{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræner på youtube
  • #1   18. jan 2017 Narrøv smiley

    Lad da vær at flå i den hund smiley

    Vil ikke se den til ende....


  • #2   18. jan 2017 Det værste er, at han har mange videoer på youtube. Det ligner at han har et form for træningscenter, adfærdscenter - eller begge dele.

  • #3   18. jan 2017 Virkelig grim video!
    Men hvad er historien bag? For jeg undrer mig over at den virker som om den har tænkt sig at angribe, i stedet for at fordufte? Altså hvis ikke den var bundet.


  • #4   18. jan 2017 For mig virker det mere som om, at den ved, at den ikke kan komme væk, og så ser den ingen anden udvej end at forsvare sig selv.
    Den ligger sig jo ned flere gange og bakker.

    Men han har mange videoer med aggressive hunde. Se bare denne:
    Jeg er ret sikker på, at det ikke er klikker han bruger... Men stød halsbånd.
    https://www.youtube.com/watch?v=byM_X4kvWtI


  • #5   18. jan 2017 Jamen kan godt være du har ret smiley

  • #6   18. jan 2017 Virkelig grim video!!
    Hade over hovedet ikke lyst til at se den til ende!!!


  • #7   18. jan 2017 Psykopat smiley

    Stakkels staff, hvor er han modbydelig overfor den. Tror da pokker den prøver at bide ham smiley


  • #8   18. jan 2017 så den ikke til ende stakkels hund smiley
    er jeg den eneste der havde et lille ønske om den bed sig fast i ham? synes det var en meget sær måde at "træne" den på smiley


  • #9   18. jan 2017 Det virker som sådan en idiot der gerne vil fremprovokere et angreb for at kunne flå i hunden og vise hvor vildt og voldsomt det er (og hvor modig og stærk han selv er...) De findes jo desværre, og hvor gør det ondt at se på smiley Kommentarerne er nok slået fra af en årsag. Jeg har set det en del hos hestene også.

  • #11   19. jan 2017 Det er sgu så trist, at der er folk, der bliver ved med at træne hund sådan smiley

    Jeg ved ikke, om de får et eller andet kick ud af at presse hunden så meget, at den bevæger sig lige på grænsen af et bid, men det er godt nok træls at se på.


  • #12   19. jan 2017 Der er en video med en Dogo Canario som skulle være aggressiv overfor andre mennesker. Prøv at se dens deforme forben, og at den ikke vil sætte sig HELT ned på bagdelen. Mon ikke der er en grund til, at den ikke kan lide andre...? (udover træningsmetoderne)
    Kan især ses efter 1 min. (i den første video står der i hvert fald at den er aggressiv, nu er de vidst bare kommet til lydighedstræning blandt andre mennesker)
    https://www.youtube.com/watch?v=ssEv3jAaOvU&t=1s


  • #13   19. jan 2017 Simone F
    Ja den hund har det ikke godt!!!!


  • #14   19. jan 2017 smiley smiley

    Der er i hvert fald gået noget galt i opvæksten. Stakkels hund! Det må da gøre ondt at have så skæve ben og samtidig også være en tung race


    profilbillede
  • #15   19. jan 2017 Nu kan jeg ikke et pluk fransk, så jeg vælger at tro at det er videoer med instuktioner i hvordan man IKKE skal træne hunde smiley

  • #16   19. jan 2017 Den der Dogo Canario er da en hund med ret tydelige smerter. Den er nærmest halt på alle fire ben og værger sig ved at både rejse sig og sætte sig.

  • #18   19. jan 2017 Tror seriøst at der er nogle mænd med 'mindreværdskomplekser' der får et kick ud af at træne hunde på den måde: Det får dem vel til at føle sig lidt 'magtfulde'. Derudover så er der jo mange der ikke har lyst til at lære noget nyt: De synes stadig at det de har gjort de sidste 50 år virker, så hvorfor ikke blot fortsætte med det ?
    Det de ikke har indset er at resultatet rent faktisk bliver '1000 gange' bedre uden alle de aversier i træningen.


  • #19   19. jan 2017 Hvordan kan man se sådan en video og tænke "det er da den slags træning, min hund mangler!" smiley

  • #20   19. jan 2017 Jeg kan få helt ondt i maven over hvordan den stakkels hund gør "alt det rigtige" for at komme ud af situationen og simpelthen ender med at blive presset til at bide efter ham, fordi han fastholder den i det.

    For mig ligner det en hund, som er totalt i konflikt med sig selv, fordi den i virkeligheden slet ikke har lyst til at bide, men der er bare ikke rigtig noget valg til sidst.

    Det er sgu synd smiley


  • #22   19. jan 2017 Gud, hvor ville man også få det frygteligt bagefter, hvis man havde straffet en døv hund for ikke at lystre smiley

  • #23   19. jan 2017 @Krøllet; Ja, man kan kun undres. Tror der desværre er mange der misforstår og tror at belønningsbaseret træning udelukkende er sådan noget 'blødsødent klappe-kikse-tøse-noget'. Der findes stadig mennesker, der tror at respekt er noget opnår med vold og at konsekvens betyder 'vær hård og brutal'.
    Det er mennesker, der aldrig har set det ekstra gear og den begejstring man opnår, når hunden arbejder fordi den slet og ret synes det er den FEDESTE FEST ever. Jeg har oplevet en der virkelig undrede sig såre over at min hund kunne opnå noget som helst til lydighedskonkurrencer, da Perle kom blæsende tilbage fra fremadsendelse med sin bold og bremsede ved at sætte forpoterne på min brystkasse, så vi selvfølgelig endte i en rodet bunke på græsset. Jeg grinede og Perle daskede mig begejstret i hovedet med bolden. Vedkommende mente helt seriøst at min hund var dybt ulydig fordi hoppede op af mig og kunne slet og ret ikke rumme at jeg ikke tog fat i hende og satte hende på plads. Han rystede på hovedet da jeg sagde at jeg ikke kunne se problemet og at jeg aldrig kunne finde på at straffe min hund for at udvise begejstring. Jeg tror personen ville blive dybt chokeret, hvis han så hvordan moderne hundetræning kan se ud smiley
    Vedkommende er en ældre jæger der har en labrador, der altid ser totalt slukket og trist ud. Den stikker jævnligt af og vil ikke komme tilbage når han kalder ....
    ... wonder why.....


  • #24   19. jan 2017 Jeg håber virkelig at der er et liv efter døden - for så er jeg sikker på at den hund vil vente på ham.....uden snor!

    Sikke en psykopat.


  • #26   19. jan 2017 Hvis det var min mand, så havde jeg taget snoren af hunden....just saying

  • #28   19. jan 2017 Han er i det hele taget ikke egnet til at begå sig i samfundet. Man har altså en brist, hvis man synes den form for behandling af et andet væsen er ok.

    Føj, hvor er det grimt at se på. Jeg vil ikke kalde det træning, men magtliderlighed.


  • #29   19. jan 2017 Magtliderlighed er et ret rammende ord for en anden af de der dominans fixerede fjolser

    https://youtu.be/MgAZdPRHAWk


  • #31   19. jan 2017 Salla, jeg har ikke ord for, hvad jeg synes om den mand! Virkelig!
    Mange af hans videoer hjemsøger mig stadig.... alle de stakkels stakkels hunde smiley

    Jeg skal IKKE se videoen med schæferen.


Kommentér på:
Hundetræner på youtube

Annonce