{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

astma {{forumTopicSubject}}

kan hunde have astma??? det ville jeg tro at de kunne men er lidt i tvivl... men ronja er begyndt at hoste på en underlig måde, er 100% siikker på det ikke er kennelhoste, men det kunne godt lyde som om hun hiver efter vejret.
Er der nogen der har andre ider til hvad det kunne værer?
(dyrlæge tiden er bestilt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  astma
  • #1   1. jun 2007 Min den lille hund lver noget af det samme. Har haft spurgt dyrlægen og det er ikke kennelhoste... Han hiver efter vejret sådan halvt igennem næsen (ikke hoste) og kan blive ved og ved og ved smiley det er så synd for ham for han kan ikke selv stoppe igen. Min får det mest om foråret og sommeren, ved ikke om din gør det....?

• #2   1. jun 2007 det samme problem her med min chihuahua:/ skal til dyrelæge idag, vender tilbage(:

• loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #3   1. jun 2007 hej britt
    Du bliver nød til at sikre dig hunden ikk har orm. Ta lige en snak med din dyrlæge

• #4   1. jun 2007 Du skal tage til dyrlæge hurtigst muligt, det kan være hjerteorm.
    Og det kan få katastrofale følger, hvis det ikke opdages i tide.
    Har selv en hund der har fået bivirkninger af hjerteorm, hans puls er helt nede på 40. en hunepuls skal være mellem 70 - 120 i hvile, så hans liv hænger i en tynd tråd

Kommentér på:
astma

Annonce