{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Nogen små/mellem Ringsted hunde ? {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig at Laura fik mødt en masse hunde, da hvalpetræningen først starter i slutningen af August smiley
De fleste af de hunde her i området er nogle store kolosser og aaalt for store til Laura.. ( synes hun i hvert fald selv )

Nogen med søde hunde i Ringsted der vil ha' en lille legekammerat ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen små/mellem Ringsted hunde ?
  • #1   14. jul 2007
    M@ilde J -

Det er da også nogle søde små pus du har...

Hvornår flytter i dertil ? smiley

• #2   14. jul 2007 Det kunne da være så hygsommeligt !! Hvor bor i henne ??

Er han miniature ? .. Han ser altså bare sød ud smiley ... En lille tank..

• #3   14. jul 2007 Jamen altså Laura er ret nervøs for andre hunde, så hvis han har tålmodighed så skal hun nok bløde op smiley

• #4   14. jul 2007 Vi har en lille frimærkehave på 20m, men på den anden side af havelågen er der enge,enge og enge smiley

Altså vi mødte en foxterrier idag og der gik nok 5-10 minutter så turde hun godt.. Men først efter jeg tog snoren af hende, så det var i hendes tempo.

Jeg går hjemme på barsel i øjeblikket så jeg er jo bare hjemme .... Men min kæreste arbejder nat, så han ligger bare og sover og vågner nok ikke smiley

• #5   14. jul 2007 Hej Stine tilykke med lille Laura jeg har godt hørt om hende igennem din svigerinde Ditte min veninde
    vi har en hvalp på 5 mdr og vi bor i benløse.Det er da sjovt at se dig herinde når vi lige har snakket om Laura så sent som igår Hilsen Karina

• #6   14. jul 2007 hej Karina...
    Nu skal jeg lige placere dig smiley
    Har du arbejdet sammen med Ditte engang ? Mener det er sådan hehe...

Jamen tak, vi er meget glade for lille Laura, selvom at hun stresser kattene lidt..
    Så har du jo set hende før Jakob og Ditte, hun er jo helt knitrende ny ....

Er jeres hvalp meget legevild ? For Laura er lidt lille og nervøs til at starte med. For ellers kunne vi måske kigge forbi en dag jeg er ude med hende hos familien -har lige købt hus- !? smiley

• #7   14. jul 2007 og hej med dig Kiki du er da også altid frisk på et eller andet lol Karina

• #8   14. jul 2007 Hej Stine ja det er rigtigt jeg har arbejdet sammen med Ditte ja min Fenja vil meget gerne lege vi kan bare finde ud af noget en dag når det passer med mig og dig

• #9   14. jul 2007 glemte lige at sige hvor er hun dejlig og viste man ikke bedre kunne hun godt minde om en Staffordshire Bull Terrier min race

• #10   14. jul 2007 Det lyder hyggeligt. Så kan jeg få Ditte til at ringe til dig når jeg kommer derudaf. Men der går nok lidt. Verden er stadig meget stor smiley

• #11   14. jul 2007 Fenja plejer at være meget blid overfor andre hunde men ikke når det gælder vores hanhund på 3 år der er hun bare strid.Men kom til at tænke på om hun er vacc.da jeg ved at man skal passe lidt på med at små hvalpe møder for mange fremmede hunde der måske kunne have noget sygdom eller andet med sig.De er jo lidt skrøbelige i starten.

• #12   14. jul 2007 ja hun skal jo også lige vænne sig til det hele hjemme hos jer først men i kan bare ringe

• #13   14. jul 2007 vi ville ellers gerne lege, vi bor i slagelse. men baby er nok for stor til den lille vovse. smiler. hun er ellers rigtig fin.

vov fra rikke og baby

• #14   14. jul 2007 Karina -

Jamen så kommer vi forbi en dag..

Ja, Laura er vaccineret. Hun er vaccineret som 8 uger, lige inden vi fik hende og så skal hun vaccineres igen og chippes når hun er 12 uger.. Så hun burde være dækket ind ...
    Nu vil vi lige gå den sidste tissetur, hvis jeg kan få slæbt en meget træt Laura med og så er det på hovedet i seng..

Vi ses smiley

• #15   14. jul 2007 Rikke -

Hun ser også meget sød ud !! Men ja, nok lidt for stor her til at starte med. Måske senere når Laura har fået lidt mere selvtillid smiley

Kommentér på:
Nogen små/mellem Ringsted hunde ?

Annonce