{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

I disse øl-virus tider - hvordan aktivere du så din vaps? {{forumTopicSubject}}

Det tog også kun næsten 2 år før jeg fandt vej her ind igen smiley

Nå, i disse tider med din unævnte trussel hængende over hovedet.

Går I så helt i HI, eller holder i stadig hjulene igang med vovserne?

Og i såfald hvordan?

Personligt står den forsat på både spor (A) og lydligheds delen (B) - forsvars arbjede (C) er dog lige lagt på hylden af hensyn til ... ja den del unævnte trussel.

https://www.facebook.com/JigsawCleverFox/

Kom glad med billeder/video af jeres 4 benede guld smiley

Kommentarer på:  I disse øl-virus tider - hvordan aktivere du så din vaps?
  • #1   18. mar Hundetræning er aflyst, men ellers går vi ture og træner selv som normalt - Vi bor ret landligt, så vi møder sjældent nogen.

profilbillede
  • #2   18. mar Jeg går ture som vanligt (det tænker jeg at de fleste gør), og så træner vi spor og eftersøgning som normalt. Holdtræning er aflyst, så det forsømmer jeg en smule med schæferdyret. Den lille træner jeg lidt fis og ballade (og rally) med hjemme, når jeg gider smiley

Jeg er endelig sendt hjem for at arbejde hjemme, så jeg tror måske at jeg er nødt til at finde på et eller andet sjovt for hundene, så de ikke driver mig til vanvid på fuld tid smiley

• #3   18. mar Honey kommer ud at gå ture, vi træner og laver fodersøg i haven,
    Hun får slikkemåtter og Kong med vådfoder, som har været en tur i fryseren.
    Når jeg besøger min mor, er hun også med.

• #4   18. mar Ser film

profilbillede
  • #5   18. mar Hundene ligger og flyder på hjemmekontoret mens jeg arbejder. Min arbejdsdag er ikke væsensforskellig fra den jeg har normalt. Eneste forskel er at vores kontor ligger lidt 'spredt' i øjeblikket. Men altså al træning i klubben er aflyst så vi nøjes med at træne spor, frit søg og dressurdelen ganske som sædvanligt hjemme. Jeg bruger trækkere til eftersøgning så det må vente til vi igen kan mødes. Rondering (B-klassen med Clinton) må også ligge lidt på pause (det er så nok ikke det store issue for han ELSKER rondering). Jeg tænker heller ikke at det bliver noget problem at jeg ikke får trænet eftersøgning med Perle i en periode; det er øvelse der sidder ret godt fast hos hende. Så vi laver det vi kan lave for os selv. Jeg tænker heller ikke at det vil være noget stort problem at mødes med veninden og træne fremmedspor. Her behøves man jo ikke komme tæt på hinanden.

• #6   18. mar Gåture og træning hjemme (eller andre steder, hvor der ikke er andre mennesker) smiley

• #7   18. mar Der bliver trænet på livet løs smiley

profilbillede
  • #8   18. mar Her er ikke den store forskel, bortset fra at vi ikke ringtræner. Mine klarer sig fint med gåture, frit løb og lidt fodersøg eller andet til hovedet.

Min mand er hjemme i disse dage, så han er så småt begyndt at løbe med Tilla på 14 måneder. Ghini på næsten 10 kræver bare opmærksomhed og at nogen gider lege med hende nogle gange om dagen og Bianchi er drægtig, det kan så småt mærkes, at hun sover mere, selv om hun kun er halvgående.

profilbillede
  • #9   18. mar Vi bor på landet så ture og alm. dagligdags træning er ikke noget problem. Hundene har en kæmpe indhegnig de kan fornøje sig i hele dagen. Den ældste, som har lidt gigt, svømmer i hundesvømmehallen som hun plejer - for mine hunde har intet ændret sig bortset fra at vi holder os hjemme istedet for at tage på besøg og til diverse (andre) fritidsaktiviteter....

profilbillede
  • #10   18. mar Går lidt flere ture i skoven og det tager på kræfterne smiley

profilbillede
  • #11   18. mar Ingen forskel her, vi bor på den gode side side af byskiltet, med god afstand til naboer.
    Så vi gør som vi plejer, går nogle gode ture, i nærområdet, skov eller strand.
    De få vi møder er der god plads til at komme udenom.

profilbillede
  • #12   18. mar Jeg træner som normalt. Har min egen træningsplads smiley

• #13   18. mar Jeg er stadig på arbejde, så her fortsætter hverdagen som normalt, vores hundetræning er dog lukket ned, men jeg bor ude på landet og har mange store skove at kunne gå lange turer i, uden at møde nogen, så det fortsætter jeg med, samt selvtræner rally, nosework, genstandssøg og kropskontrol, som vi plejer smiley
    Jeg mødes med ingen mennesker overhovedet pt, arbejde, hjem og så lige i skoven...

• #14   18. mar Vi har mest gået spor og alm. ture. Og så er jeg ved at lære hende at åbne køkkenskuffer. Lukke dem har hun lært.

• #15   19. mar Ja når jeg nu ikke kunne komme til marktræning med hende den langbenede, træner jeg apportering imens at den hjemmearbejdende gemal, holder øje med de andre hunde i huset smiley

profilbillede
  • #16   19. mar Jeg arbejder hjemmefra, så her er det den eneste store forskel. Vi bor på landet og møder yderst sjældent nogen andre, så turene er de samme smiley

Jeg har ikke trænet så meget med mine, men skal i gang. Har bare lidt svært ved at komme i gang og så holde det ved lige, alene. Jeg synes lydighed er r*vsygt, men altså de skal jo gerne kunne bare lidt.

Kommentér på:
I disse øl-virus tider - hvordan aktivere du så din vaps?

x