{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Foredrag mm {{forumTopicSubject}}


Mød manden, der om nogen har været indbegrebet af den danske hundefoderbranche. CHRISTIAN DEGNER-ELSNER har stået bag over en halv milliard gode måltider til danskernes hunde igennem de sidste 14 år. Først som stifter af firmaet Olivers, som han solgte til en kapitalfond efter 12 år, og nu med virksomheden Essential Foods ( www.essentialfoods.dk) med helt nye visioner for hvordan hundens ernæring skal sammensættes.

Tidspunkt: Tirsdag d. 9. april klokken 19:00 til ca. 21:00
Sted: Slagelse HundeCenter, Slagelse Landevej 116, 4241, Vemmelev ( www.mypets.dk)
Billetpris: Kr. 75,- pr. person inkl. smagsprøver på Essential foderet

Tilmeld dig foredraget her i webshoppen, eller kontakt Hundens Tarv på info@hundenstarv.dk

Mere om Christian Degner og foredraget:

Fra garage til 50 millioner årligt salg af hundefoder.

Den næste sensation - ESSENTIALS FOODS

BOF princippet – hvorfor skal jeg vide hvad det er? Præsentation af måltiderne – hør tankerne og erfaringerne fra stifteren selv. Hvilke tanker har Christian lagt i Essential foderet i forhold til f.eks. allergier, HD og andre sygdomme.

Tidens hundefoder

Skal en labrador have labrador mad og en schæfer noget helt andet mad? Hænger pris og kvalitet sammen? Er det billige foder lige så godt som det dyrere, som de siger i TV? Få Christians bud på de nye trends og tendenser.

Derfor risikerer du at blive snydt!

Vi kigger på indholdsfortegnelser på populære mærker. Lær at læse og forstå deklarationen på dit foder.

Q&A

Tid til debat og spørgsmål.
Spørg Christian om hans vurdering/mening de foder udfordringer du har med din hunde og evt. det foder I benytter.

Køb billetter her : (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foredrag mm
  • #2   28. mar 2013 Hold dog op..

    Vi alle er vel mere eller mindre her inde for at blive lidt klogere på hundene!!!

    Og jeg synes nu at med alle de tråde om foder, så kunne det da være oplagt for nogle at tage til sådan et foredrag.

    Bare min mening..


  • #4   28. mar 2013 Sig mig engang, hvad er det for en bemærkning.
    Hvorfor må man ikke ligge foredrag om foder ind her ?


  • #5   28. mar 2013 Hvis dette ikke er et arrangementer hvor skal det så ligge ?


  • #6   28. mar 2013 Man må godt ligge ind omkring foredrag, men der må ikke linkes eller skrives pris...

    Desuden ville jeg under ingen omstændigheder betale for at høre på det opblæste nissehat...


  • #7   28. mar 2013 Den mening skal du da ha lov til at ha om manden, men jeg kan ikke bruge det til noget hvad du vil og ikke vil eller tænker om andre mennesker.

    heldigvis er der mange andre der syntes han laver god foder og gør noget for dyrevelfærd mm.




  • #8   28. mar 2013 Jeg syntes det er dejligt det bliver lagt ind, vi har selv lige været til fordrag med julian Brossé, og det var en som havde lagt det ind som dig.
    Håber flere vil gøre det


  • #11   31. mar 2013 Han vil selvfølgelig snakke om sit eget foder han er kommet med, det er da klart, men jeg er sikker på han ikke snakker dårligt om andre.
    Han har jo netop taget kampen op med godt foder til vores dyr igen, efter at Olivers blev alt for dårlig kvalitet efter han solgte det.
    Det kan da kun være dejligt for os hunde ejere som gerne vil have godt kvalitets foder til vores hunde.

    Isabelle : Foderet alene gør jo ikke alt. Det er j det samme som med mennesker der skal tabe sig, man skal selv være aktiv og overholde foreskrifterne. Ellers er der jo ingen resultater. Det er jo kun en hjælp til at tabe sig, ikke et mirakkel foder, der automatisk får nogen til at tabe sig.


  • #12   31. mar 2013 Rigtig mange var jo super glade for Olivers da Christian havde det, så noget rigtigt må han jo gøre i brancen, ellers var Olivers nok ikke blevet så stort og anerkendt så hurtigt.


Kommentér på:
Foredrag mm

Annonce