{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

LEDMANIPULATION Holte 24/11 {{forumTopicSubject}}

LEDMANIPULATION - INVITATION

Kære alle interesserede

Lone Fabricius Jørgensen, massør, adfærdsbehandler, træner og udfører af ledmanipulation, vil fortælle, hvordan man kan lære at holde øje med hundens bevægeapparat.

Mange hunde går rundt med trykkede ribben, forskubbede nakkehvirvler, skævt hofteparti osv., så efter foredraget kan vi lære at holde øje med disse skavanker, så hunden undgår at få kroniske skader eller ændrer adfærd på grund af smerter.

Hurtig iagttagelse giver hurtig hjælp til hunden. Ofte ses der hurtigt en ændring på hunden, når Lone har rettet den, specielt hvis det er mindre skævheder, der kan manipuleres med.

Hundene kan ikke fortælle os, hvorfor de ikke altid er på mærkerne, men Lone kan ofte finde forklaringen ved at studere hundens gang og bevægelighed, og derefter manipulere evt. skævheder på plads.

Selve foredraget varer 1 time og derefter er der "demohunde" (trænernes hunde) der kan mærkes på før og efter Lone retter dem. Derefter tages hundene ind en ad gangen og man kan så herefter forlade arrangementet hvis man ikke har behov for at se de andre tilmeldte blive rettet.

Praktiske data;

Tid; Onsdag den 24. november 2010 kl. 18:30 til kl. 22:00

Sted; Mariehøj Centret, lokale 4, blå indgang, Øverødvej 246 B, 2840 Holte

Tilmelding på mail til: asko4@yahoo.dk

Pris 50,- kr. pr. person (inklusiv kaffe og småkager). Betaling sker til kassereren på selve aftenen.

Hvis der er behov eller bare lyst til at få checket sin hund, kan Lone behandle 10 hunde sådan en aften.

Hundene bliver løbende hentet ind fra bilerne, så der kun er én hund i behandling af gangen, mens vi andre kigger på, og dermed lærer at studere bevægeapparatet på hunden.

Selve behandlingen koster 500,- kr. pr. snude, og beløbet gives direkte til Lone efter behandlingen. Såfremt Lone ikke finder noget på hunden, der skal rettes, er behandlingen gratis.

Vel mødt til alle interesserede.

Bestyrelsen fra
www.softagilityklubben.dk



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LEDMANIPULATION Holte 24/11
  • #1   6. okt 2010 uhhh lyder spændende

  • #2   6. okt 2010 foredraget lyder spændende , men turde aldrig lade én røre mine dyr uden de er uddannet dyrlæge og kiropraktor


  • #3   7. okt 2010 Hundesind;Jamen det ER meget spændende at høre om det her.. for det kan hjælpe hundene rigtig meget!
    Sofia; Og jeg ville aldrig lade en dyrlæge rette min hund da de faktisk i langt de fleste tilfælde kun har et weekend kursus om emnet fra tyskland.. DET er slet ikke nok til at jeg har tillid til de ved hvad de laver.. og mange dyrlæger henviser faktisk selv til en hundekiropraktor fordi de ikke selv har ekspertisen!!

    Og der er så uddannede hundekiropraktorer i dk der har taget deres uddannelse i USA.. og har praktiseret dette igennem mange år her i dk.. så jeg går efter erfaringen og ekspertisen på området.. ligesom jeg også vælger dyrlæger med specialviden på et bestemt område hvis jeg har brug for det;-)

    Jeg går heller ikke til lægen hvis jeg har tandpine.. så går jeg til en der har uddannet sig tandlæge;-)

    Men i stedet for at rejse en kritik så kunne man jo undersøge tingene og deltage FØR man afviser.. det kunne jo være at man faktisk fik viden man kunne bruge i stedet for helt at afvise..;-) Det går så kun ud over ens hund hvis man ikke selv er åben for at lære mere om et emne..


  • #4   3. nov 2010 Øj manner Lone er så dygtig, skal højst sandsynligt til ungarn i de dage, ellers havde vi helt sikkert været på :o)

    Lone's ene behandling på min tæve Chili gav ubeskrivlige resultater - Hun gik pludselig meget meget rent, og lod sig gerne berøre bagtil ( som hun ikke havde gjort tidlgiere ) Chili er udstillingshund med stort U - At se en hund der bare står og står når dommeren piller, rodder og raver ved bagdelen. var en fornøjelse. vi vil med jævne mellemrum besøge Lone. Coco skal da også en tur forbi inden hun skal parres her i December - Man skulle jo nødigt have noget der sad forkert, når de skal sådan en gang strabaser igennem :o)


Kommentér på:
LEDMANIPULATION Holte 24/11

Annonce