så sket det {{forumTopicSubject}}
FRIDA BID
og fuck hvor er jeg stolet af min lille pige der bid fra sig efter en gammel man ikke kun hold sin sindsyg rottwaler... kommer cyklen med hende.... ser godt mand med sin hund og kender ham fra tidlige den hund er total sindsyg hop rundt i line og bid og gør.... så ja jeg stopper op på den lille sti og vendt åbenbart men mand jeg godt kan cykel forbi og trække ind i hækken med sin hund jeg cykler stille forbi og holder frida i meget kort snor.... men lige som jeg er kommet forbi kan idioten ikke holde sin hund mere den vælgter ham om kuld... og det ryge efter frida som løbe havl ind under cyklen for at kommen væk. lorte hund bider ud efter frida da den ha gjordet det vender frida lige rundt og haps et bid i snyden på den og jeg råbe op om han ikke snat skal ha fat i sin hund..... heldivis sker der ikke mere hans hund bliver åbenbart bang og stikke halen mellem ben og løbe tilbag til ham..... ved ikke om det er frida bid eller mit råbe der skræmmer hund men den ville ikke det store.... bagefter står idiote famen og råber op om jeg ha en sindsyg kamp hund og sådan nogen skulle famen være forbudt i dk.... fuck en spasser... hvem ha lige en kamp hund her..... er et eller andet sted stolet af frida at hun vælger at sæt den på plas og vis her til og ikke længer
maj 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 310 Svar: 2.127
maj 2005
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
maj 2005
maj 2005
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.206
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 60 Svar: 895
Holder så absolut med dig og mener at det er helt ok at din frida har napset den Rotwieler.
Men desvære begynder jeg også at kunne forstå hvorfor man prøver at forbyde muskel hunde i DK da det efter min mening er fuldstændigt tåbeligt at en person køber sig en hund personen ikke magter at holde.
( Det er altså modparten jeg mener og ikke dig Namse. )
feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 1.140
Godt at der ikke skete noget med dig og Frida, det kunne hurtigt være endt galt.
Du burde melde ham og han ustyrlige køter til politiet.
så sket det