{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af Seresto
  • #1   11. maj 2020 Det er muligt at det er billigere, men det er ikke lovligt at indføre receptpligtig medicin uden tilladelse.



  • #2   11. maj 2020 Der var for nogle år siden en herinde der sagde at vedkommende altid købte dem i Frankrig, kan man overhovedet købe dem i dk?

  • #3   11. maj 2020 Det kan sikkert godt betale sig at købe i udlandet, men som Randi skriver, er det ulovligt. Bliver den taget i tolden, får du en bøde, og varen bliver konfiskeret.

  • #4   11. maj 2020 nej. Der er aldrig tilbud eller lignende på receptpligtig medicin i dk. Det har en fast pris der reguleres hver 14 dag. Men som er ens over hele landet.
    Du kan enten købe medicinen direkte ved din dyrlæge eller købe en recept hos denne og bruge recepten til at købe medicinen ved apoteket.


  • #5   11. maj 2020 Er det receptpligtigt ?? Det er nyt for mig, man kan jo købe dem online på danske og udenlandske sider uden at der nævnes noget om recept?

    Jeg købte noget alá Seresto online i 2018 eller 2019.


  • #6   11. maj 2020 Ja

  • #7   11. maj 2020 Du kan jo overveje om det så er forretninger du ønsker at handle hos, hvis de sælger receptpligtig medicin til kunder uden en sådan..
    Mit bedste bud er at det er udenlandske hjemmesider, og at de ikke er bekendt med at produktet ikke er i frihandel i dk. Men det er egentlig også lige meget - for køber du det fra udlandet er det uanset forbudt at tage det med ind i dk.
    Al import af veterinær medicin er forbudt for alm. forbruger. Også til eget brug.

    Vil du bruge seresto så er det enten en recept og til apoteket, eller køb det direkte ved en dansk dyrlæge.

    (I princippet skal jeg sige jeg ikke ved hvordan man vil tolke det, hvis du køber medicinen i udlandet og påfører det hunden og tar hunden med over grænsen igen). Det er jo ret brugt med f.eks. Ormekur at tage hunden med udenlands, købe i håndkøb og give hunden og så rejse hjem igen..


  • #8   11. maj 2020 Ja tak for info smiley det havde da været vældig surt med en bøde når man ikke vidste at det var receptpligtigt. De gør absolut 0 info omkring at det er receptpligtigt på nettet smiley

  • #9   11. maj 2020 Der er også Scalibor (tror jeg de hedder). Det er vist noget nær det samme. Måske en anden prisklasse.

  • #10   11. maj 2020 Ah ja! Det var scalibor jeg brugte på Jessie sidste sommer mener jeg

Kommentér på:
køb af Seresto

Annonce