover af H til er så træt, er stresset, mit stofskifte skaber sig også så jeg sitrer indeni ... har derudover fået en tennisalbue, og inflammation ved det ene knæ ... min tinnitus går amok ...

    og så, nok grundet alt det andet, havde jeg slet ikke tålmodighed til at andre bilister ikke kunne finde ud af at holde til højre hverken på vej på job, eller hjem derfra ....

    og så har vi nu levet i kaos efter en vandskade i 2½ måned, det bliver man ikke mindre træt af ....

    så ja føler minus overskud på alle parametre lige nu ... samtidig ved jeg jo at andre har det meget værre og meget større problemer ....


  • #52   17. okt 2017 Hanne: Det er fordi temperaturen er faldet, jeg syntes ikke jeg plejer at mærke forværring, men jeg har også kun haft diagnosen siden i foråret ( har haft ondt flere år). Men ved at mange får det værre om vinteren, og bedre om sommeren. Jeg ved dog at når jeg f.eks er på besøg hos svigerfamilien på Lanzarote, så har jeg slet ikke så ondt, og kan f.eks gå meget længere.

    Men syntes dælme det er slemt lige pt.


  • #53   17. okt 2017 har haft diagnosen i 12-13 år, der har altid været perioder der var værre end andre, men først de sidste 3-4 år synes jeg jeg oplever deciderede attacks (kalder jeg dem) .... men klart bedre om sommeren når vi er sydpå

  • #54   17. okt 2017 Jer med fibromyalgi får I også tjekket jeres stofskifte? Jeg lider selv af lavt stofskifte og kender flere der havde diagnosen fibromyalgi hvor det faktisk viste sig at være stofskiftet den var gal med.

  • #55   17. okt 2017 @ Lotte ... ja jeg er også diagnosticeret med lavt stofskifte, og har da tanken om det mere er det end fibro .... kan ikke rigtig huske hvilken jeg fik først da jeg fik 4 diagnoser indenfor 6 år .... men er helt sikker på at de to ting griber ind i hinanden...da lige BROKKE os over endokrinologerne i DK der hellere vil tækkes sundhedsstyrelsen der er i lommen på medicinalindustrien, end de har fokus på at hjælpe den enkelte patient...

  • #56   17. okt 2017 Jeg vil da også være med her smiley

    Egentlig går det hele meget godt, men nøj hvor er jeg top træt af en enkelt kollega på jobbet...

    Han er SÅ ustabil! Og når han endelig dukker op, så er hans skide telefon og alle rygepauserne langt mere vigtige end arbejdet. Og så er det mig, der må tage hele slæbet, og stå skoleret for chefen når målene ikke nåes til deadline...

    Men nu kan det f..... være nok med at dække hans røv ind, så nu bliver chefen pænt informeret og så må han stramme an eller ryge ud...

    Puha, det lettede smiley

    Nåh ja, og så irriterer Ulvars hormoner mig lidt. Men det skyldes udelukkende, at vi har en løbetidstæve på træningsholdet, og hende kan han simpelthen ikke abstrahere fra, medmindre vi er udenfor høreafstand af hele holdet incl. trænere smiley

    Den eneste øvelse han kunne sidste træningstime var indkald. Men det kunne han så også til perfektion, forbi tæven og det hele, uden at kigge til hendes side. Så jeg trøster mig med, at det da altid var noget smiley smiley


  • #57   17. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg har ondt i røven. Og ja jeg HAR ondt i røven. Jeg tog til min nye læge, og noget af det første hun bemærker på mine blodprøver er en alvorlig mangel på B12 vitaminer. Og hvor skulle hun absolut stikke mig? Jep i røven. TAK siger jeg bare. Den sidder jeg ligesom på 24/7.

    Nå derudover er mit helbred noget hø pt. Jeg ved ikke, hvor jeg skal starte eller slutte.

    Nu håber jeg, at en ny læge = nye øjne og nye initiativer. I hvert fald skal jeg have taget blodprøve og op til hende om en ugen igen. Jep, jeg skal stikkes en gang til. smiley

    Nå ja, og så er jeg træt af, at da jeg valgte læge, stod der, at der var handicapvenlig adgang. Bah.... min kørestol kan ikke køre derind. Så det er så som så med det handicapvenlige.


  • #58   17. okt 2017 Og hvor skulle hun absolut stikke mig? Jep i røven. TAK siger jeg bare. Den sidder jeg ligesom på 24/7.

    TIHI. Undskyld, men det er altså lidt komisk! smiley


    Nu er jeg generelt en negativ person, så jeg har da noget at smide af:
    Jeg vil meget gerne have lov til at brokke mig over at der på torsdag er gået 3 uger siden min MR scanning, og min læge stadig ikke har givet mig en tid til samtale. Min stakkels e-boks den er ved at blive slidt op af alle de gange jeg går derind! smiley

    Og så vil jeg gerne brokke mig over at jeg er bange for at ringe til min sadelmager! Jeg har i over et år nu redet på min hoppe uden sadel, alene fordi at jeg er pivset og er bange for at sadelmageren skal spise mig! Altså min hoppe synes at det er meget hyggeligt at ride uden sadel, men vi får sgu ikke rigtig noget seriøst lavet o.o

    Og så vil jeg gerne sende et ondt ord til de 3 afleveringer der ligger og venter.. som skulle være afleveret i sidste uge, men som min depression helt bestemt mener at jeg ikke skal lave.......

    Og så vil jeg gerne brokke mig over at jeg skal være fornuftig og spare mine penge op til lejlighed osv, når jeg egentlig bare gerne vil købe en hund. Får ligepludselig 700 kr mere i måneden, men købe hund mig må ikke! smiley


  • #59   17. okt 2017 Hope, det ER sku da også komisk, men hvad skal jeg ellers lave end at sidde på min flade 24/7? smiley smiley

  • #60   17. okt 2017 Mit stofskifte fejler ikke noget, har været igennem hele pakken, også dem de ellers ikke så gerne vil tjekke smiley

    Min læge begyndte pludselig for en månedstid siden at mistænke lupus oveni fibroen, alle blodprøver der kan indikere at det kan være lupus var heldigvis i fineste orden.

    Nu venter jeg så på en scanning for at tjekke bla. min blære, jeg satser på det igen bare er fibroen der giver mig de gener jeg nu engang har smiley


  • #61   18. okt 2017 Jeg havde ikke rigtig noget at brokke mig over tidligere, det har jeg nu!

    Her til aften er mine hunde for 3! gang blevet "overfaldet" af den samme lille p*s hund fordi ejeren er møg uansvarlig og ligeglad &gt;:(

    Jeg har trænet i flere måneder med mine for at lære dem ikke at blive hysteriske når de ser andre hunde når vi går tur, og gang på gang på gang når jeg endelig kan se en udvikling i træningen render vi ind i en eller anden uansvarlig hundeejer med et kræ (ikke kun ham fra i aften), der ødelægger det jeg har opnået, og jeg kan igen starte forfra &gt;:(

    SUK hvor er det frustrerende!

    I starten tog jeg det okay pænt, "det er jo hvad der kan ske" tænkte jeg. Men nu, hvor det er sket så mange gange bliver jeg faktisk bare møg hamrende gal smiley


  • #62   18. okt 2017 Tak fordi I giver mental opbakning i form af brok.
    Synes sgu jeg er lidt sølle, selvom jeg startede så godt ud efter endt uddannelse.
    Måske det har noget at gøre med alt det jobsøgning? Det føles nedbrydende at sende 100-vis af ansøgninger, men modtage afslag på afslag som respons. smiley
    Et lille lyspunkt er dog, at jeg har vundet 2 biobilletter med hele molevitten i Klasselotteriets FB konkurrence.. Jeg har ikke råd til en biotur selv, så dette falder på et tørt sted.

    Nå ja, og så er hundeudstilling en by i Rusland, når man er på dp...
    I det mindste kan jeg glæde mig over, at Sky nåede at blive tysk Champion i år OG vi nåede forbi Polen og få et reserve CACIB, lige før jeg var færdiguddannet.

    Jeg kan bare ikke hive nogen forventnings glæde eller entusiasme frem ang. udsigten til at skulle købe julegaver og alt det andet gejl.
    Må man aflyse julen, selvom man har 2 børn? smiley


  • #64   18. okt 2017 smiley
    Kenzie...sikke noget luksus brok smiley smiley
    Jeg vil gerne byde over og brokke mig over, at jeg har en hanhund og en tæve, som jeg gerne vil have kuld med, men ingen løbetid.. smiley


  • #65   18. okt 2017 DKK engelsk cocker: Jeg gik selv i dagpengesystemet i halvandet år efter endt uddannelse - så jeg føler virkelig med dig! Overskuddet kan være på et meget lille sted

  • #66   18. okt 2017 Ang løse hunde. Køb hjortetakolie, lav en blanding af vand og dette, fyld på vandpistol, skyd den løse hund godt og grundigt med det smiley

  • #67   19. okt 2017 jeg vil gerne brokke mig over folk tager tæver der er højløbske med hjem til mig....!
    de er selvfølgelig gået igen, men forstår Uffe det? tjaaa naarj
    han går nu rundt og piver mens han leder... har han gjort siden kl 8 i morges... vi har været ude på en lille tur, søgt godbidder, brugt aktiveringsbræt, prøvet at nusse ham i bero..
    men han genoptager piven og leden når han er færdig med sin anden aktivitet... stakkels Uffe..
    Mogens virker også helt bekymret han går og kysser ham, han reagere jo selvfølgelig ikke fordi han er neutraliseret! D:
    jeg ville da aldrig tage en løbsk tæve med hjem til mine venner med intakte hanner?!?! smiley


  • #68   19. okt 2017 Jeg vil satme gerne brokke mig over at lægerne ikke vil gøre noget ved min fod.. Som jeg har haft ondt i siden 2014.. smiley Og den éne læge der gerne ville, og som også er ham der har opereret mig de andre gange, han er åbenbart gået på pension, siden vi var oppe ved ham i sidste måned. Det får alting til at føles håbløst, når lægerne ikke vil gøre noget, selvom at jeg ikke kan lave noget i mere end 10 minutter, og også kan komme ud for at jeg ikke kan køre bil pga smerterne. øv altså.

    Nanamusen, ja okay! Det er sgu ikke lige det smarteste træk må jeg sige! smiley


  • #69   19. okt 2017 smiley smiley
    Nanamusen, de venner havde jeg bedt om at beholde hunden i bil eller lade blive hjemme. Hunde får ikke lov til at komme hér med mindre de er kendt OG ikke i løb.



  • #70   19. okt 2017 de er kendt, ejer troede åbenbart ikke Uffe ville reagere... "han er jo kun 1 år"

    han har fortsat hele dagen med små sove, lege, gå og andre aktivitets pauser..
    men så snart det er over er han i selvsving igen...
    de gik hurtigt da Uffe pludseligt hoppede på ryggen af tæven og jeg sagde "undskyld mig er hun i løbetid?"
    har virkelig ondt af Uffe for han er jo bare mand og sådan en højløbsk tæve der lige har været rundt og sætte dufte er da svær at modstå...
    dog er han manisk han er jo som besat smiley
    må indrømme jeg er lidt lost for hvordan jeg får ham til at stoppe D:


    vil lige sige det lyder da helt forfærdeligt med den fod? smiley kan du ikke se en ny læge? for det lyder da for åndsvagt de ikke vil gøre noget når nu det er et kæmpe problem?? smiley


  • #71   19. okt 2017 Stakkels Uffe smiley Det er noget rod!

    Det er noget lort. Vi har ringet derop, og de tager en snak med den læge som har skrevet notatet til mig... Der må kunne gøres noget, for jeg er efterladt i et hul, så det skal nok ende med at min depression den slår mig ned igen pga det smiley

    For kernen i problemet er: Min reumatolog kan ikke smertedække mig. --> Jeg bliver henvist til ortopædkirurgerne. --> Ortopædkirurgerne vil ikke gøre noget --> Henviser til at det er min reumatolog der skal smertedække mig,.. Hvilket han har prøvet i et halvt år, og intet hjælper. smiley

    Jeg har spurgt min mor om vi ikke bare kan købe en ny fod, men hun mener ikke lige at det er noget de har på lager, pff!


  • #72   19. okt 2017 Hope du må altså endeligt skrive en PB hvis du får brug for lidt opbakning eller bare en at snakke med! smiley
    det lyder virkelig modbydeligt smiley hvad fejler foden?? smiley


  • #73   19. okt 2017 @ Hope ... nu skriver du ikke noget om hvor smerterne sidder, og om de er kommet af sig selv, eller efter en skade .... men nogle smerter, også i fødderne er akupunktører gode til at få has på...

  • #74   19. okt 2017 Nana hvor er du sød! det vil jeg huske smiley

    Jamen jeg har gigt, i alt undtagen ryggen. smiley Børneleddegigt og så har jeg også fået slidgigt i mine ankler. Begge mine ankler er stivgjorte. Gigten har ædt min brusk i mine ankler - der er intet tilbage. Mine ankler fungerede sådan set fint, til at jeg vrikkede rundt på den venstre i 2014/start 2015. Siden har jeg haft uforklarligt ondt.. smiley
    Der blev lavet ultralydsscanninger og røntgenbilleder og alt muligt, men intet kunne sige hvad smerterne kom af. Skruerne sad som de skulle.
    Min operationslæge fjernede skruerne for måske de havde rykket sig en milimeter el. noget som ikke kunne ses på scanningerne. Det hjalp i små to måneder, så begyndte smerterne igen.
    Siden da er min tid for at kunne være aktiv faldet mere og mere. For et år siden kunne jeg nok lave noget i en time. For et halv år siden, en halv time. Dags dato kan jeg lave noget i små 10-15 minutter, før at det går galt. Jeg halter sindssygt hvis jeg overbruger den, og min ankel hæver op, og eg kan ikke gå normalt i et par dage efter.
    I år har jeg også fået taget røntgenbilleder og mr-scanning. Og de viser intet.. Overhovedet.. smiley

    Min reumatolog har garanteret mig at det IKKE er gigten. Men at det med stor sansynlighed er en skade som gigten har givet.. Han har i laang lang lang tid forsøgt at smertedække mig, og der er intet der tager det. Han har faktisk givet lidt op på at smertedække det. Derfor sendte han mig til ortopædkirurgerne. Som nu siger at det er min reumatolog der skal smertedække mig. smiley


  • #77   20. okt 2017 Møgkatte, nu har de igen prøvet på at brænde huset ned. smiley

  • #79   23. okt 2017 Nøj en dyr fotograf. Huskede du at smile? smiley

  • #80   23. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over dem, der kører så hurtigt, at de får taget billeder. smiley

  • #81   23. okt 2017 Jeg vil gerne brokke mig over at Easys hjørnemælketænder ikke er faldet ud endnu, og det stresser mig at de måske skal hives ud smiley

  • #84   23. okt 2017 Ej øv da smiley

    Minder mig om en historie. Ægtepar købte ny bil og de ( konen) blev enige om at det var NUL rygning i bilen. Og manden sagde da også nej jeg har ikke røget i bilen, når hun spurgte ...det gik lige til den dag der kom et billede med posten. Af manden med en smøg i munden smiley


  • #85   23. okt 2017 Åh Isabelle, tak for dine tanker smiley men jeg skal nok klare mig. Jeg har aldrig haft et liv uden smerter, da jeg fik gigt som 2 årig, så jeg kæmper videre smiley

    Kan idag fortælle at vores brok til hospitalet nyttede sig noget - jeg er blevet indkaldt til en ny undersøgelse den 16 November!

    Jeanette, hvis du SÅ gerne ville have portræt billeder tror jeg altså godt at jeg kunne gøre det for under 1500 kr smiley


  • #86   23. okt 2017 smiley 1500 kr for et portrætbillede UDEN hund... Sikke en åger pris smiley

    Især pga det var uden hund smiley


  • #90   23. okt 2017 Jeg vil godt brokke mig over at jeg absolut ingen koncentration har til noget som helst. Går bare ligesom og venter på at baby gider melde sin ankomst, og i den forbindelse vil jeg gerne brokke mig over at man skal igennem mega smerter for at føde sit barn... Gid man var mand !!!

    Jeg vil brokke mig over at Uni i Sønderborg har fucket min kærestes uddannelse op, så den nu tager 1 år længere smiley og det har påvirket ham skidt smiley

    Jeg vil brokke mig over at livet er så pisseuretfærdigt at vi skulle bisætte min fantastiske farmor i tirsdags, og jeg savner hende og har ondt i sjælen. Kræft er en løfte sygdom, som burde få kræft selv og dø! 2 måneder tog det, fra det blev konstateret til hun sov ind og den eneste lindring er at hun ikke led.
    - Præsten nævnte i talen om hende, at hun havde glædet sig til at se/møde sit oldebarn, og spillede derefter Lis Sørensens verdenen er i farver. Der døde jeg lidt indeni smiley Det var smukt men så tragisk.

    I den anledning vil jeg brokke mig over jul kommer hver år... Jul er ikke det samme uden min farmor smiley

    Øv med øv på! 3 begravelser på 1 år. Jeg kan ikke mere sørgeligt nu.


Kommentér på:
Kom lad os brokke os...

Annonce