{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpefoder til kræsen hund ?
  • #1   27. nov 2019 Hvad med deres variant til små hunde? Det ville jeg hellere bruge end hvalp.

  • #3   27. nov 2019 Det er fin nok ? han er ikke en hund, der overspiser nemlig, og er meget aktiv stadig, trods alderen. Varianten til små hunde er ikke så stort et hit som hvalpefoderet, vi fik sådan en mixpak for nylig, hvor han kunne prøve nogle forskellige, og det var klart hvalpefoderet der var et hit smiley

  • #4   27. nov 2019 Hvis hunden trives på det, så ville jeg bare fortsætte med at bruge det smiley

  • #6   27. nov 2019 Tak for svar smiley

  • #7   27. nov 2019 Min sheltie spiste nogle gange lidt af vores hvalp foder og fik meget diarré, (hun ELSKEDE også hvalpefoder) dyrlægen sagde at det er fordi der er nogle specifikke næringsstoffer i som voksne hunde ikke kan bruge og som er hårdt for maven for voksne hunde. Der var også noget med at det belastede noget i kroppen lidt i længden fordi stofferne de ikke kan bruge ophober sig, men det husker jeg ikke præcist. Jeg ville personligt ikke gøre det til hundens vanlige foder. Drægtige tæver får vist hvalpefoder, men det er jo trods alt kun for en periode. Måske du kan drøfte det med din dyrlæge og høre hvad hun/han tænker smiley

  • #8   27. nov 2019 Så længe han ikke er for tyk kan du sagtens give ham hvalpefoder smiley

  • #10   28. nov 2019 En sund og frisk voksen hund - det betyder intet.
    Der man skal være lidt mere obs er hvis man har en gammel hund eller en hund med fordøjelsesproblemer. Der kan det ofte lidt højere fedtniveau og/eller proteinniveau i hvalpefoderet betyde noget.
    Jeg har tit brugt hvalpefoder til vores voksne hunde som en del af foderet, hvis nogen skulle af med en rest feks. Til gengæld har ingen af vores nogensinde kørt godt på seniorfoder.


Kommentér på:
Hvalpefoder til kræsen hund ?

Annonce