{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stella
  • #1   3. apr 2020 Jeg tænker ikke den helt bevist ved hvad den gør, for den ligner en der venter på en godbid, og så forsøger igen når den ikke får det smiley (den med hvor den trykker på knapper)

  • #2   3. apr 2020 prøv at se indlæggene og dens svar. så er det godt nok utroligt heldigt hver gang hvis den lige rammer et ord

    umiddelbart har flere kloge hoveder set på den og de kan ikke gennemskue det

    ejeren siger Stella svarer og taler og udtrykker sine ønsker

    måske.... indtil nu er det ikke lykkes at tilbagevise.


  • #3   3. apr 2020 lige nu fx går den til knapperne og trykker Beach og park men det må de ikke pga corona.

    den gør det også på eget initiativ. Det er ikke på signal og når så sjældent på samme signal. fx kan det være en sætning

    hvad har du lyst til nu Stella

    hvad kunne du tænke dig i dag Stella

    hvad skal vi lave Stella

    hvor vil du gerne være Stella

    osv

    alle disse sætninger svarer den på hvor det giver mening.

    Det samme gælder ved andre ting hvis man lige bruger lidt tid og ser profilen

    Ja jeg ved det ikke men det er en dygtig hund. lidt ala hundeverdens kloge hans der var en hest der snød en masse forskere... hvis hun snyder...


  • #4   3. apr 2020 Jeg har set en del af de videoer og jeg synes jo det tyder på at hunden godt ved hvad den kommunikerer. Imponerende synes jeg i hvert fald at det ser ud.

    Hvordan den kender knappernes placering ved jeg ikke, men det er jo logisk nok at den kender ordene, for det er jo ikke meget anderledes end alm. kommandoer vi lærer vores hunde.


  • #6   3. apr 2020 Jeg er i en gruppe på FB hvor folk gik fuldstændig amok med indkøb af knapper, der kan optages på, da der først var en artikel om denne hund og ejer.
    Der er variationer i hvordan der er arbejdet med det og også variationer i (De foreløbige) resultater.

    At der er tale om bevidst kommunikation er jeg egentlig ikke rigtigt i tvivl om, men det er måske i overkanten at forvente store, abstrakte tanker og overvejelser.
    Men når hunden kan lære at forstå ikke bare 1-ords kommandoer, men også sætninger og modifikationer (fx "touch" + "Den lille cirkel", forskellen på "Skal vi ud at køre" og " Skal vi ud at gå" osv) er der jo ikke et stort spring til "Jeg vil gerne ud at gå" eller " jeg vil gerne have den lille bold". Begge dele er sproglig forståelse på et niveau der svarer meget gidt til, hvad vi ellers sammenligner hunde med.


  • #8   6. apr 2020 jeg ved det ikke.... alt er muligt

    det er sjovt at følge hende


Kommentér på:
Stella

Annonce