{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningstaske godbidder
  • #2   20. maj 2017 Jeg har lidt forskellige, men min favorit er af mærket Chrisco.
    Synes det er super smart at den har en klips indbygget, så man ikke behøver have bælte på.
    Den kan sidde fast i ens bukser eller i en lomme.
    Købte den i Fakta for 30-40 kr smiley
    Den kan sikkert også købes andre steder!


  • #3   20. maj 2017 Jeg er fan er sådan en god gammeldags mavetaske i immiteret læder, som jeg så har siddende på skrå som taske nærmest ved venstre bryst (jeg har en hund med snude i mavehøjde) Der er flere rum (dvs. Plads til klikker og et par prutposer) og jeg tror, at jeg betalte 70 kr en gang på et kræmmermarked. smiley

  • #4   20. maj 2017 Jeg er ikke fan af godbidstasker, synes at de hænger i vejen og ofte så begynder hunden at holde øje med tasken.
    Jeg foretrækker en ordentlig træningsvest med gode lommer.
    Min foretrukne vest er en Arak, den har mange gode lommer og aftagelige godbidslommer som kan tages ud og vaskes.


  • #5   20. maj 2017 Denne er vel egentlig en godt blanding mellem vest og godbidstaske..

    http://abchundeudstyr.dk/product/traenings-forklaede-paa-baelte-634/

    Jeg er ikke selv fan af nogen af delene fra et indlæringsmæssigt synspunkt, man kan godt forstå, at det er mere lækkert for føreren på den måde smiley


  • #6   20. maj 2017 Jeg bukkede under sidste år og købte en mavetaske i en helt almindelig taskeforretning (Helm) og gud hvor blev jeg glad for den! smiley Jeg har prøvet diverse godbidstasker med klips og det har bare været noget l*rt.

    Min har 4 lommer - den store til godbidder, 2 mindre til prutproser, klikker eller lignende og så en stor hvor mobilen kan være.


  • #7   21. maj 2017 Tak for alle jeres bud! smiley

Kommentér på:
Træningstaske godbidder

Annonce