{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Abort ?
  • #1   18. jun 2007 Ja.

Hvis det er aktuelt å ring til din dyrlæge og hør nærmere.

• #2   18. jun 2007 Abort. Spontan abort ses sjældent. Årsagen kan for eksempel være infektioner eller oftest voldelig overlast. Fremprovokeret abort (abortus provocatus) kan iværksættes, hvis man af en eller anden årsag ønsker drægtigheden afbrudt og hvalpene uddrevet. For eksempel efter en uønsket parring. Ved en injektion er det fra 4. til 8.dagen efter parringen muligt at injicere et østrogen, for eksempel inj. Progynon® 1omg/ml. Dosis er ½ ml. s.c (under huden) eller i.m. (i en muskel). For at forebygge enevt. efterfølgende livmoderbetændelse, bør der efterfølgende gives en penicillinbehandling (se dette). Ofte indtræder der efter en sådan behandling en nyløbetid. Pas derfor på, at der ikke kommer en ny uønsket parring!

• #3   18. jun 2007 skal du ikke ha oprettede en hund Annie E

• #4   18. jun 2007 Miss Fich - Nej det var nu ikk fordi jeg har en hund der har brug for det . Sad bar og læste nogle indlæg, og ved ikk hvorfor men så kom tanken bar poppende op i hovedet af mig ;b

Sad og læste sådan noget med hunde med tavle der blev avlet på med hunde uden tavle .

Og så tænkte jeg, jeg spørg fandme dem herinde, de har alle svarene ;b

• #5   18. jun 2007 *En poms for livet *

Jo var meningen jeg skulle ha været ude og kigge på en bette vaps i sidste uge, men pengene der skulle til ham var ikk kommet endnu, da det var nogen jeg skulle ha fra min far, fra hans indskud på sin gamle lejlighed, men hans gamle lejere prøver på at tage røven på ham . Så har ikk fået nogle penge endnu .

Så der kommer nok til at gå længe igen før jeg finder den bette hund jeg føler er helt rigtig for mig .

• #6   18. jun 2007 Ja, man kan godt fremkalde en provokeret abort helt op til 45. dagen af drægtigheden. Gør man det tidligt vil tæven bare absorbere fostrene, men gør man det sent, skal tæven "føde" fostrene på normalt vis. Så mener egentlig ikke, at der idag er noget, der kan kaldes en hovsa parring, hvor tæven derefter får hvalpe uønsket....For med den tidsfrist man har, er der mulighed nok for at finde ud af i tide, at tæven er drægtig, og dermed give den en sprøjte.

Kommentér på:
Abort ?

Annonce