{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Lydighed {{forumTopicSubject}}

jeg vil rigtig gerne gå til agility med mine hunde, men har fået af vide jeg skal tage sådan et lydigheds kursus først?
er ikke ret meget med i alt det der, så ville hører hvor man kan gå til sådan et lydigheds kursus henne på sydsjælland?
og hva koster det? og hvor lang tid tager det?

håber der er nogle der kan hjælpr mig lidt til at kommer vider.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lydighed
  • #1   25. dec 2008 Hvor på Sydsjælland?

    Prøv at kigge på DcH, der kan du finde afdelinger rundt i landet:

    http://www.dch-danmark.dk/

    Og ja, det er vigtigt at du har lydigheden i orden, da en agility hund render løs OG helst skal kunne dirigeres på distance


  • #2   25. dec 2008 Altså jeg startede til agillity med Bamse i januar (08) og jeg har da aldrig gået til træning med ham før så det forstår jeg da ikke at du skal..
    men du skal selvfølgelig have kontakt med din hund og kunne kalde den til dig...ss


  • #3   25. dec 2008 Britta: det er normalt et krav, at din hund kan det gængse lydighed..


  • #4   25. dec 2008 Britta: forstår det heller ikke, kan sagtens kalde min hund til mig går med hende løs når jeg går tur med hende. så men fik bare af vide jeg skulle tage sådan et kursus ellers kunne jeg ikke gå til agility

  • #5   25. dec 2008 Det er et krav at man har gået til lydighed med sin hund, da det kræver stor lydighed at være på en agilitybane hvor hunden er løs og der er massere af forstyrrende elementer omkring som hunden skal kunne abstrahere fra.
    Desuden skal du kunne sætte og dække dem af, og kalde den til dig.. Sende den i en retning og med mere...
    Der er en meget stor del lydighed i agility. Det er ikke Bare at løbe rundt på en bane. Det kræver kontrol...

    Kan varmt anbefale Dch...


  • #6   25. dec 2008 mange tak for hjælpen

  • #7   26. dec 2008 Camilla aka pylremor
    Det er jo åbenbart ikke et krav i alle dch da det er der jeg går med min Bamse og før vi startede der havde han ikke gået til hunde træning men jeg havde jo så selv trænet ham hjemme.
    Har så også fået at vide af min træner at han er utrolig lydig efter at han ikke har gået til lydighed..


Kommentér på:
Lydighed

Annonce