{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Lidt undren
  • #1   9. jan Det kommer vel an på sammenligningsgrundlaget?

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

Følgere: 58 Emner: 1 Svar: 1.550
    #2   9. jan Nu er det jo nok også begrænset hvor mange får der skal vogtes i dk, så LIDT doven har man nok lov at være..den vigtigste egenskab ved 99% danske hunde er at de er tålelige at bo sammen med og kan indgå i en familie, medmindre man vil have dem i et bur ude i haven og det bryder jeg mig egentlig ikke om, medmindre det er landbrugsdyr til at spise.

• #3   9. jan Tænker bare det er lidt “sjovt” at bruge Iben salgsannonce som en kvalitet ved den race

• #4   9. jan Sådan en annonce ville jeg gå langt uden om. Medmindre det uddybes præcis hvad utrolig rolig betyder.
    Men ja hvad er sammenligningsgrundlaget

• #5   9. jan Jeg kender en som har købt en hvalp efter en “rolig tæve på 10 år” smiley Behøver jeg sige at jeg har skældt ret meget ud?

• Bodil D
    Bodil D Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 10 Følgere: 15 Emner: 8 Svar: 540
    #6   9. jan En bordercollie skal ikke være rolig og det skal i min verden bestemt ikke være det man går efter ved den race, vil man have en rolig hund så finder man altså en anden race, der er utrolig mange at vælge imellem, der er godt nok ingen grund til at proppe en arbejdshund ind i en “rolig” betegnelse.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 11 Emner: 51 Svar: 3.995
    #7   9. jan Det kan jo også være at der menes at det ikke er en af de der hysteriske border collier der ikke ejer en slukknap og konstant går på væggene, men som stadig kan være på når den arbejder?

Måske menes der rolig som i nervefast modsat de nervøse eksemplarer.

Det ved vi jo ikke smiley

• #8   9. jan Nu findes der jo forskellige linjer i border collie og desværre er særligt udstillingslinjen blevet en meget pelsede skabning uden power, arbejdslyst eller lignede som normalt kendetegner en border.

Så det er nok sådan en der reklameres for.

• #9   9. jan Nu er en border collie jo faktisk ret rolig når den ikke ser chancen for at arbejde.
    Men en BC skulle helst ikke være “rolig” så den ikke gider arbejde på noget tidspunkt.

• #10   9. jan Selvfølgelig kan det være et spørgsmål om hvordan man tolker ordet rolig, det er klart

• #11   9. jan Jeg tænker også at nej en BC skal ikke være rolig, men det er jo noget andet hvis der bare menes at den hviler i sig selv. Eller hvad man skal sige.

Kommentér på:
Lidt undren

x