{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund gør
  • #1   31. jul 2014 Ved at aflede dens opmærksomhed og så rose den når den ikke gør.

  • #2   31. jul 2014 Jeg har i de sidste dage hjulpet min mor med at lufte 2 hunde Hvor den lille poms også gøede og gøede Det gad jeg bare ikke at høre på Den gjorde det også mens vi gik tur Så jeg sagde meget bestemt NEJ hver gang den gjorde det ,og bagefter roste jeg den når den holdt op Så her de sidste 2 dage har den bare intet sagt Ja jeg er selv forundret over det ,Men det lykkedes for mig at få den til at holde mund Dejligt smiley

  • #3   31. jul 2014 Jeg har prøvet klinkeren og den virker ikke smiley og tusind tak fordi gode råd

  • #4   31. jul 2014 Der skal så lige siges at når min den lille poms beg at gø har jeg svært ved at stoppe hende Jeg har fået tilrådet herinde at købe en vandpistol og så gi hende en strint hver gang hun gør Så når jeg flytte i mit nye hus ,som er i byen Og hvor hun så måske vil beg at gø mere end her Så vil jeg da prøve det med vandpistolen smiley

  • #5   31. jul 2014 Tror det en super god ide men den vandpistol de vil jeg prøve fordi jeg har min lille Chihuahua chloe og der hvor vi bor der er der mega store hunde og chloe spiller temmelig stor overfor dem og det kan gå rimelig galt smiley sååå prøver lige et par sprøjt smiley

  • #6   31. jul 2014 Jeg håber at det vil hjælpe hos dig Og ja jeg håber også det vil hjælpe her hos mig For man kan blive vanvittig af at høre på det Og jeg kan da ikke tilade mig at flytte til et nyt sted ,hvor der så står en hund og gør og gør smiley

  • #7   31. jul 2014 Ej nej nej! Find da ud af hvorfor hunden gør istedet for bare at sprøjte vand på den smiley

  • #8   31. jul 2014 Jeg vil gerne melde min hun til hunde træning men hun vil gø alt for meget og det er min store drøm når jeg er på hundebanen med hende kan hun bare alt udenad men den lille prut smiley for sku lige en lille tur men vandpistolen smiley

  • #9   31. jul 2014 Ja Petra Min gør fx når den ser en solsort Og ordet nej til hende er bare meget mere gøen Det var herinde jeg fik at vide ,at jeg skulle prøve med vandpistolen

  • #10   31. jul 2014 Øh så du vil straffe din hund til ikke at gø?
    Hvad med at kontakte en adfærdsbehandler der kan hjælpe dig med at arbejde med problemet smiley


  • #11   31. jul 2014 Jeg har ikke prøvet det endnu Og jeg må også indrømme, at jeg måske tror at min vil syntes det er sjovt Men vil hun gø mere end hun gør her vil jeg prøve det

  • #12   31. jul 2014 Du har en alarmhund. Held og lykke med at træne det ud af den. At hæmme instinkt kan godt tage et stykke tid.

  • #13   31. jul 2014 Og chloe er heller ikke så god til børn efter en der fik lov til at gå en lille tur hev hende op på bænke og hev hende ned igen smiley og kastede hende op i luften så er chloe ikke så glad for børn fra 0 til 13 år og det noget møg når der vi bor er massere af børn og gør af dem og det virkelig irriterende at børne bliver bange før en lille hund smiley

  • #14   31. jul 2014 Så din hund er bange - hun gør - så skal hun sprøjtes med vand = ubehag. Du kan risikere hun bliver mere bange for børn da hun så forbinder ubehaget fra vandet med børnene. Det kan ende værre end det er nu.

  • #15   31. jul 2014 Jeg skal ikke til nogen behandler med min hund De små har det med at ville gø Jeg har held med at stoppe hende hvis jeg afleder hende Men det kan jeg jo ikke hver gang Og så meget gør min heller ikke Men når hun gør er det iriterne

  • #16   31. jul 2014 Jeg har læst at når en hun gør skal man ikke råbe så tror hunden at man gør men den smiley

  • #17   31. jul 2014 men husk at rose og rose hver gang du har held til at stoppe den i at gø Så kan hun finde ud af, at det kan betale sig at holde op

  • #18   31. jul 2014 En dag vandede jeg blomster og min hund gøede og så sprøjtede jeg en gang på hende så sagde hu nikkene lyd smiley

  • #19   31. jul 2014 Jeg råbte ikke af den lille hund min mor passer Men min toneleje var meget bestemt Og ja det virkede Heldigvis

  • #20   31. jul 2014 Undskyld stavefejl min iPad driller smiley

  • #22   31. jul 2014 Man straffer ikke en hund for at gø og da slet ikke når det er en af de racer hvor man ved det ligger til dem at alarmere.

    Jeg har selv en alarmhund og da jeg flyttede i lejlighed med ham skulle han lære at man ikke behøver gø af alt.

    Når han gør, siger jeg stille nej og beder ham komme på plads hvor han skal blive til "det er drevet over."
    Visse ting ved jeg på forhånd at han vil gø af, så der får han et "bliv" og så er det yderst sjældent han begynder at gø - ellers igen metoden med nej og på plads.


  • #23   31. jul 2014 Meiken Jeg syntes det er rigtig godt det du skriver Men jeg tror simpelthen ikke på at min den lille er bange for noget Når hun gør af en solsort er det fordi hun vil ha fat i den Min gør ikke af mennesker men af fugle Og så gør hun når hun vil fortælle mig at nu vil hun gerne ud at gå Det jeg frygter ved min Undskyld TS at jeg lige bruger din tråd Det er at når jeg kommer til byen ,er der mange flere lyde end her på landet hvor der er ro Men jeg ved jo heller ikke om det bliver et problem

  • #24   31. jul 2014 smiley hade en gang en hund som også gøede meget jeg købte et citrushalsbånd så hverGang han gøede så sprøjtede med citrus så hunde kunne lugte det og stoppede tror ikke lige jeg vil gi min hund stød smiley

  • #26   31. jul 2014 Inger N prøv citrushalsbånd

  • #28   31. jul 2014 Jeg gir dig igen ret med træning Som jeg før skrev kan jeg stoppe hende nogen gange ved at aflede hende ,men ikke hver gang Jeg har som sagt ikke prøvet det med vandpistolen ,men det var hvad jeg blevet rådet til herinde Den lille min mor passer kunne stoppes med et bestemt nej (heldig) men det kan min ikke hvis hun tænder af på en fugl Det er ikke heletiden Hun kan ligge på taressen med mange fugle omkring hende hvor hun intet siger Men så lige pludselig skal de bare ha skeld ud Og der stopper hun kun ,hvis jeg afleder eller når det passer hende Og ja så kan man bare lade være med at købe en hund med stemme Det har du også helt ret i smiley

  • #30   31. jul 2014 Citrushalsbond traffer jo ikke hunden hvis den kun kan lugte det smiley

  • #31   31. jul 2014 Hvorfor tror du hunden stopper når man bruger et citrushalsbånd?

  • #32   31. jul 2014 Birgitta jeg er ikke 7 jeg trykkede bare forkert smiley og er 12 jeg har haft chloe i tre år til septemper så hun er to snart tre smiley

  • #33   31. jul 2014 Hunde kan ikke lide den stærkelugt eller bare stærke lugte og når den sprøjter citrus op så kan hunden lugte det og det vare kun et par sekunder smiley

  • #34   31. jul 2014 Chloe tisser også på min mors hundsting og vi har sprøjtedt citus tingting på og det hjælper ikke nogen der har en ide om hvordan hun stopper og når hun tisser så siger vi også noget såsom føj og så lader vi var med at tage hende op og kæle efter 15 minutter så går jeg ned og nusser med hende smiley

  • #35   31. jul 2014 smiley Maiken og petra janco og sokketyven nala jeg føle at i tror jeg og Inger kun tænker på at gøre vores hund ondt og syntes den her side tingting er blevet til at man skriver hårdt til hinanden jeg gider ikke skrive hårdt kan vi ikke luge stoppe med de

  • #36   31. jul 2014 TS jeg vil på det kraftigste anbefale dig at læse nogle bøger om hundeopdragelse. Og så at starte til træning. Alt det andet der er simpelthen synd for hunden. Den fatter ikke hvad det går ud på når du "lader vi var med at tage hende op og kæle efter 15 minutter så går jeg ned og nusser med hende"

  • #37   31. jul 2014 Chloe Du skal ikke være ked af det Det er bare måden vi taler sammen på, det betyder ikke noget ondt smiley

  • #39   31. jul 2014 jeg har også en chihuahua, der har haft gøet meget på tur, fordi hun er usikker overfor andre hunde.
    Min er rigtig glad for at gøre ting for mig. Til at starte med trak jeg hende lidt væk når andre hunde skulle passere, så fik jeg hende til at læggge sig og blive. Imens hunden passere har det været svært at få hende til at blive liggende, men det gør ikke noget. Lægger hende bare igen - så længe hendes opmærksom er på mig og kun "registrere" den anden hund uden at handle på det.
    Med tiden har hundene kunne passere tæt på og nøjes med at sige 'plads' til hende.
    Massere af lækre godbidder skal der til når det lykkes! smiley


  • #40   31. jul 2014 "Hunde kan ikke lide den stærkelugt" - skriver du. Så ER det jo også et ubehag. Jeg kan ikke lide noget=ubehag.

    I stedet for kun at kigge på hvad man kan påføre hunden af ubehag (vand, citrushalsbånd mv.) så den stopper, burde i kigge på hvordan I vha. positiv træning kan lære hunden ikke at gø.


Kommentér på:
Min hund gør

Annonce