{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Kom med bud på racer {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med 'din næste hund-tråden' vil jeg oprette min egen. Har måske skrevet før men kan ikke finde. Nå, men.. på et tidspunkt skal jeg have hund igen. Det skal ikke være i morgen men det kommer tættere på. Og nu vil jeg gerne høre jeres bud på en race.

-Lille hund under de 10 kg (skal kunne være i en taske/cykelkurv)

- Skal ikke kræve 10 km's gåtur dagligt men skal gerne kunne holde til det. Jeg kan godt lide at gå lange ture

- Skal kunne samarbejde uden at hunden giver en fuck. Vi snakker ikke elite-lydighed men den skal med rette træning høre efter hvad jeg siger. Kan godt lide at udfordre hunden. Det er ikke et krav at hunden SKAL kræve meget daglig mental aktivering men jeg finder det sjovt

-Jeg tænker det gerne må være en af selskabshundene men den skal også kunne lære at hvile i sig selv

- Skal kunne håndtere mange mennesker da jeg har et stort netværk og en stor familie som hunden skal være en del af

- Ikke en der fra naturens side er et gø-dyr. Ok hvis det kan holdes nede ved træning

- Gerne en forholdsvis sund race

- Vil ikke have daglig pelspleje men ok et par gange om ugen og ok til klippepels

Hva tænker i? Jeg har selv puddel og shih tzu i tankerne.

Kommentarer på:  Kom med bud på racer
Kommentér på:
Kom med bud på racer

x