{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvede kædehalsbånd - hvor?
  • #1   1. mar Så dem engang for mange år siden på en udstilling i en tysk bod.
    Tror du skal kigge på USA hjemmesider, de har alt sådan noget mærkværdig.


  • #2   1. mar Jeg er nemlig HELT sikker på at jeg også har set dem i en af de tyske eller østeuropæiske boder til de større stævner.

  • #3   1. mar Jeg mener ikke, at de var særlig holdbar, for de var lavet af sådan noget alu noget.

    Jeg skal spørge min veninde i Hamborg om hun gider se efter dem


  • #4   2. mar Flere tyske sider har dem. Bl.a denne:
    https://maulkorb-factory.de/products/buntes-kettenhalsband-langgliedrig
    Jeg har dog ikke selv handlet ved denne side. Men var inde og lure om de havde det på den side hvor jeg købte pink ting for nogle år tilbage. Men de har dem ikke længere.
    Men den side der ser ret lovende ud.
    De har flere forskellige ting udover halsbånd. Men også halsbånd med forskellige led.
    https://maulkorb-factory.de/products/pulverbeschichtung-fur-kettenhalsbander


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #5   2. mar Nu spørger jeg måske dumt, men larmer den slags ikke med en, for hundens fabelagtige hørelse, irriterende raslen?

  • #6   2. mar FEDT, Cookie, tak smiley

    Isabel, de sidder jo ret stramt, så jo de “larmer”, men næppe mere end et almindelig halsbånd med navneskilt.

    Da vi gik lineføring i går, spurgte træneren hvad det var for en irriterende lyd der kom fra mig og hunden. Det er så karabinhagen på linen der slår imod min knæskinne smiley


  • #7   2. mar De har haft nogen hos Østrand i butikken. Men ved ikke om de har dem mere. Købte et lyserødt til Perle, men desværre forsvandt farven ret hurtigt i brug smiley

  • #8   8. mar Bud er stadig velkomne - de skal være godkendt i FCI, og det kunne være en bonus, hvis butikken sender til Danmark smiley

  • #9   8. mar Jeg tænker at de fleste simpelthen er stoppet med at sælge dem da malingen skaller af og måske nogle hunde har udviklet allergi af dem.
    For der har været et utal af forretninger for år tilbage, deriblandt hundesport-lasch som jeg har købt pink ting hos, men heller ikke de fører de farvede kæder længere..
    men prøv at søge på farbig kettenhalsband, men jeg har kigget flere links igennen og de har ikke nogle.


  • #10   8. mar Når du er på besøg i det sønderjyske, tager du så aldrig over grænsen.
    Hvis ja, så prøv at lægge vejen forbi den store dyrehandler i Schleswiger Strasse, hvis ikke de har dem kan de skaffe dem hjem, og jeg mener, at du også kan få dem til at sende det til dig.


  • #12   8. mar Du er for vild på google, Cookie smiley Jeg har prøvet at gennemføre et køb, men selvom de skriver at de sender til DK, så gør de ikke smiley

    Veninden mener at vi skal prøve at skrive til det første af dine links, og høre om de måske helt undtagelsesvist vil sende til DK alligevel smiley Så det prøver vi sgu!


  • #13   8. mar Lyder som en god ide. Håber det lykkes..

  • #14   8. mar Jeg skal forsøge at huske at give besked, hvis det faktisk lykkes smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #15   9. mar - og jeg bliver ved med at læse "kettenhalsband" som "kattehalsbånd" - men er holdt op med at undre mig over, hvad du skal bruge et kæde-kattehalsbånd til, Anne smiley Nu HAR jeg jo li'som fundet ud af, at jeg læser forkert smiley

  • #16   9. mar
    hvad du skal bruge et kæde-kattehalsbånd til

    Isabelle, det er dog et underligt spørgsmål. Man bruger det til at lægge om halsen på en hund og så sætter man snoren i halsbåndet. smiley
    Hvad skal du bruge dine halsbånd til ? smiley
    Samt at nogle formet for hundesport kræver kædehalsbånd, blandt andet fordi man for eksempel ikke kan sætte spidse pigge indvendig på et kædehalsbånd. smiley
    Måske også fordi man bare synes at det er nemt eller pænt. smiley



  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #17   9. mar Hvad sker der for dig, Anni?
    Jeg skriver et indlæg i sjov om, at jeg læser forkert - læser kædehalsbånd (kettenhalsband) som kattehalsbånd. KÆDE-KATTEHALSBÅND, Anni. Ikke kædehalsbånd til hunde. Det har jeg ikke nævnt et ord om - endsige kritik af i indlæg #15
    Men du benytter lejligheden til at være efter mig igen igen igen igen.

    Jeg er et menneske, Anni. Jeg er ikke din skraldespand.


  • #18   9. mar Nu er jeg overhovedet ikke efter dig Isabelle, så glem lige den påstand, og stop med evig og altid at spille offer, for det er du ikke.
    Jeg svarer på det du skriver, og mange gange, så vil du bagefter ikke stå ved hvad du har skrevet og dermed beskylde mig for at mobbe/være efter dig. Måske du skulle tænke lidt over det.
    Du spørger om, hvad Anne skal bruge et kædehalsbånd til og det svarer jeg på..............
    Hvis man ikke må svare på det du skriver, så skriv det venligst i dine opslag.


  • #19   9. mar Og undskyld mig, men jeg kan nu ikke se noget sjovt i spørgsmålet om, hvad man skal bruge et halsbånd til, om det er til katte eller hunde. Jeg synes, at det er et underligt spørgsmål smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #20   9. mar OG så sender du endnu en sviner. Jamen altså Anni.

    Hvad ER det, du har svaret på? Hvad er det for et spørgsmål, du har læst? Hvor finder du et spørgsmålstegn i mit #15?
    Hvad er det, jeg ikke vil stå ved?





  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #21   9. mar Please, spring over mine indlæg, Anni - alternativt må jeg hellere springe over dine evige svinere og ubehageligheder. Ja, de påvirker mig. Offer? Næh, men det er OK at blive påvirket af (løgnagtige) ubehageligheder og sige, at man gør det.
    Du forstår ikke lige min humor. Fair nok. Jeg forstår ikke lige dit behov for at svine mig til. Sådan er der så meget.


  • #22   9. mar Hold nu op Anni for fanden da! Jeg syntes det er direkte pinligt at se hvordan du altid finder noget galt i isabelles indlæg, det er ikke kun hende som bemærker det!


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #23   9. mar Af hjertet tak, Bodil.

  • #24   9. mar Nu er jeg ikke lærer, men er
    [ , hvad du skal bruge et kæde-kattehalsbånd til, Anne
    Ikke et spørgsmål ??

    Og endnu en sviner ?
    Det rabler da vist, siden hvornår er det en sviner nårjeg skriver at jeg ikke sviner dig, og at jeg ikke kan se noget sjovt i dit spørgsmå ?
    Tværtimod, så er det at svine mig.

    Og nej Isabelle, jeg er ikke kommet med en eneste løgnagtig ubehagelighed om dig. Jeg vil da gerne have at du lige henviser til de der løgnagtige ubehageligheder jeg er kommet med.

    Og nej, jeg er ikke ud efter dig og bruger dig som skraldespand. Hvis jeg havde været det, så havde jeg nok ikke prøvet på at støtte dig så godt jeg kunne dengang det ramlede for din familie.




  • #25   9. mar Anni, det er fordi hun læser “kette” som “KATTE”, så i Isabelles hoved, er et “kettenhalsband” et kattehalsbånd, og det giver nu engang ikke mening, og slet ikke i FCI-regi.

    Sorry, men det ER altså dig der tager på vej, Anni smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 45 Emner: 8 Svar: 1.445
    #26   9. mar Lige præcis, Anne.

    "Du spørger om, hvad Anne skal bruge et kædehalsbånd til og det svarer jeg på.............."

    Næh. Det har jeg ikke spurgt om.
    "men er holdt op med at undre mig over, hvad du skal bruge et kæde-kattehalsbånd til, Anne" er ikke et spørgsmål - OG det var ment for sjov, hvilket Anne og andre heldigvis godt forstod.

    Læs dit #16 igen, Anni. Måske er jeg sart - og det er slet ikke en sviner. Den tager jeg så på mig. Men sådan venlig overfor mig, synes jeg skisme ikke, du er - mere.



Kommentér på:
Farvede kædehalsbånd - hvor?

Annonce