{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

så sket det {{forumTopicSubject}}

FRIDA BID
og fuck hvor er jeg stolet af min lille pige der bid fra sig efter en gammel man ikke kun hold sin sindsyg rottwaler... kommer cyklen med hende.... ser godt mand med sin hund og kender ham fra tidlige den hund er total sindsyg hop rundt i line og bid og gør.... så ja jeg stopper op på den lille sti og vendt åbenbart men mand jeg godt kan cykel forbi og trække ind i hækken med sin hund jeg cykler stille forbi og holder frida i meget kort snor.... men lige som jeg er kommet forbi kan idioten ikke holde sin hund mere den vælgter ham om kuld... og det ryge efter frida som løbe havl ind under cyklen for at kommen væk. lorte hund bider ud efter frida da den ha gjordet det vender frida lige rundt og haps et bid i snyden på den og jeg råbe op om han ikke snat skal ha fat i sin hund..... heldivis sker der ikke mere hans hund bliver åbenbart bang og stikke halen mellem ben og løbe tilbag til ham..... ved ikke om det er frida bid eller mit råbe der skræmmer hund men den ville ikke det store.... bagefter står idiote famen og råber op om jeg ha en sindsyg kamp hund og sådan nogen skulle famen være forbudt i dk.... fuck en spasser... hvem ha lige en kamp hund her..... er et eller andet sted stolet af frida at hun vælger at sæt den på plas og vis her til og ikke længer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så sket det
Kommentér på:
så sket det

Annonce