{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

LCB
LCB
Tilmeldt:
19. maj 2017
Følger: 9 Emner: 1

Valg af sted til hvalpetræning {{forumTopicSubject}}

Hejsa! smiley

Jeg får snart min lille Coton de Tulear (bomuldshund), og derfor har jeg kigget efter steder at gå til hvalpetræning med den, i Københavnsområdet. Hertil har jeg fundet Dansk Agility Forening København (DAF), som jeg synes lyder til at have en god og troværdig måde at træne hunde. Men da jeg er ny i KBH, har jeg derfor ikke hørt noget om denne, så mit spørgsmål er derfor, om I har hørt om denne- ris/ros (selvfølgelig i en god tone smiley )

Og om I kan anbefalde andre steder (har også kigget på DKK's hvalpemotivation på Amager, men det at man skal være medlem og kontinent, går lidt hårdt på SU'en, men hvis det er det bedste sted, så er det sådan det er! smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af sted til hvalpetræning
  • #2   19. maj 2017 Jeg kender heller ikke DAF - men kan ikke umiddelbart anbefale DKK's hold.

    Der kan selvfølgelig være forskel på hvor henne i landet det er, men jeg synes der var alt for mange hunde på holdene, og virkelig meget ventetid, fordi alting blev udført én hund af gangen, og vi måtte ikke træne selv, i mens vi ventede.

    Brød mig heller ikke om, at vi alle skulle lave præcis de samme øvelser, uanset niveau. Jeg synes fx ikke at det giver mening, at lave fælles dæk og sit, hvis hundene ikke har lært at blive.
    Mange af øvelserne blev derfor virkelig sjusket, og det skabte mere forvirring, end hvad det gjorde godt.
    Vi stoppede derfor hurtigt igen smiley


  • #3   19. maj 2017 Jeg kender heller ikke DAF smiley

    Men kan anbefale http://hunddk.dk, utrolig søde og dygtige trænere, som træner udelukkende positivt.


  • #4   19. maj 2017 Jeg kender DAF og jeg kan godt anbefale dem smiley

  • #5   19. maj 2017 Vi er glade for at gå hos Amagerlands på Gemmas Allé smiley hvalpemotivation har vi dog ikke prøvet, fordi vi fik Wilma som 1-års.

    Ellers er vi også glade for Harmonisk Hundecenter og har også gået hos Laura, der nu underviser på Islands brygge gennem Københavnersnuden.


  • #6   19. maj 2017 Der er også Annettes Hundeskole i Hvidovre og så Københavnersnuden forskellige steder i Københavns området

  • #8   19. maj 2017 Jeg træner i DAF i Silkeborg og synes det er et godt sted - men det betyder jo ikke, at de træner ens de to steder.. smiley

    Jeg tænker, at du skal læse hvad der står på hjemmesiden, snakke med en træner og tage ud og se hvordan træningen foregår.


  • #14   19. maj 2017 Lens, vi starter op den 2/6, så du kan nå det endnu smiley

  • Lone F
    Lone F Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #17   19. maj 2017 Har med stor interesse læst de forskellige indlæg og må indrømme at jeg bliver ærgelig over den negative oplevelser mange har med hvalpetræningen i DKK.
    At der er DKK kreds træningspladser hvor der 16 hunde på holdene, at man ikke underviser individuel og at det er mega lang ventetid. Sådan skal det helst ikke være. Hvis I vil skive til mig om hvor I har jeres oplevelser fra.
    At man skal være medlem af DKK er fordi træningen er et medlemstilbud, derfor er prisen kun 40 kr pr gang


  • #18   19. maj 2017 Jeg er glad for Heidi Esbensen - hun har hold på Amager smiley

  • #20   19. maj 2017 Lens, jeg føler mig også ret heldig! Glæder mig helt vildt til at starte smiley

  • Lone F
    Lone F Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #21   19. maj 2017 Isabelle der er et max antal deltagere på holdene på 12 kursister
    Der er sket meget de sidste 9 år,
    Alle underviser i DKK bliver løbende undervist i det nyeste principper


  • Lone F
    Lone F Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #24   20. maj 2017 Lens jeg ikke noget med DKK at gøre, Jeg har noget med Kredsene at gøre
    Men skriv til DKK og gør dem opmærksom på det der står på hjemmesiden


Kommentér på:
Valg af sted til hvalpetræning

Annonce