{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Ned af sofaen (og alle andre ting som du ikke skal være på ??) {{forumTopicSubject}}

Håber at nogle af jer kloge hoveder kan hjælpe mig, for jeg griber tydeligvis ikke tingene rigtigt an her ??
Jeg har en rigtig krudtugle af en mopsblanding, som er ca 8 mdr. Han har aldrig måtte være i vores møbler og har, indtil nu, altid affundet sig fint med det. Men Albert som han hedder, har nu fundet ud af at hoppe op i sofaen og gør det igen og igen og igen... Jeg har lært ham ned kommandoen, og den virker da også så længe jeg er oppe i sofaen og tæt på ham, det skal dog siges at der ikke går mange sekunder før han er oppe igen ?? MEN... Albert synes ikke at der er noget mere sjovt end at hoppe op i sofaen, når mor her er tilpas langt nok væk, til ikke at kunne nå ham... Når jeg nærmer mig ham, skynder han sig at hoppe ned (gerne ved at hoppe over sofabordet, hvor han da slet ikke har noget at gøre) og over på en puf i den anden ende af stuen, hvorpå han heller ikke må være... Det er altså tydeligt blevet en rigtig god leg for ham ??
Jeg synes at jeg har prøvet alt ligefra at skælde ud, til at ignorere hans adfærd, men mor her er ved at blive tosset i hovedet nu ?? Han har masser af gode steder at ligge, som ikke er vores møbler, så har på ingen måde dårlig samvittighed over at han ikke skal være i vores møbler!
Please kom med nogle gode råd, før jeg går helt fra forstanden ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ned af sofaen (og alle andre ting som du ikke skal være på ??)
Kommentér på:
Ned af sofaen (og alle andre ting som du ikke skal være på ??)

Annonce