{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Hvad får jer... {{forumTopicSubject}}

... til at vælge hvem i stemmer på i udfordringer?
Det syndes jeg kunne være sjovt at hører ;o)

Her er der en hudløs liste over hvad der får mig til at vælge:

1. Hvis der står "Stem på min hund!" vælger jeg altid den anden hund.
2. Hvis det første billed er sløret/trist/kedeligt vælger jeg altid den anden.
3. Hvis den ene hund er en Sealyham terrier, Boxer eller Malamute vælger jeg altid dem.
4. Hvis hunden er med i ALLE stemmerunder med 25 udfordringer hver gang, skal det andet billed være meget dårligt for at jeg ikke vælger det.
5. Hvis personen der ejer hunden betyder noget særligt for mig, vælger jeg altid den persons hunde.
6. Hvis man kan se at personen har gjort noget ud af sin profil (bl.a v.h.a. Photofiltre eller andre programmer) stemmer jeg for det meste på den persons hund.
7. Hvis den ene har fået taget prof. billeder og den anden har billeder der er næsten ligeså gode, vælger jeg ofte den anden.
8. Hvis der næsten ingen billeder er, eller hvis det første billed er fra da hunden var hvalp, vælger jeg altid den anden hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad får jer...
  • #1   26. dec 2006 Penelope: Sådan har jeg det også rigtig tit. Især når det ikke går særlig godt i udfordringerne ;o) Men det er vel en eller anden form eller grad af ludomani.. hehe..

  • #2   26. dec 2006 Hvis der er hvalpe der er med, kigger jeg altid lige efter hvor gammel den er, for mig synes jeg det er vigtigt billederne er nogenlunde up to date.
    Derudover stemmer jeg efter førstehåndsindtryk, jeg kigger ikke alle billeder igennem, men tjekker lige der er mere end to, og at der i teksten står mere end, min hund er sød ;o)

    Derudover kan jeg godt lide at man ser hundens hoved og øjne tydeligt, ved ikke hvorfor, sårn er det bare *S*

    Synes også det er rart at hundens billeder ikke ligefrem er taget med et webcam, men hvis den ene hunds billede er taget af en professionel kigger jeg da lige efter om den anden hunds motiv er lige så flot og charmerende som den andens, for man kan jo ikke forvente samme skarphed ;o)



  • #3   26. dec 2006 den vovse jeg kan li.....stemmer med hjertet

  • #4   26. dec 2006 Anika: Ja sådan kan man jo også gøre... ;o) Jeg synes bare tit det er svært at udfra udseenet

  • #5   26. dec 2006 Jeg stemmer på den hund jeg synes om.
    Og til Penelope, kan jeg kun sige, jeg behøver heller ikke at få bekræftet om min hund er smuk eller ej, vi elsker alle vores hunde og så er stemmerunderne da også kun for sjov, så jeg tager det ikke ilde op hvos nogen synesbedre om en anden hund.


  • #6   26. dec 2006 Ja jeg har så mine favorithunde og så kan den anden hund være nok så sød dejlig og vidunderlig...

    / Trine


Kommentér på:
Hvad får jer...

Annonce