{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Jan J
Jan J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kløe og mider {{forumTopicSubject}}

Hvidløgdråber.
Nu har jeg teste jeres produkt" Pet-Gourmet hvidløg" fra jer. Jeg må sige det er fuldstændig vildt hvad det kan gøre ved ens dyr, jeg har været i kamp med et dyrehospital der pumpe en katte med alt muligt kemikalier. De havde øre fyldt med øremider, uden effekt. jeg gik så i gang med Pet-Gourmets flydende hvidløg - det gav et rigtig godt resultat. jeg tog op til dyrlægen med katten efter at jeg havde teste det på mine fransk bulldog, med meget fine resultater, men det største problem, er min kats ører var total lukket efter et meget kraftig angreb af ører mider, jeg fik fortalt hende hvordan hun skulle, og kunne fjerne mider på kun 7 dage, og så var alle mider næsten væk, efter brug af hvidløg, selv om dyrlæge havde brugt flere uger med medicin, uden held. Herefter gik jeg så vider til min broers datter mops som også har store mide problemer, og efter kun 14 dage var hunden total fri for mider i ørene. så kommer den mest frygteligere test har prøvet - Jeg har 3 franske. De 2 af hundene, kunne ikke holde snuden fra pindsvinene, den anden aften kunne jeg ikke nå og rede pindsvinet, desværre men som sagt så bære pindsvin på mange bakterier og begge mine Buller fil udslæt i hovedet, hårene faldt af, så de blev meget tynd håret. Og de fik sådan nogle rigtig grime sår artige ting i huden, jeg fløj i skabet dosere 3 dråber flydende hvidløg pr basse efter 3 dage er pelse på ret vej igen. Jeg kun sige en ting, der vil altid være Pet-Gourmet flydende hvidløg i mit skab til mine Buller så de kan få deres 2 dråber hver dag. Og så kan de tosser, som siger at hvidløg er farligt, holde mund - det giver ikke udsæt og store sår, som det gift, man bruger mod lopper og skovflåter i nakken.
Så til jer der er til øko - skift giften ud.

Jacob Jensen - Try - Østervrå

Kommentarer på:  Kløe og mider
Kommentér på:
Kløe og mider