{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Indboforsikring hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne se om jeg kan spare penge i forsikring.
Den store har hundesygekasse i Dyrekassen Danmark. Og jeg har tænkt mig at flytte den lille derover også.
De er ikke specielt billige, men jeg er tilfreds med dem.

Så er der indbo og ulykkes- og sygeforsikring. Der vil jeg se om jeg kan spare noget.

Hvor har I forsikringer henne?
Er de gode?
Og hvad koster de ca årligt?

Kommentarer på:  Indboforsikring hvilken?
  • #1   4. aug Den er svær at svare på. GF er ofte billige, men du ka også drage fordele ved fx at have forsikring igennem din bank. FX i vores bank er indbo forsikringen lidt dyrere end hos GF, Men til gengæld dækker den så også ansvarsforsinkring+Udvidet forsikring til træning for op til to hunde. Så på den måde enden den med at blive billigst.

• #2   5. aug Jeg hr hos alm brand. Og har bare den bedste aller bedste rådgiver man kan ønske sig.
    Jeg har også dyrekassen Danmark til min hund. Og har været så tilfreds.
    Men gav 2000kr for Mike. Men padde er kommer med i deres nye opdeling så det koster 4600kr for hende
    Så har valgt at flytte hende til alm brand også.

Måske kan du få samme rådgiver som mig.

• #3   5. aug Vi har haft hus, indbo, biler og ulykkesforsikring hos GF i mange år. Der har aldrig været problemer med erstatning.
    Bare husk at læse alt med småt, så du ved hvad der dækkes og ikke dækkes.
    Jeg er vild med at man får en bid retur hvert år, fordi der er overskudsdeling. Når alle passer på sine ting, får alle noget retur.

• #4   5. aug Vi har vires alm forsikringer i RUNA.
    Det får vi en god pris på grundet medlemsskab i fagforeningen.
    Vores hus er gammelt og har stråtag så for os betyder husforsikringen alt smiley det der ligegyldigt om en anden forsikring er 1000kr billigere på bilen osv. Hvis de vil have 25.000kr årligt for et stråtagshus.
    Her synes vi vi får en god pris all around og mere vigtigt en god dækning!

• #5   5. aug Tjek om din fagforening giver rabat et sted.
    Vi har meget billige forsikringer igennem IDA.

• #6   5. aug Helt klart Topdanmark. Har alle forsikringer der, og får kanon god service hvergang vi har haft en skade.

• #7   6. aug Tusind tak for Jeres input. Det er lidt en jungle at finde rundt i de forsikringsselskaber, og derfor godt at høre Jeres erfaringer og anbefalinger.
    Jeg vil google på de forskellige og sammenligne priser.

ideen med at man får penge retur hvert år hvis ikke man har brugt forsikringen er tiltalende smiley

• #8   6. aug Som Henrik skriver er det svært at svare på, hvilket selskab er det bedste - det afhænger blandt andet af hvad man søger/lægger vægt på, men også hvordan husstanden ser ud.

Jeg har tidligere haft GF og været meget tilfreds, nu har jeg indbo og ulykke hos Alka.

Tjek evt forsikringsguiden:
    https://forsikringsguiden.dk/#!/

• #9   6. aug Vi har hos IF. Det var dem, der kunne levere de bedste forsikringer i den bedste pakke til os. Vi har alt samlet hos dem på nær hundens forsikring.

Vi er godt tilfredse. Ingen bøvl, men har heller ikke brugt dem til andet end en sammensunken tagbrønd (husforsikring) samt kompensation for sygdom under rejse (rejseforsikring) smiley

Jeg kan dog ikke svare på sygeforsikring. Kæresten har Danmark som sygeforsikring. Jeg har ingen.

Men som andre skriver, så kommer det helt an på, hvilke forsikringer man skal have, hvad ens krav er og om man vil samle sine forsikringer.

Jeg vil anbefale at ringe rundt til udvalgte selskaber og så høre, hvad de kan tilbyde og til hvilken pris. Der kan være stor forskel i hvad de dækker, beløb de dækker for, tillægsforsikringer, priser og forhold...samt andet jeg ikke lige har taget højde for.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 10 Emner: 39 Svar: 3.476
    #10   6. aug Jeg har forsikring hos TRYG, da jeg får rabat gennem min fagforening, så jeg ville starte med at tjekke om du kan få god rabat gennem netop fagforening, bank eller andet sted.

• #11   7. aug Vi har vores forsikringer hos tryg via min fagforening. Min bank har også noget forsikring, og de mente godt at de kunne være med på prisen. Da jeg fik tilbud fra dem på alle vores forsikringer, var de 14.000 kr dyrere om året. Efter rabat. Så man skal se sig for smiley

• #12   7. aug Hold da op. Sikken en prisforskel smiley

• #13   7. aug Ja det er lidt voldsomt.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 10 Emner: 39 Svar: 3.476
    #14   7. aug Banker mener altid at de er billigst smiley de var også længe efter både mine forældre og mig, men de var slet ikke i nærheden af at være billigere end de forsikringer vi allerede havde.

• #15   7. aug De fik lov at give et bud smiley jeg hørte aldrig mere fra den assurandør der ringede smiley

• #16   7. aug Samme her. De havde heller ikke to af de forsikringer vi har, men dem kunne vi jo bare købe et andet sted, mente de smiley Vi hørte heller ikke rigtigt mere smiley

Kommentér på:
Indboforsikring hvilken?