{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

DKK/DHL {{forumTopicSubject}}

Vi får meget snart boston terrier nr. 3, - en hanhvalp fra USA.
Vores første Boston er købt i DK, - og er "født" med en DHL-stamtavle.
Boston nr. 2 er fra USA - stamtavle: AKC.
Da vi har det fint med DHL, fik vi denne stamtavle fra AKC overført til DHL.
Nu kommer så snart en ny boston fra USA, og nu tænker jeg om jeg skal få hans stamtavle overført til DKK.
Ikke p.g.a. utilfredshed med DHL, - men fordi jeg tænker at han bliver mere "international" - og hvordan er det hvis man skal bruge en hanhund til avl, - kan DKK-hunde kun parre DKK-hunde - og DHL-hunde kun DHL-hunde?
Eller bliver stamtavlen som moderen, - ligegyldig hvilken stamtavle faderen har?
Da mine tidligere hunde ikke har haft stamtavler er jeg lidt forvirret.
Jeg mener at vide at AKC er FCI-godkendt, - betyder det at jeg kan udstille mine hunde med AKC-stamtavle i DKK-regi?
Kan man i det hele taget udstille med en AKC stamtavle hvis ikke den er overført til en dansk klub?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK/DHL
Kommentér på:
DKK/DHL

Annonce