1.481 visninger
|
Oprettet:
Træning på vestfyn... {{forumTopicSubject}}
I morgen lørdag er vi nogle der mødes i Turup til lidt træning og hundesnak. Alle er velkomne.....
Det foregår på Kærvangen 35 og vi starter kl 10.
Vi finder selv ud af hvilke behov vi har for træning. Det koster ikke noget.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.364
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=328290
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 579
Jeg kigger ned hvis jeg kan finde stedet ;o)
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 646
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.364
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 579
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.364
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 579
Der var lige et link til tirsdag :o)
Glæder mig til vi ses igen , det var hygge idag.
Træning på vestfyn...