{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Siccaro håndklæde {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg overvejer lidt at købe dette (se billede i videoen lidt nede)

https://siccaro.dk/products/easydry-haandklaede?variant=31360477528099&currency=DKK&utm_campaign=gs-2020-01-06&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&gclid=Cj0KCQiAs67yBRC7ARIsAF49CdVJzUrh49CCsMuEJvc_LP_mG0nspnkvYCR7NJgZpZwBv0zKapwDbvgaAuwyEALw_wcB

Og i den forbindelse ville jeg lige høre jeres erfaringer med det?

Er det overhovedet en praktisk udformning det har og tørre det reelt set så meget bedre end et almindeligt håndklæde? Og, ja det kommer måske ikke så nemt til at lugte men jeg er alligevel typen der vasker ting rimelig ofte, så jeg har nu aldrig oplevet et almindeligt håndklæde lugte..

Håber I kan give mig lidt indsigt i, hvorvidt det virkelig er pengene værd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Siccaro håndklæde
  • #1   20. feb 2020 Altså.... ja, de er fine. Det er håndklæderne fra CC også. Jeg har begge og synes begge fungerer og er praktiske - og så kan jeg godt li' at hundene og vores håndklæder skiller sig ud fra hinanden.


  • #3   20. feb 2020 De er super lækre og bløde, fylder ingenting og trækker fugten godt ud af pelsen. Jeg har et i bilen, primært til når vi er røget ud i hovsabyger. Det fylder ingenting, og selvom jeg har glemt det i bilen i våd tilstand, så lugter det ikke.

    Og så bruger jeg et til mit eget hår, simpelthen fordi det er lækkert i brug.

    Jeg må indrømme, at jeg er blevet svært afhængig af Siccaro-produkterne.... Kunne godt ønske mig nogle helt almindelige håndklæder til campingvognen i den kvalitet!


  • #4   20. feb 2020 Tak for jeres svar smiley Lyder da til at jeg skal ha mig sådan et smiley

Kommentér på:
Siccaro håndklæde

Annonce