{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  beagle mix
  • #1   9. feb 2020 Ikke nem måske, men ualmindeligt kær og regnes typisk som sund, så det sælger vel

  • #3   9. feb 2020 Mon ikke det kommer af at "frengle" (fransk bulldog/beagle) blev et populært mix på et tidspunkt og nærmest solgt som en fransk bulldog bare uden skavanker, så blev det populært at mixe i alt muligt

  • #5   9. feb 2020 Ja de har søde ansigter smiley

    jeg har bare bemærket det tit


  • #6   9. feb 2020 Jeg synes egentlig de ser enormt vrede/alvorlige ud, og blandingerne ser sjældent harmoniske ud ??
    Men mange mener stadig at blandinger er lig med sundere??

    Jeg synes der findes mange flotte blandinger, og i nogle tilfælde er der som nok også flere blandinger der er sundere end nogle racer.. ??

    Jeg har heller ikke indtryk af at det er en specielt let race.. ?? Men jeg tvivler på hvor mange der læser om racerne.


  • #7   9. feb 2020 Min gamle læge havde beagler....og jo, fik da mange grinere over deres eskapader = jeg skal edderfåkkemig aldrig have noget med beagle i!

  • #8   9. feb 2020 heller ikke mig smiley

  • #9   9. feb 2020 Har også ofte undret mig.

    Til dels synes jeg den er enormt grim og ucharmerende faktisk xD også har jeg boet på vej med et par hele min barndom og der var intet sødt eller behageligt over dem og de virker som besværlige men xD


  • #10   9. feb 2020 Jeg tror de bliver solgt med falsk varebetegnelse, hvilket jo så også medføre at de omplaceres igen....

  • #12   9. feb 2020 Jeg kan nu sagtens se, hvorfor mange falder for en beagle: praktisk størrelse, nem pels, sødt udtryk, ikke ekstrem på nogen måde, osv. Og vi ved jo alle, at en hund er, hvad man gør den til.
    Så hvis folk ikke sætter sig særlig meget ind i temperament hos forskellige racer, så ligner det da en lille robust hund, der fint passer ind i en familie: ikke så sart som de helt små hunde og en størrelse som et barn kan gå med.


  • #14   9. feb 2020 Så hellere en Beaoodle..

  • #15   10. feb 2020 Ja, der er ret mange af dem, og folk bliver voldsomt overraskede, når de faktisk opfører sig som beagle.

    Jeg ELSKER renracede bealger. Skal helt sikkert have én igen en dag:-)


  • #16   12. feb 2020 Altså nu er beagle jo forholdsvis almindelig så det er vel derfor den ses i mange blandinger. Akurat som der er mange blandinger der indeholder labrador, schæfer eller DSG smiley
    Jeg hører også til dem der absolut ikke er til beagler. Jeg trænede DKK LP i Beagleklubregi i nogle år med mine Irske Terriers; jeg blev totalt kureret og skal aldrig have noget, der bare indeholder den mindste smule beagle smiley ). Jeg er heller ikke rigtigt til deres udseende; jeg er mere til lange ben og lange næser smiley


Kommentér på:
beagle mix

Annonce