{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kontorhund?
  • #1   3. sep Der er en hund på min svigermors kontor - det er ikke et hit.

• #2   3. sep i en guldsmedeforretning var Yorkshire terrier Susie altid med på arbejde og hun var mega populær også "på arbejde" når der blev lavet huller i ørerne fik hun "patienterne" til at slappe af. Mega nem og sød, nærmest inventar. smiley

• #3   3. sep Coco har været færdiguddannet kontorhund i mange år. Jeg er ret sikker på hun mest gør at man laver mindre, da man ret ofte skal tage sig tid til at nusse og hygge med hende, men det gør jeg jo gerne smiley

Hun skaber selvfølgelig glæde hos folk der kan lide hunde, men folk der ikke kan, bliver som regel irriterede over hendes tilstedeværelse.

• #4   3. sep Når jeg arbejder hjemmefra har jeg i sagens natur 2 kontorhunde. Det er sg* meget rart smiley Og de bidrager også altid lidt til underholdningen når fx Clinton giver sig til at gø midt i et telefonmøde smiley
    Vi har nogle gange nogle interessante telefonmøder på tværs af kloden: Mine hunde siger diverse 'hundelyde' og dem i Indien har ofte alle mulige eksotiske fuglelyde i baggrunden. På kontoret i Ballerup er der forbud mod børn og kæledyr.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 5 Følgere: 9 Emner: 36 Svar: 2.335
    #5   3. sep Jeg er selvstændig, så hunden er stort set altid med på job. Som Mette er inde på, så giver det nogen pudsige oplevelser.

På et rigtigt kontor, vil han være totalt uegnet. Altså det er ikke smart at holde møde, hvor en køter ned-stirrer den her potentielt vildt farlige fremmede. smiley

Plus, skulle nogen komme bagfra som jeg ikke hørt, så hopper han op og gøer dem ind i hovedet. Nej, min er ikke egnet til det.

Men jeg var et sted, hvor den mest milde labrador var med næsten altid. Det var en fornøjelse for alle. smiley

• #6   3. sep Vi har da haft er par medarbejdere der synes det har været hyggeligt at have fido med på job. Det dur ikke når vi har både kantine og fødevareproduktion.

• #7   3. sep her ville medarbejderen blive bedt om at køre Fido hjem og komme retur uden hund.

Vi er for mange og der er både folk der ikke kan lide og folk der ikke kan tåle hunde

• #8   3. sep Min far har hele sit liv haft hunde med på sit arbejde (selvstændig)
    De har dog altid været så fokuseret på ham, at jeg tvivler på at ret mange andre har haft glæde af dem

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 11 Emner: 44 Svar: 3.619
    #9   3. sep Min kollega har undtagelsesvist haft sin lille hund med på arbejde. Den trisser rundt under bordet eller sover så vi næsten glemte at den var der.

Figo ville ikke egne sig som kontorhund, han han ville rende rundt til alle og hilse og være helt ynkelig når han ikke måtte komme med ud i biblioteket, så han bliver hjemme hvor han kan sove i fred smiley

• #10   3. sep Jeg tror det kommer an på kontoret og hunden.

Jeg ville ikke have noget imod en rolig hund, men ville få spat af en der har det med at "vimse rundt"

Man skal huske at ikke alle kan tåle hunde, og ikke alle kan lide dem, samt at nogen er bange for dem.

• #11   3. sep Der har været en gammel rolig labrador hos revisoren når man var ude med regnskaber, det var vildt hyggeligt.

Vi har haft en hvalp på kontoret, og det var meget forstyrrende og selvom jeg er vild med hunde, var jeg mest glad de dage den var hjemme.
    Ziva har været på besøg ved meget særlige lejligheder men det har været når jeg har fri og manden er kommet ind, har hun fået lov at komme med ind og hilse inden vi er kørt igen.
    Hun kunne måske godt være kontorhund, og jeg drømmer om at få et arbejde hvor hun bliver det, men det bliver ikke det her. Desuden har jeg et par kollegaer der er ræd for hunde og sikkert mange der finder dem svinende, larmende og uønskede i deres meget fine jakkesæt til mere dyre kundemøder.

• Bodil D
    Bodil D Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 2 Følgere: 13 Emner: 4 Svar: 260
    #12   3. sep Jeg har i flere år haft hund med på kontoret, en lille silky terrier smiley det fungerede fint, hun lå roligt under mit bord, fik vi gæster på kontoret kom hun i sin”hule” en transportkasse smiley
    En af mine venner har dagligt sin hund på kontoret, det handler om en tervueren, så ikke en lille hund, det fungerer fint, han har lært at holde sig i ro når der er kunder smiley er der kun dem selv sørger han for underholdningen smiley

• #13   4. sep Alfred er butikshund om lørdagen i min papirhandel. Han har en del kunder der bare lige skal ind og se om Alfred er på arbejde. smiley Plus vi har B. S. der kommer forbi med hundekiks til ham smiley (B. S. er en skøn ældre dame)
    Og så anmelder han gerne, hvis vi har fået nye varer. smiley

profilbillede
  • #14   4. sep Kirsten, jeg elsker jeres opslag på fb. smiley smiley

• #15   4. sep Om det fungere at have hund med på job afhænger vel både af job, hund og ejer. Havde jeg et job på et kontor hvor hundene måtte komme med så tror jeg ikke de kom med alligevel. Perle ville fungere helt fint. Hun er hvor jeg er og ville bare ligge under mit skrivebord og sove. Clinton ville være en pest og helt utroligt forstyrrende. Han er en 'festabe' og der skal ske noget hele tiden. Han ville fistre rundt og kræve opmærksomhed. Og bliver han ignoreret eller skubbet bort bliver han bare endnu mere instisterende. Derudover så ville han rode i skraldespande og tasker og genere sig for at stjæle.

• #16   4. sep Jeg arbejder et sted, hvor der er små kontorer. Jeg sidder selv alene. Jeg gad rigtig godt have hund med. Det ville lette min samvittighed en hel del og det ville gøre samspillet mellem job og privat så meget bedre.

Men vi må ikke have hund med, desværre. Så er det godt, jeg kan have en ugentlig hjemmearbejdsdag smiley Så ser man evt. dette, når man vender sig fra pc'en haha

profilbillede
Kommentér på:
Kontorhund?