{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det {{forumTopicSubject}}

hovedsaglig de massive "modehunde" som i 85% af tilfældene bliver sat til salg herinde ?

Kan de ikke klare hundene - men de er jo kun mellem 5-12 mdr. ??

Er folk så lamme at de ikke læser om racen inden de investerer ?

Hvad så når de køber bil ?
Hvis det er det samme, så vil jeg gerne lige henvises til dét sted...for så må der jo være rigtig mange næsten helt nye biler til salg for næsten ingen penge....

Det fatter jeg ikke ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det
  • #1   12. jan 2007 tit bliver folk bare overrasket over hvor hårdt det er at have en så aktiv hund! men det er jo ogs fodi de ikk har læst på lektien!

  • #3   12. jan 2007 det er sku sørgeligt.. synes egentlig at det er ligeså slemt at hundene så sælges videre for 500kr.. For så sidder Brian på nørrebro og tænker; fedt, billigt legettøj!

  • #4   12. jan 2007 Jeg må indrømme jeg synes Shanti er fantastisk dejlig! - Det var hun også da hun var 12 uger gammel, men kan faktisk bedre li hende nu end jeg kunne da hun var helt lille! Det er først nu hun viser mere og mere af sin personlighed og jeg synes det er spændende og dejligt at følge med i! smiley Stakkels mennesker der anskaffer sig hund og går af med dem igen - de når jo aldrig at opleve den glæde! (udover det synes jeg de er nogle fjolser! Folk burde da kunne tænke langt nok til at sætte sig ind i hvordan man passer et levende væsen!)

  • #5   12. jan 2007 Jeg syntes at de gamle hunde er de dejligste, jeg glæder mig til Amigo bliver en gammel dreng med gråt skæg.

    Det er desværre bare så sjældent man ser en gammel Amstaff, de fleste bliver aflivet lang tid før, men det er så dejligt når man ser dem.


  • #6   12. jan 2007 ""Er folk så lamme at de ikke læser om racen inden de investerer ""
    Ja.


Kommentér på:
Hvorfor er det

Annonce