{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur træning
  • #1   11. jun 2012 Jeg er også igang - problemet er bare for mig, at buret står oppe på mit værelse, og der opholder den lille vaps sig ikke så tit, pånær om natten, hvor hun sover hos mig.

    Jeg har smidt et par pølsebidder ind, også har hun trasket ind og ud. Jeg har et par gange lukket og åbnet igen, hvorefter hun styrter ud, men jeg har en gang prøvet, hvor hun bare lå derinde med sit tyggeben, imens buret var lukket.

    For mig skal hun egentlig ikke sove derinde, hun sover, hvor det passer hende - det mere til, når vi skal transportere hende rundt.

    Avler sagde, vi bare skulle smække hunden ind og køre også ignorere hendes jamren, men synes det mere fair for hunden, at hun i forvejen har en god oplevelse med buret smiley

    Det krakelerer nok som Thornings politik, når vi kører med hende første gang, men nu må vi se smiley


  • #3   11. jun 2012 Vi købte et stort bur (120cm) i forbindelse med hund nummer 2, som var meningen skulle bruges under løbetid, da vores hund nummer 1 er hanhund.
    Buret er i soveværelset som de har adgang til hele døgnet, og vi har lagt et tæppe over så det minder om en hule, og en gammel dyne inden i buret til lidt hygge.
    På trods af at de må sove hos os i sengen, har hun uden hjælp og lokken, valgt at bruge buret som hendes soveplads. I løbet af dagen til en middagslur, kan vi også finde hende deri.
    Og det var faktisk det eneste råd vi fik: stil buret op og lav det lidt hule agtig, så skal i bare se.
    Det virkede for os smiley


  • #4   11. jun 2012 er det synd hvis man vil have hunden til og sove i et andet værelse end hvor man selv sover ?
    jeg har nemlig et meget lille soveværelse men har et "kontor" overfor soveværelset hvor jeg har plads


  • #5   11. jun 2012 Vega sover i bur, for det har hun det bedst med.
    Det har hun gjort fra starten - da vi fik hende hjem stod det åbent i stuen og med det samme vidste hun bare, at det var hendes, og der tog hun sin første lur smiley


  • #6   11. jun 2012 Linda det er der jo delte meninger om. Jeg mener det er, hunden er et flokdyr, og det er desuden endnu længere tid den skal være alene.

  • #7   11. jun 2012 Jeg kan slet ikke se hvorfor en hund skal sove i bur om natten :-(( Har aldrig brugt bur andet end i bilen og på udstillinger. og nu kan jeg se dit profil billede er en cavalier og de har det altså bedst i sin flok og bliver hurtigt meget kede hvis de skal lukkes fra, og tænk på hvis hunden skal være alene hele dagen og du så også vil lukke den fra om natten, det er synd i mine øjne

  • #8   12. jun 2012 Nadja - hvorfor er et bur værre end en kurv?
    Vega har bur fordi vi på forhånd vidste at vi ville skulle være en del sammen med andre hunde, da både kærestens forældre, min mor og min far (hver for sig) har hunde, som vi ville se ofte. Vi syntes, Vega skulle have sit eget sted, hvor hun kunne gå hen hvis det blev for meget, hvor der var mere afgrænset end i en kurv.
    Derfor er buret hendes tryghed. Der er ingen tvang, hun går selv derind når hun vil sove.

    Hun sover så ved siden af sengen og jeg vågner af den mindste lyd fra hende. Ellers ville jeg ikke turde have hende i lukket bur. Det er altid åbent.


  • #9   12. jun 2012 Hej Nadja
    mit billed er af min tidligere hund har pt ikke hund.
    sagen er den at jeg har overtalt udlejer til at jeg må få hund her hvor jeg er nu og jeg skal have en større hund denne her gang. meningen med buret er at den skal lære det så jeg har mulighed for og bruge det når jeg ikke er hjemme hvis det er nødvendigt går pt hjemme men det bliver jeg ikke ved med. og så det for og undgå og stresse hunden hvis jeg pludselig bliver nød til og bruge det smiley
    har en lejlighed hvor alle rum ligger tæt på hinanden og alle omkring stuen. meningen med buret er at det skal blive et frivilligt sted hvor den er tryk og hvor den har ro smiley desværre er mit soveværelse så lille at hunden ikke kan være der inde måtte endag købe mindre seng til mig selv da jeg flyttet her ind for at den kunne være der smiley det ikke fordi hunden ikke må være hos mig. men den skal have et sted hvor den er tryk så jeg kan være heldig og undgå den er utryk og spiser lejligheden


  • #10   13. jun 2012 gode råd tages i mod med kys hånd jeg vil jo helst undgå bur men må indrømme jeg er gået lidt i panik efter et venne par har fået spist og ødelagt rigtig meget af deres labrador blanding.
    har fundet en løsning så den lille ny kan få plads på et tæppe i mit soveværelse om natten smiley glæder mig meget til og få hende hjem smiley


  • #11   13. jun 2012 Linda jeg ville sige et bur er ok hvis det er åbent i hvert fald i starten så hunden selv kan gå til og fra, og så lad hver med at male faneden på vægen inden du har fået hunden, hvis din hun bliver trænet og stimuleret nok er chancerne for den ødelægger dit hjem ret lille.

  • #12   13. jun 2012 Vega har aldrig ødelagt noget som helst, så det er altså langt fra alle hunde, der gør det smiley

Kommentér på:
Bur træning

Annonce