992 visninger
|
Oprettet:
sally har født:) {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen i hg.
ville bare lige sige den gode nyhed at sally har født 2 dejlig drenge og 2 dejlige piger, og de spiser og er sunde alle sammen. hun fødte dem igår den 18/7-08.
sys lige i skulle vide det.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.536
Held og lykke med dem...*SS*
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
de er nogle dejlig blandinger,
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
Held med dem.
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1228 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.780
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.012
Men tillykke og held og lykke med dem...
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.939
Jeg forstår simpelthen ikke at man vælger at lade så ung en hund få hvalpe!!
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
og det andet gider jeg ikke og forklar jer en gang til.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
men vær glad for at de har det og godt og sally har det os rigtigt godt.
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
Hæhæhæ, men kan alligvel ikke lade vær at sidde og fnise lidt af, at du skriver det fordi du er rigtig glad og sådan, og gerne måske vil have nogle lykønskninger, men får nærmest det stik modsatte,. Og alle stiller bare spørgsmålstegn og sys det er dyb uansvarligt og sådan,. Hæhæ, HG i en nødeskald,..
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
for jeg har lov til at være stolt over min hund sally. forbi alle har det godt.
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.792
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.229
men man ska ikk være så negativ, det gode er jo at de alle har det godt...:)
hva blir de en blanding af så??
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.772
maj 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 1.148
Held og lykke med det videre forløb...:o)
nov 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.472
Der er vil kun den ene ting at gøre at glæde sig over at de er velskabte og at Sally tager sig godt af dem. Tillykke med dem.
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 507
dec 2007
Følger: 42 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 121 Svar: 528
okt 2006
Følger: 28 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.913
Og pas nu på, for din tæve kommer i løbetid kort efter at hvalpene et rejst hjemmefra
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.805
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
Jeg forstår stadig ikke det på trods har ladt sig gøre... Men ja, som tingene nu er skruget sammen, må man da håbe på det bedste.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.805
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.229
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
de bliver blandinger af amstaff, retwo,lab og hånsehund hehe
jeg tror os de bliver kønne når de bliver store.
billeder kommer der nu.
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.229
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
sally har født:)