{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

hjæææææælp...er min tæve med hvalpe ? {{forumTopicSubject}}

jeg har en cane corso tæve som blev parret for ca 6 uger siden.nu har hun fået lyserøde bryster og har fået noget større mave end hun havde for 1 uge siden.og forleden kom der noget meget meget lysegult lugtfrit slim fra hendes kønsdele.hun er blevet gnaven de sidste par dage og det er hun normalt ALDRIG.og hun sover ekstremt meget.....kan det være at vi er så heldige at hun er gravid ? grunden til det lidt dumme spørgsmål fordi hun tilsyneladende er blevet parret er at hanhunden og hende var alene så ingen så dem hænge sammen og hun vil normalt ikke lade sig parre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjæææææælp...er min tæve med hvalpe ?
  • #3   22. jun 2008 Du har ikke overvejet at få hende tjekket ved dyrlægen? De kan fortælle det med det samme.. Lyder i øvrigt ikke som en særlig vel-planlagt parring... smiley

• #4   22. jun 2008 og så mangler vi bare at du tilføjer at tæven ikke er ret gammel???

• #5   22. jun 2008 Det tror jeg helt sikkert hun er. Udflådet er meget normalt ved drægtige tæver.

Til jer andre - det kunne jo være at parringen VAR planlagt, men ingen så de to hænge sammen, fordi de var alene sammen..... Ja, jeg ved det jo ikke, men det var da en mulighed inden man dømte folk.....!!!!!

• #6   22. jun 2008 Men kan se at den tæve du har oprettet er fra 05

Hmm - måske det var en god ide at du tog hende til dyrlæge - der kan hun få en abort pille - så slipper du får yderligere - det samme gør hun når det er overstået

Og så skal man jo ikke lade en tæve i løb være sammen med en hanhund - det kan jo ikke andet end ende der

• #7   22. jun 2008 Nu er det jo svært at læse ud af dit indlæg om hun skulle parres eller om det var en "fejl"?
    Går ud fra at det er Mango du mener...?
    Hun har alle tegnene på drægtighed, men en skanning hos dyrlægen kan afgøre det. Kan kun tilråde en skanning samt en snak med dyrlægen, da der jo er nogen ting ang. drægtige tæver (foder, ormekur samt fødsel) som det er rimeligt vigtigt at få styr på...*SS*

• #8   22. jun 2008 Jeg er så af den mening - at man ved en planlagt parring IKKE lader hundene være uden opsyn - de kan jo skade hinanden under agten :0/ så nu står jeg af den tråd her

Håber du finder ud af om hun er med hvalpe eller ej, men som andre skriver er der meget der tyder på det

Held og lykke med hende

• #9   22. jun 2008 For 6 uger siden?? Så er det da for sent at gøre noget ved det, hvis hun ER parret.........Er iøvrigt enig med Charlotte H...

• #11   22. jun 2008 Ingen tvivl om, at en tæve i løbetid ikke skal være alene med en hanhund, hverken når man ønsker den parret eller når man bare tror at "det går nok"..... Det er der desværre mange, der ikke ved!

Men lad os høre fra trådstarter, hvad de egentligt har tænkt sig?

• #12   22. jun 2008 *GGG*
    Tankevækkende indlæg, Lucy H...(o;

• #13   22. jun 2008 nu spørger trådstarter jo om de kan være så heldige at tæven er drægtig så mon ikke de håber på det?

• #14   22. jun 2008 Det lyse sekret du har set komme ud af hende, er som regel en af de bedste kendetegn på at hun er drægtig ;O)

• #15   22. jun 2008

- tilslutter mig Lucy

• #16   22. jun 2008 jeg har det lidt på samme måde som Lucy, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige

• #17   22. jun 2008 trådstarter: kan du ikke komme lidt på banen igen??? er det en ønsket graviditet eller hvad?

• #18   22. jun 2008 JØSSES hvor folk er ude med riven!!!!!!!

Ja, selve forløbet med parringen var måske ikk SÅ velovervejet, men prøv dog lige at læs hvad der rent faktisk står!!
    Jeg kan ikke se nogen steder at der blir sagt noget om at hvalpene er u-ønskede, men straks blir der RÅÅÅBT op om abortpille til hunden!!!

Og det med at det skulle være en ung tæve??
    Hvor faen læser folk det henne, for dén tæve der er på profilen er fra 05, og så kan man da regne ud at den må være 3 eller nærme sig det gevaldigt!!!

Og de der LATTERLIGE provokerende indlæg.....drop dem dog.
    Hvis i ikke har noget konstruktivt at sige til tråden (hvilket i åbenlyst IKKE har) så bland jer uden om!!!!!!

• #19   22. jun 2008 "kan det være at vi er så heldige at hun er gravid ?"

- det lyder da somom det er planlagt ? . eller både og ., er lidt forvirret ., hvor du skriver er vi så HELDIGE ? . men du skriver jo så også at de var alene så ingen så dem hænge sammen ? .,

• #20   22. jun 2008 Pyh, hvis hundene altid skulle være under opsyn af mennesker under parring eksisterede der sg.... da ingen hunde idag....!!!! Hvad gør de vilde ulve? Går de ind til byen og spørger et menneske om de lige vil holde øje mens de parrer???? Helt ærligt, synes hundene skal have lov at være i fred hvis de kan finde ud af det, hvad er det lige de skal komme til skade med? Hvis ikke de kan finde ud af det selv og er alene vil de da bare lade være med at parre.

• #21   22. jun 2008 jeg vil lige sige at godt nok er min tæve oprettet i 2005 men hun var 1 1/2 år der da jeg købte hende så hun er gammel nok må man sige.hendes parring var også planlagt men vi skulle transportere hende til hannen og det gjorde vi over flere dage men hun var for opkørt når vi var der så vi ville prøve at gå og se om der så skete noget.vi har snakket med dyrelægen og de ville gerne scanne hende for det var den måde der var den nemmeste syntes de nu når hun er så stor en race som hun er.men ville bare lige høre jer andre som måske havde erfaringer med det for jeg ved godt at mange af tegnende er der på at hun er gravid men måske kunne i give nogle kommentarer der kunne forklare at det måske var noget andet.....noget jeg ikke selv kunne komme på måske.men mest af alt vil man jo bare gerne dele glæden ved at hun måske er med hvalpe og måske lære en masse af jer andre der allerede har masser af erfaring inden for området smiley

• #22   22. jun 2008 Dejligt at læse at det er en gennemtænkt parring. Jeg ville så stadig ikke have ladet dem være alene, men sådan er der jo så meget. Lad os håbe for dig at hun er med hvalpe:-))

Stine K:
    Fodrer du din hund?? Går du tur med den?? Går du til dyrlæge, når den er syg?? Har den en kurv eller en seng at sove i?? Hvorfor det?? Det har de vilde ulve da ikke??

• #23   22. jun 2008 det var planlagt at hun skulle parres og at vi meget gerne ville have hvalpe på hende.....og jeg satte mig rigtig meget ind i tingene angående parring af hunde og jeg ved godt man ikke må gå fra dem når de parrer men hun var ekstremt oppe at køre når jeg var der og ville ikke lade ham stige op så vi blev nødt til at lade dem være lidt alene for syntes det ville være traumatisk for hende hvis vi skulle stå og holde hende fast så hun kunne blive parret.....vi ville gerne have hvalpe på hende men ikke for enhver pris og så er der måske nogen der ville sige at hvis hun ikke selv ville skulle man måske lade være......men jeg prøvede at lade naturen tage over uden vores indblanding og i og med at jeg så ikke have et kamera tændt derinde kunne jeg jo ikke se om det lykkedes og tør jo ikke håbe hvis hun ikke er.....men at dømme ud fra jeres indlæg så ser det nok ud til at de selv kunne klare det smiley og hun er 4 år så hun er gammel nok :):):):)

• #24   22. jun 2008 Jeg synes bare det er dejligt, at naturen kunne gå sin gang og synes ikke man behøver at blande sig mere end højst nødvendigt... Fantastisk at de selv kunne klare det smiley

• #25   22. jun 2008 Jamen...... Så tror jeg at det er lykkes for jer.... det lyder bestemt til at hun er drægtig...((o;
    Glæder mig til at høre resultatet af denne parring.... Er hannen også en cane corso?

• #26   22. jun 2008 Så beklager jeg mit første indlæg, og siger held og lykke smiley

• #27   22. jun 2008 Jamen et stort tillykke herfra med håb om posetiv udgang.

PS: Du skulle have skrevet dine to følgende indlæg med det samme. Så havde ingen skammet dig ud. c",)

• #28   22. jun 2008 GG ja kan godt se at jeg skulle have skrevet mit indlæg lidt anderledes....det må i meget undskylde smiley
    nej hannen er en amstaff...... en rigtig dejlig stille og rolig en af slagsen som har fået de dejligste hvalpe før med en anden amstaff.de er nu blevet nogle dejlige familie hunde så vi følte han er var den rette kandidat til opgaven også i og med at de samtidig næsten altid er sammen og må nok indse at de to turtelduer får vi nok aldrig splittet ad smiley nu ønsker vi heller ikke at skille dem ad smiley men tror kun jeg ønsker at få 1 kuld på mango bare for at både hende og mig får det prøvet og så må hun gerne komme på pension når hun har gjort sin borgerpligt :):):) smiler

• #29   23. jun 2008 Jeg bliver helt trist af at læse de tråde fra folk som kun kan tænke negativt.
    Hold da op, og få jer et mere positivt livssyn, istedet for at dunke folk oven i hovedet, fordi I ikke engang kan læse hvad der skrives inden I fare på banen med noget negativt b-----

Kommentér på:
hjæææææælp...er min tæve med hvalpe ?

Annonce