{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Træning nær Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej Hg,

Jeg havde fået tilmeldt mig et rally hold, men det viser sig at det er mandag aften - og der arbejder jeg smiley

Så jeg søger efter noget træning i weekenden, eller fredage..jeg har før gået til rally, men er åben for andet træning også. Det skal selvfølgelig være et ordentligt sted smiley Jeg har bil, så alt i nærheden af Aalborg er muligt. Kører gerne for det.
Håber I kan hjælpe mig lidt her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning nær Aalborg
  • #1   3. mar 2017 Jeg ved at DKK Aalborg har hold, men dog ikke hvilken dag de træner. Det samme med DcH Aalborg. Ellers er der også forskellige DcH foreninger i Støvring og Dronninglund du eventuelt kunne tage et kig på og se om deres træningstidspunkter passer dig.

    Ellers kan du altid sige til hvis du er frisk på fællestræning. Jeg er rallyinstruktør og har selv haft flere hold udover lydigheden, som pt. er mit hovedfokus. Jeg vil altid gerne have nogle at træne med engang i mellem! smiley


  • #2   3. mar 2017 det må jeg lige kigge på. Jeg har kigget på dch støvring, men til foråret rykker deres hold til hverdags aftener og det dur ikke smiley jeg har allerede en jeg kan træne med, men skal nok lige sige til hvis det er smiley

  • #3   3. mar 2017 Tror det er sådan i mange foreninger, i hvert fald i DcH, at det på et tidspunkt overgår til aftentræning. DKK Aabybro har forresten vist også Rally, de kunne måske også være en mulighed smiley

  • #4   3. mar 2017 det er nok rigtigt nok, det er ret besværligt at finde et sted i weekenderne desværre. Jeg må lige kigge på det så smiley

  • #5   4. mar 2017 Det er det nemlig! Jeg er heldigvis så priviligeret at kunne komme til at bruge skilte, spring og generelt alt hvad der skal bruges til det forskellige træning hele ugen rundt, det gør det noget nemmere smiley

  • #6   4. mar 2017 jeg har også alle skiltene til at ligge, så jeg kan ogdå altid sætte en lille bane op ?

Kommentér på:
Træning nær Aalborg

Annonce